Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Goleniów
|
Ulica |
Plac Lotników 1
|
Miejscowość |
Goleniów
|
Kod Pocztowy |
72-100
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4698200
|
Fax |
091 4698298
|
Internet |
www.goleniow.pl
|
Regon |
81168436700000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie, wdrożeniu wraz ze szkoleniem użytkowników oraz zapewnieniu opieki serwisowej i gwarancyjnej zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego obszary: podatkowy, opłat lokalnych, księgowości budżetowej , kadr i płac, usług elektronicznych dla mieszkańców , do którego Wykonawcy przysługiwało co najmniej prawo dysponowania produktem w zakresie umożliwiającym przeniesienie licencji na zamawiającego oraz dokonywania przez Wykonawcę zmian uwzględniających szczególne potrzeby Zamawiającego o wartości co najmniej 750 000,00 złotych. Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
|
Zdolne |
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Pzp Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, potwierdzone posiadanym certyfikatem PRINCE2 Foundation lub IPMA (poziom D) lub równoważny wydany przez niezależną akredytowaną na rynku międzynarodową organizację,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających prace jednostek administracji publicznej potwierdzone przez udział w zespole projektowym, do którego zadań należało co najmniej wdrożenie w obszarze podatkowym, opłat lokalnych, księgowość budżetowej, kadr i płac, usługi elektroniczne dla mieszkańców.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Zamawiający określa, obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dla co najmniej 1 głównego zamówienie, polegającego na dostawie, wdrożeniu wraz ze szkoleniem użytkowników oraz zapewnieniu opieki serwisowej i gwarancyjnej zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego obszary: podatkowy, opłat lokalnych, księgowości budżetowej , kadr i płac, usług elektronicznych dla mieszkańców , do którego Wykonawcy przysługiwało co najmniej prawo dysponowania produktem w zakresie umożliwiającym przeniesienie licencji na zamawiającego oraz dokonywania przez Wykonawcę zmian uwzględniających szczególne potrzeby Zamawiającego o wartości co najmniej 750 000,00 złotych. Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b) opis produktu, który ma zostać dostarczony, którego autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji oferowanego oprogramowania podczas prezentacji systemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po otwarciu ofert.
Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji wymaganych w SIWZ. Prezentowany system musi być zainstalowany na sprzęcie Wykonawcy
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
e) certyfikat serii ISO 9001 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny wydany przez jednostkę akredytowaną;
f)certyfikat serii ISO/IEC 27001 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny wydany przez jednostkę akredytowaną.
g)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.:
1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane zdarzeniami niezależnymi od Wykonawcy i od Zamawiającego w szczególności klęski żywiołowe, strajki, wojna i inne trudne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług,
2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
3. Zmiana miejsca dostawy,
4. Zmniejszenie ilości dostaw z określeniem maksymalnej wielkości tego zmniejszenia,
5. Przedłużenie terminu lub poprawienie warunków gwarancji,
6. Zmiany parametrów dostawy w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację, serwis,
7. Poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla zamawiającego
8. Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów
9. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw,
10. Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami,
11. Pozostałe zmiany:
a) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) Zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę,
c) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy
d) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane i uzasadnione koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Wydłużenie okresu gwarancji na zaoferowany system
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Zaproponowany silnik bazy danych typu opensource
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.goleniow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
|
Data składania wniosków |
11/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
08:45
|
Miejsce |
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|