Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
Ulica |
ul. Młynarska 43/45
|
Nr domu |
43/45
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-170
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 644 15 64
|
Fax |
22 851 16 12
|
Internet |
www.strazmiejska.waw.pl
|
Regon |
01527142800000
|
E-mail |
zam.pub@strazmiejska.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2017
|
Wadium |
Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed
upływem terminu składania ofert - w wysokości: 8 000,00 zł (osiem tysiące złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy kurtek służbowych dla służb mundurowych
o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł każda.
Za dostawy Zamawiający uzna jedną zrealizowaną umowę, bez względu na to czy realizowana ona była jedną dostawą czy dostawami sukcesywnymi.
|
Potencjał |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zdolne |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Sytuacja |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
a)dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
b)w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie
w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp.
3)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum).
4)W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
5)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.
Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
- jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
- jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
- jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy
wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26
ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1. w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i usług,
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 negocjacje Trójstronnej Komisji w sprawie minimalnego wynagrodzenia ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1)opis propozycji zmiany,
2)uzasadnienie zmiany,
3)powołanie się na zmianę przepisów prawa powodującą zaistnienie sytuacji, o której mowa w ust. 1,
4)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, w sytuacji określonej w ust. 1,
5)wykazanie, złożenie dowodów i wyliczeń, obrazujących wpływ zmiany lub zmian określonych w ust. 1 na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
55
|
Kryt 2 |
Staranność wykonania
|
Kryt 2p |
45
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
w Referacie Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18.
|
Data składania wniosków |
31/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Adres dyn zak |
Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów, ani nie zawrze umowy ramowej.
|