MODERNIZACJA 120 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH FUNKCJONUJĄCYCH W INFRASTRUKTURZE PROJEKTU PN. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIN

Data publikacji 2015-08-06
Data zakończenia 2015-08-14 10:00:00
Instytucja Gmina Lubin
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 201248 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302370009, 302372001, 503120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dokonanie modernizacji 120 zestawów komputerowych, które od 2012 r. funkcjonują w infrastrukturze projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin.
Zadanie polega na wymianie i rozbudowie pamięci RAM, dołożeniu karty graficznej, wymianie zasilacza, wymianie klawiatury oraz myszy, konserwacji, zabezpieczeniu danych użytkowników, reinstalacji systemu operacyjnego i jego ponownej konfiguracji.
Przeznaczone do modernizacji zestawy komputerowe zostały zainstalowane w 19 jednostkach organizacyjnych Gminy Lubin (20 zestawów) oraz w 100 gospodarstwach domowych i podłączone do funkcjonującej sieci Internet w ramach realizacji projektu.
Ww. zestawy komputerowe składają się z komputera stacjonarnego wraz z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem (systemem operacyjnym Linux Ubuntu, pakietem biurowym Libre Office, przeglądarką internetową) o poniższej konfiguracji:
Komputer: Dell Vostro 260, Monitor LCD: Dell 1913 C
Procesor: INTEL CELERON G460 PROCESSOR
RAM: 4096MB (2X2048) 1333MHZ DDR3
HDD: 250GB SERIAL ATA III RPM 7.200
ODD: 16X DVD+/-RW DRIVE SATA
Karta graficzna: zintegrowana GMA X20
Zasilacz: ATX 300W
Płyta główna:
Podstawka CPU: LGA1155
PCIe x1: 3 gniazda
PCIe x16 (karta graficzna): 1 gniazdo
Gniazda pamięci RAM: 2szt - Max RAM: 8gb DDR3 1333Mhz
System operacyjny: Linux ubuntu 14.04 LTS

Warunki realizacji zamówienia:
Odbiór sprzętu przez Wykonawcę zamówienia do realizacji procesu modernizacji oraz ponowna jego instalacja i uruchomienie po zakończonej modernizacji nastąpi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, to jest w 100 gospodarstwach domowych mieszkańców Gminy Lubin i 19 jednostkach organizacyjnych Gminy Lubin biorących udział w realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin (zgodnie z wykazem przedstawionym przez Zamawiającego).
Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w siedzibie Beneficjenta Końcowego, tj. w miejscu lokalizacji sprzętu komputerowego.
Lokalizacja zestawów komputerowych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Szczegółowy wykaz lokalizacji zestawów komputerowych Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych, określonych w wykazie otrzymanym od Zamawiającego, w trakcie trwania umowy, przy czym o przedmiotowej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zestawów komputerowych objętych niniejszym zamówieniem w przypadku, gdy Beneficjent Końcowy nie będzie obecny w miejscu lokalizacji sprzętu w okresie trwania umowy.
Koszty związane z odbiorem sprzętu oraz ponownym dostarczeniem, podłączeniem i uruchomieniem leżą po stronie Wykonawcy.
Podczas procedury modernizacji odpowiedzialność za powierzony sprzęt komputerowy leży po stronie Wykonawcy.
Oferowane w ramach zadania podzespoły oraz sprzęt muszą spełniać wszystkie parametry określone w załączniku nr 10 do SIWZ - muszą być fabrycznie nowe i nieużywane.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu protokołu potwierdzającego wykonanie zakresu modernizacji z wyszczególnieniem indywidualnych numerów seryjnych zastosowanych podzespołów, podania ich producenta, typu, modelu oraz protokołu dokonania podłączenia zmodernizowanego sprzętu u użytkownika końcowego. Oba ww. protokoły zawierać muszą miejsce i datę zakończenia / finalizacji zadania oraz podpis użytkownika końcowego, potwierdzający zrealizowaną usługę.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu kart gwarancyjnych lub innych dokumentów potwierdzających gwarancję na wszystkie elementy realizowanej usługi.
Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku ujawnienia wad sprzętu w okresie rękojmi przystąpi do usunięcia wad niezwłocznie w terminie do 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia.
Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zgłoszenia usług gwarancyjnych w imieniu Zamawiającego wykonywać będzie firma serwisująca infrastrukturę projektową, zgodnie z obowiązującą umową.
Usunięcie awarii nastąpi w następny dzień roboczy od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeżeli termin usunięcia wad przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, termin ten ulegnie przesunięciu na najbliższy dzień roboczy. Naprawa bądź wymiana wadliwych podzespołów realizowana będzie w miejscu użytkowania sprzętu.

Jeżeli naprawa w miejscu użytkowania sprzętu nie będzie możliwa, Wykonawca na czas naprawy w serwisie udostępni użytkownikowi końcowemu kompletny sprzęt zastępczy o parametrach analogicznych do urządzenia naprawianego. Wykonawca osobiście w miejscu użytkowania dokona odbioru sprzętu przekazywanego do naprawy i podłączy sprzęt zastępczy na własny koszt. Czas na usunięcie awarii poza miejscem użytkowania wynosił będzie do 14 dni roboczych od chwili odbioru wadliwego sprzętu.
W uzasadnionych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym dopuszcza się możliwość przedłużenia określonego wyżej terminu, co nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
Zamawiana usługa obejmuje :
1. Zabezpieczenie danych z komputera wskazanych przez Beneficjenta.
2. Wyczyszczenie komputera, oraz monitora.
3. Wymiana pasty termoprzewodzącej na procesorze.
4. Montaż nowych, nieużywanych podzespołów zgodnie z opisem Oferowany w ramach zadania sprzęt komputerowy oraz podzespoły, stanowiącym załącznik nr 10 do SWIZ.
5. Utylizacja zdemontowanego sprzętu oraz dostarczenie dokumentów potwierdzających dokonanie utylizacji zgodnie z obowiązującym prawem.
6. Ponowna instalacja systemu operacyjnego Linux Ubuntu 14.04 64 bit LTS.
7. Instalacja sterowników oraz wszystkich dostępnych aktualizacji.
8. Instalacja oprogramowania przeglądarki internetowej wskazanej przez Beneficjenta, instalacja darmowego pakietu biurowego preferowanego przez Beneficjenta, kodeki audio-video. Instalacja oprogramowania wskazanego przez Beneficjenta nastąpi po okazaniu przez niego licencji lub potwierdzenia możliwości darmowego korzystania z ww. oprogramowania.
9. Przywrócenie danych użytkownika takich jak , dokumenty, galeria, muzyka itd. wskazanych przez Beneficjenta.
10. Konfiguracja Internetu, testowanie prawidłowego podłączenia do Internetu.
11. Przekazanie protokołu potwierdzającego wykonanie czynności.
Zamawiana usługa ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej i funkcjonalnej zainstalowanych zestawów komputerowych.
Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion.
Wymagany termin realizacji zamówienia: maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji może być skrócony do 17 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 21 specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lubin
Ulica ul. Władysława Łokietka 6
Nr domu 6
Miejscowość Lubin
Kod Pocztowy 59-300
Województwo dolnośląskie
Tel (76) 8403100
Fax (76) 8403140
Internet www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Regon 39064754100000
E-mail zp@ug.lubin.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczenie usług serwisowych dot. komputerów o łącznej wartości min. 50 tys. zł brutto,
Potencjał oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne lub pokrewne oraz doświadczenie w prowadzeniu serwisu sprzętu komputerowego (co najmniej 1 rok).
Sytuacja oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca powinien przedstawić wypełnione zestawienie oferowanego sprzętu komputerowego i podzespołów, wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 12 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Informacja dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji beneficjentów końcowych i jednostek organizacyjnych gminy w trakcie trwania umowy. Powyższe nie wymaga aneksu do umowy. 2) W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, nie przewiduje się zmiany wartości umowy brutto. 3) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zestawów komputerowych objętych zamówieniem w przypadku, gdy Beneficjent Końcowy nie będzie obecny w miejscu lokalizacji sprzętu w okresie trwania umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości zmodernizowanych zestawów komputerowych [szt.] i stawki jednostkowej [zł/szt.], wskazanej w tabeli pn. Zestawienie kosztów realizacji zadania (załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przez Podwykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Lubinie, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 7, 59-300 Lubin
Data składania wniosków 14/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Lubinie ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, pok. nr 5 (kancelaria ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Lubin, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)