Doposażenie w sprzęt i urządzenia pomieszczeń do realizacji procesów szkolenia w JW 4938 Radom.

Data publikacji 2015-08-13
Data zakończenia 2015-08-25 09:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4938
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 207396 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 302132007, 317110003, 301958000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Doposażenie w sprzęt i urządzenia pomieszczeń do realizacji procesów szkolenia w JW 4938 Radom.Usługa polegała będzie na dostawie, uruchomieniu systemu wideo i audio oraz systemu sterowania i funkcjonowania klimatyzacji.Usługa polegała będzie na dostawie, instalacji, konfiguracji i uruchomieniu systemu AV wraz z systemem sterowania. W Sali 221 znajduje się projektor wraz z ekranem oraz jednostkąsterującą (komputer). Dodatkowo należy wykonać i zainstalować aplikację kompatybilną z systemem Windows odzwierciedlającą wygląd i funkcjonalność aplikacji zainstalowanej na panelu Apple iPad i umożliwiającą sterowaniem systemem z poziomu komputera PC.Monitor dotykowy 70 cali,
Krzesło słuchacza,Przyłącze sieciowe I ,Konwerter HDMI na VGA + audio,Extender USB 2.0 na Cat5 e.Usługa polegała będzie na dostawie sprzętu wraz z wyposażeniem i montażem. Klimatyzacja naścienna. Usługa polegała będzie na montażu sprzętu oraz instalacja i uruchomienie monitora wielkoformatowego MW2 46 cali. Zakup sprzętu (tablicy) do zobrazowania warunków drogowych
i atmosferycznych w PSTech.Monitor wielkoformatowy MW3 55 cali,UPS-4.

Opis

: Usługa polegała będzie na dostawie, uruchomieniu systemu wideo i audio oraz systemu sterowania i funkcjonowania klimatyzacji.
Opis funkcjonowania systemu wideo i audio: System wyświetlania obrazów wideo oraz odtwarzania W sali nr 06 Zamawiający posiada zainstalowany system AV wraz z systemem sterowania firmy RTI i panelem dotykowym Apple iPad. W ramach zadania należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić dodatkowy monitor dotykowy wraz z niezbędnymi elementami (uchwyt ścienny, extender USB, konwerter Ethernet, konwerter HDMI na VGA + audio, wizualizer oraz przyłącze ścienne). Zamawiający wymaga aby dostarczony monitor oraz wizualizer został zintegrowany z zainstalowanym systemem sterowania (funkcje włącz / wyłącz, wybór źródła, itp., obsługa z poziomu panelu dotykowego) poprzez przeprogramowanie systemu oraz aplikacji do obsługi systemu z poziomu panelu dotykowego. dźwięku dla sali składa się z urządzeń, okablowania oraz oprogramowania.Usługa polegała będzie na dostawie sprzętu wraz z wyposażeniem i montażem. Ekran projekcyjny,Uchwyt projektora, Biurko słuchacza,Klimatyzacja naścienna, itp.Dostawa, montaż i serwisowanie sprzętu i urządzeń do realizacji zadań szkoleniowych.1)Monitor wielkoformatowy MW3 55 cali,Monitor wielkoformatowy MW2 46 cali,3)UPS-4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4938
Ulica ul. Sadków 9
Nr domu 9
Miejscowość Radom
Kod Pocztowy 26-603
Województwo mazowieckie
Tel 261 511 500
Fax 261 511 300
Internet www.42blsz.wp.mil.pl
Regon 14267631600000
E-mail zamowienia.42blotsz@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Wadium 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 1)w części I w wysokości 6 700,00 zł, 2)w części II w wysokości 1 300,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przedstawionych w SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzając, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres obowiązywania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. l pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o, którym mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6. 4.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 3 dostawy (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 7. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych dowodami poświadczenia powinny być dokumenty wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 6.Dokumenty, oświadczenia, certyfikaty wymagane w załączniku nr 1 do SIWZ i do umowy. 7.Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 26 ust. 2e). 9.Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.42blsz.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4938, 26-603 Radom, ul. Sadków 9, Budynek Sztabu pokój nr 1
Data składania wniosków 25/08/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Jednostka Wojskowa 4938, 26-603 Radom, ul. Sadków 9, Budynek Sztabu pokój nr 242
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)