Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego Pawilonu I - pościel - nr sprawy: ZP/51/2015

Data publikacji 2015-11-10
Data zakończenia 2015-11-18 11:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Wyroby meblarskie,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163535 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395120004, 395161209, 395180006, 395111008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli szpitalnej, zwanej dalej asortymentem, określonego i opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Ulica ul. Grenadierów 51/59
Nr domu 51/59
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-073
Województwo mazowieckie
Tel 22 51 52 743
Fax 22 51 52 789
Internet www.grochowski.waw.pl
Regon 00215398900000
E-mail zp@grochowski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 28/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, minimum dwóch dostaw asortymentu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga, by wykazane przez Wykonawcę dostawy, odpowiadały swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i były dostawami o wartościach nie mniejszych niż: - minimum dwie dostawy o wartości minimum 35.000,00 złotych brutto każda; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum dwóch dostaw asortymentu o wartościach nie mniejszych niż wskazane powyżej oraz dołączy dowody należytego wykonania lub wykonywania dostaw; ponadto Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw tylko dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga wykazania wszystkich głównych dostaw.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Ulotki, karty charakterystyki, instrukcje obsługi lub inne materiały potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry, wymiary i cechy. 2. Wymagane certyfikaty CE niezależnych jednostek notyfikujących. 3. Karty gwarancyjne oferowanego asortymentu.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załączniki nr 2. 3. Wypełniony formularz załącznika nr 7 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów. 5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) przesunięcie terminu dostawy i instalacji oferowanego przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy będzie to spowodowane: a) realizacją innych zamówień publicznych, w szczególności obejmujących roboty budowlanych w miejscach, w których ma nastąpić dostawa, montaż lub uruchomienie albo innych nie przewidzianych okolicznościach; o zmianie terminu dostawy Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie minimum 7 dni przed planowanym terminem dostawy; b) wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego; 2) zmiana warunków płatności: a) spowodowana koniecznością zharmonizowania warunków płatności przedmiotu umowy z wymogami lub warunkami określonymi przez podmiot przyznający dotację lub dostosowania ich do postępowania podmiotu przyznającego dotację na realizację przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.grochowski.waw.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 204, Pawilon VII
Data składania wniosków 18/11/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Sekretariat Prezesa Zarządu, Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)