Konserwacje, przeglądy i naprawy klimatyzatorów w Oddziałach ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych

Data publikacji 2015-11-12
Data zakończenia 2015-11-20 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 305374 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 507300001, 397172003, 397170001, 397171002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w Oddziałach ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp według poniższego rozwiązania:
a) CZĘŚĆ I - Konserwacje, przeglądy i naprawy klimatyzatorów w O/ZUS w Biłgoraju oraz podległych jednostkach terenowych;
b) CZĘŚĆ II - Konserwacje, przeglądy i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w O/ZUS w Kielcach oraz podległych jednostkach terenowych;
c) CZĘŚĆ III - Konserwacje, przeglądy i naprawy klimatyzatorów w O/ZUS w Lublinie oraz podległych jednostkach terenowych;
d) CZĘŚĆ IV - Konserwacje, przeglądy i naprawy klimatyzatorów w O/ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych;
e) CZĘŚĆ V - Przeglądy oraz naprawy urządzeń klimatyzacyjnych w okresie obowiązywania gwarancji w obiektach O/ZUS w Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych
w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju oraz podległych jednostkach terenowych.
Zakresem serwisowania objęte są następujące działania:
1) przeglądy (w tym przeglądy doraźne),
2) konserwacje,
3) naprawy,
prowadzone na instalacjach i urządzeniach objętych przedmiotem zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu, polegającego na wykonywaniu konserwacji i przeglądów (zwanych łącznie konserwacjami) oraz czynności naprawczych (napraw) klimatyzatorów, central wentylacyjnych i wentylatorów dachowych w Oddziale ZUS w Kielcach i Jego Terenowych Jednostkach Organizacyjnych.Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie oraz podległych jednostkach terenowych.
Zakresem serwisowania objęte są następujące działania:
1) przeglądy (w tym przeglądy doraźne),
2) konserwacje,
3) naprawy,
prowadzone na instalacjach i urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych.

Zakresem serwisowania objęte są następujące działania:
1) przeglądy (w tym przeglądy doraźne),
2) konserwacje,
3) naprawy,
prowadzone na instalacjach i urządzeniach objętych przedmiotem zamówieniaPrzedmiotem zamówienia są przeglądy oraz naprawy urządzeń klimatyzacyjnych w okresie obowiązywania gwarancji w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie oraz podległych jednostkach terenowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ulica ul. Kościuszki 103
Nr domu 103
Miejscowość Biłgoraj
Kod Pocztowy 23-400
Województwo lubelskie
Tel 84 6881212, 84 6881211
Fax 84 6866974
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
E-mail czp_bilgoraj@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1.Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 20.11.2015r. godz. 9:00 do wniesienia w zakresie poszczególnych części wadium w niżej wymienionych kwotach: 1) Cz. I - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); 2) Cz. II - 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100); 3) Cz. III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 4) Cz. IV - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); 5) Cz. V - niewymagane. 2. Zaleca się aby Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedną część, wnosili wadium oddzielnie na każdą z części. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804). 4. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 20.11.2015r. do dnia 19.12.2015r. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 6. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41 8. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG KONSERWACJE, PRZEGLĄDY I NAPRAWY KLIMATYZATORÓW część 9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 9:00 dnia 20.11.2015r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
Wiedza Warunek ten będzie spełniony w zakresie wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek, b) wykaże, że wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji, przeglądów lub napraw urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonawca winien szczegółowo wykazać wymagany zakres wykonanych usług głównych w szczególności wymaganych postawionym warunkiem. Jedna usługa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa w zakresie konserwacji, przeglądów lub napraw urządzeń klimatyzacyjnych odpowiadająca postawionemu warunkowi. Każda wykazywana usługa winna spełniać następujące wymagania: - okres realizacji - co najmniej 12 miesięcy, - wartość usługi/umowy powinna wynosić co najmniej: w zakresie cz. I: 14 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy w zakresie cz. II: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy w zakresie cz. III: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy w zakresie cz. IV: 5 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy w zakresie cz. V: 2 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługę wykonaną lub/i wykonywaną przy czym: - pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną), - pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), której wykonana część spełnia następujące wymagania: - okres realizacji - co najmniej 12 miesięcy, - wartość już zrealizowana wynosi co najmniej: - w zakresie cz. I: 14 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy - w zakresie cz. II: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy - w zakresie cz. III: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy - w zakresie cz. IV: 5 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy - w zakresie cz. V: 2 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej w zakresie poszczególnych części w skali 12 miesięcy. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz wymaganych dokumentów.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
Zdolne Warunek ten będzie spełniony w zakresie wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek b) wykaże, że dysponuje zespołem osób wśród których przynajmniej jedna osoba posiada: - aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami uprawniające do wykonywania wszelkich czynności zgodnie z ustawą z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r., poz. 881) oraz - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm. oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz wymaganych dokumentów.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty (w zakresie cz. I - V); 2) formularz cenowy (właściwy dla części na którą składana jest oferta); 3) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 13 do siwz (w zakresie cz. I - V). Wykonawca składa zamiennie albo listę o której mowa w pkt III. 4.4) albo przedmiotowe oświadczenie; 4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności: 1) Zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-V): a) pomniejszenie ilości instalacji lub urządzeń klimatyzacyjnych w przypadku całkowitego wycofania ich z eksploatacji z adekwatnym pomniejszeniem wynagrodzenia z tytułu mniejszej ilości instalacji lub urządzeń podlegających przeglądom, konserwacjom oraz naprawom (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądom w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V). W takim przypadku Zamawiający (cz. I)/Odbiorca (cz. II-V) poinformuje Wykonawcę o ilości instalacji i urządzeń podlegających całkowitemu wycofaniu z eksploatacji i wskaże kwotę do zapłaty uwzględniającą powyższe zmiany. Faktyczne wynagrodzenie z tytułu serwisowania zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje lub urządzenia, b) pomniejszenie ilości instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w przypadku częściowego wycofania z eksploatacji. W takim przypadku Zamawiający (cz. I)/Odbiorca (cz. II-V) poinformuje Wykonawcę o przejściowym zmniejszeniu ilości instalacji i urządzeń podlegających przeglądom, konserwacjom oraz naprawom (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądom w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V) i wskaże kwotę do zapłaty uwzględniającą powyższe zmiany. Faktyczne wynagrodzenie z tytułu przeglądów i konserwacji (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądów w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V) w okresie przejściowego wycofania z eksploatacji określonych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje lub urządzenia, c) zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (cz. I) /Odbiorcy (cz. II-V), d) zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy, e) wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na wykonane naprawy lub części o dowolny okres, f) konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego (cz. I) /Odbiorcy (cz. II-V). Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części, 2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa a) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, 2 i 5 pkt 1) (zapis w zakresie cz. I,II, III i IV); § 4 ust. 1 (zapis w zakresie cz. V) może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień lit. b) i c) w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług (VAT), - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. b) w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w lit. a), skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia (zmniejszenia lub zwiększenia), c) podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w lit. b), będzie przedstawiana Zamawiającemu na jego każdorazowe pisemne żądanie w ciągu 5 dni od otrzymania tego żądania, kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ znowelizowanych przepisów na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, d) konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa, 3) zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie za Wykonaną usługę; 4) zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości umowy (§ 4 ust.1), w sposób o którym mowa w § 4 ust. 3 zd. 2 umowy . 4. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiany danych teleadresowych); 2) zmiana osób upoważnionych do koordynacji realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 5; 3) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie; 4) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy z zastrzeżeniem, że posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane umową i siwz o czym Wykonawca każdorazowo obowiązany jest informować Zamawiającego/Odbiorcę z wyprzedzeniem umożliwiającym realizację umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 dokonywane są w drodze porozumienia Stron w formie aneksu do umowy za wyjątkiem ust. 3 pkt 1) lit. a) i b). 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2), i 4) oraz w ust. 3 pkt 1) lit. a) - c) dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj
Data składania wniosków 20/11/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj sala obsługi klienta, stanowisko INFORMACJA OGÓLNA-dziennik podawczy.
Termin D
Okres data do 19/12/2015
Informacje dodatkowe Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: a) Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, b) Sabina Nizio - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. Osoby o których mowa powyżej udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)