Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
|
Ulica |
ul. Kościuszki 103
|
Nr domu |
103
|
Miejscowość |
Biłgoraj
|
Kod Pocztowy |
23-400
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
84 6881212, 84 6881211
|
Fax |
84 6866974
|
Internet |
www.zus.pl
|
Regon |
00001775600000
|
E-mail |
czp_bilgoraj@zus.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
1.Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 20.11.2015r. godz. 9:00 do wniesienia w zakresie poszczególnych części wadium w niżej wymienionych kwotach:
1) Cz. I - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100);
2) Cz. II - 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100);
3) Cz. III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
4) Cz. IV - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
5) Cz. V - niewymagane.
2. Zaleca się aby Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedną część, wnosili wadium oddzielnie na każdą z części.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804).
4. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 20.11.2015r. do dnia 19.12.2015r.
5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
6. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium:
Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014
Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41
8. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać:
WADIUM - PRZETARG KONSERWACJE, PRZEGLĄDY I NAPRAWY KLIMATYZATORÓW część
9. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 9:00 dnia 20.11.2015r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
|
Wiedza |
Warunek ten będzie spełniony w zakresie wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca:
a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek,
b) wykaże, że wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji, przeglądów lub napraw urządzeń klimatyzacyjnych.
Wykonawca winien szczegółowo wykazać wymagany zakres wykonanych usług głównych w szczególności wymaganych postawionym warunkiem.
Jedna usługa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa w zakresie konserwacji, przeglądów lub napraw urządzeń klimatyzacyjnych odpowiadająca postawionemu warunkowi.
Każda wykazywana usługa winna spełniać następujące wymagania:
- okres realizacji - co najmniej 12 miesięcy,
- wartość usługi/umowy powinna wynosić co najmniej:
w zakresie cz. I: 14 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
w zakresie cz. II: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
w zakresie cz. III: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
w zakresie cz. IV: 5 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
w zakresie cz. V: 2 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługę wykonaną lub/i wykonywaną przy czym:
- pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną),
- pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), której wykonana część spełnia następujące wymagania:
- okres realizacji - co najmniej 12 miesięcy,
- wartość już zrealizowana wynosi co najmniej:
- w zakresie cz. I: 14 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
- w zakresie cz. II: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
- w zakresie cz. III: 18 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
- w zakresie cz. IV: 5 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
- w zakresie cz. V: 2 000 zł brutto każda w skali 12 miesięcy
Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej w zakresie poszczególnych części w skali 12 miesięcy.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz wymaganych dokumentów.
|
Potencjał |
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
|
Zdolne |
Warunek ten będzie spełniony w zakresie wszystkich części zamówienia jeżeli Wykonawca:
a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek
b) wykaże, że dysponuje zespołem osób wśród których przynajmniej jedna osoba posiada:
- aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami uprawniające do wykonywania wszelkich czynności zgodnie z ustawą z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r., poz. 881) oraz
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (art. 54 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm. oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.).
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz wymaganych dokumentów.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia w zakresie wszystkich części zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunku w zakresie wszystkich części zamówienia zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) formularz oferty (w zakresie cz. I - V);
2) formularz cenowy (właściwy dla części na którą składana jest oferta);
3) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 13 do siwz (w zakresie cz. I - V). Wykonawca składa zamiennie albo listę o której mowa w pkt III. 4.4) albo przedmiotowe oświadczenie;
4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności:
1) Zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Zamawiającego (cz. I)/Odbiorcy (cz. II-V):
a) pomniejszenie ilości instalacji lub urządzeń klimatyzacyjnych w przypadku całkowitego wycofania ich z eksploatacji z adekwatnym pomniejszeniem wynagrodzenia z tytułu mniejszej ilości instalacji lub urządzeń podlegających przeglądom, konserwacjom oraz naprawom (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądom w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V). W takim przypadku Zamawiający (cz. I)/Odbiorca (cz. II-V) poinformuje Wykonawcę o ilości instalacji i urządzeń podlegających całkowitemu wycofaniu z eksploatacji i wskaże kwotę do zapłaty uwzględniającą powyższe zmiany. Faktyczne wynagrodzenie z tytułu serwisowania zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje lub urządzenia,
b) pomniejszenie ilości instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych w przypadku częściowego wycofania z eksploatacji. W takim przypadku Zamawiający (cz. I)/Odbiorca (cz. II-V) poinformuje Wykonawcę o przejściowym zmniejszeniu ilości instalacji i urządzeń podlegających przeglądom, konserwacjom oraz naprawom (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądom w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V) i wskaże kwotę do zapłaty uwzględniającą powyższe zmiany. Faktyczne wynagrodzenie z tytułu przeglądów i konserwacji (zapis w zakresie cz. I-IV) przeglądów w okresie gwarancji (zapis w zakresie cz. V) w okresie przejściowego wycofania z eksploatacji określonych instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje lub urządzenia,
c) zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (cz. I) /Odbiorcy (cz. II-V),
d) zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja
z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy,
e) wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na wykonane naprawy lub części o dowolny okres,
f) konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego (cz. I) /Odbiorcy (cz. II-V). Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej w danej części,
2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa
a) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, 2 i 5 pkt 1) (zapis w zakresie cz. I,II, III i IV); § 4 ust. 1 (zapis w zakresie cz. V) może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień lit. b) i c) w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.),
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
b) w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w lit. a), skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia (zmniejszenia lub zwiększenia),
c) podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w lit. b), będzie przedstawiana Zamawiającemu na jego każdorazowe pisemne żądanie w ciągu 5 dni od otrzymania tego żądania, kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ znowelizowanych przepisów na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
d) konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa,
3) zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie za Wykonaną usługę;
4) zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości umowy (§ 4 ust.1), w sposób o którym mowa w § 4 ust. 3 zd. 2 umowy .
4. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy
(w szczególności zmiany danych teleadresowych);
2) zmiana osób upoważnionych do koordynacji realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 5;
3) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie;
4) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy
z zastrzeżeniem, że posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane umową i siwz o czym Wykonawca każdorazowo obowiązany jest informować Zamawiającego/Odbiorcę z wyprzedzeniem umożliwiającym realizację umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 dokonywane są w drodze porozumienia Stron w formie aneksu do umowy za wyjątkiem ust. 3 pkt 1) lit. a) i b).
6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2), i 4) oraz w ust. 3 pkt 1) lit. a) - c) dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
|
Kod kryterium |
C
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zus.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju,
Centrum Zamówień Publicznych
ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj
|
Data składania wniosków |
20/11/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj sala obsługi klienta, stanowisko INFORMACJA OGÓLNA-dziennik podawczy.
|
Termin |
D
|
Okres data do |
19/12/2015
|
Informacje dodatkowe |
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
a) Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj,
ul. Kościuszki 103,
b) Sabina Nizio - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj,
ul. Kościuszki 103.
Osoby o których mowa powyżej udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|