Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek do siedziby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni w 2016 roku

Data publikacji 2016-01-22
Data zakończenia 2016-01-29 10:45:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 14862 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976002, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Papier A4 gramatura min. 80 g - 2700 ryz,
2. Papier A3 gramatura min. 80 g - 75 ryz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Września
Ulica ul. Ratuszowa 1
Nr domu 1
Miejscowość Września
Kod Pocztowy 62-300
Województwo wielkopolskie
Tel 061 4360880 w. 146
Fax 061 4362500
Internet http://www.wrzesnia.pl
Regon 00052660100000
E-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiany w zakresie wynagrodzenia i płatności Wykonawcy, w przypadku: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków; c) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy ilością papieru określoną w tabeli oferty do zakupu a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z faktycznego zużycia; d) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; 2) zmiany terminu dostawy cząstkowej, w przypadku: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające realizację dostawy w określonym terminie; b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3) zmiany danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.wrzesnia.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok. nr 13
Data składania wniosków 29/01/2016
Godzina składania wniosków 10:45
Miejsce Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)