1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału:
a) Część I - Materiały biurowe,
b) Część II - Tusze i tonery.
2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów przez cały okres realizacji umowy. Ze względów gwarancyjno - eksploatacyjnych drukarek i kserokopiarek nie dopuszcza się zamienników wskazanych rodzajów tuszy i tonerów.
3. Oferowane materiały biurowe oraz tusze i tonery muszą być:
a) fabrycznie nowe,
b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości,
c) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgocenie itp. podczas transportu i składowania - dotyczy w szczególności materiałów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości.
4. Warunki dostawy:
a) dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem,
b) w zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz wartość zamówienia zgodnie z złożoną ofertą,
c) po skompletowaniu zamówienia każdorazowo towar jednorazowo zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wykaz lokalizacji do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia:
- siedziba Zamawiającego - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa;
- Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Solna 12, 61-736 Poznań;
- Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa;
- Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów;
- Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kilińskiego 16a, 88-100 Inowrocław;
- Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. 3 Maja 50, 62-500 Konin;
- Zespół Szkół Muzycznych, ul. Głogowska 90, 60-262 Poznań;
- Zespół Szkół Muzycznych, ul. Głogowska 90, 60-262 Poznań;
- Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Sosnowa 9, 93-102 Łódź;
- Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn;
- Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Wawrzyniaka 7B, 70-392 Szczecin;
- Zespół Szkół Muzycznych, ul. Centrum E bl. 2, 31-913 Kraków.
d) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że około 90% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa.
5. Kody CPV:
a) 30.19.20.00-1 - wyroby biurowe,
b) 30.19.70.00-6 - drobny sprzęt biurowy,
c) 30.12.51.00-2 - wkłady barwiące,
d) 30.12.51.10-5 - toner do drukarek laserowych/faksów.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany reklamowanych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów.
7. Termin realizacji zamówienia (dla obu części przedmiotu zamówienia): od dnia podpisania umowy do wyczerpania wartości umowy jednak nie dużej niż do dnia 31.12.2016 roku.
8. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych:
a) W ramach realizacji przedmiotu umowy podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów stanowią ilość prognozowaną. W przypadku zmiany ilości prognozowanej Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w minimum 80%. Przedmiotowa zmiana nie wymaga formy aneksu do umowy.
b) Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany zaproponowanych poszczególnych cen jednostkowych.
c) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
d) W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego strony dopuszczają zmianę ilości poszczególnych asortymentów przy zachowaniu cen jednostkowych i ogólnej wartości zawartej umowy. Dopuszczone zmiany ilościowe o których mowa w zdaniu pierwszym nie stanowią zmiany przedmiotu umowy i nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
e) Rozliczenia będą odbywały się wieloetapowo, po każdorazowej dostawie - realizacji zamówienia cząstkowego.
f) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. Dopuszcza się aby formę protokołu, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym pełnił dokument Wz.
g) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi:
- niezgodności ilościowe lub jakościowe,
- uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub znajdującej się w nich zawartości,
dostarczonych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów wyszczególnionych w zamówieniu cząstkowym, Zamawiający ma prawo do zwrotu całej partii niezgodnego lub uszkodzonego asortymentu na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od daty otrzymania faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów.
h) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych materiałów biurowych dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych tuszy i tonerów dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |