Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku

Data publikacji 2016-01-26
Data zakończenia 2016-02-03 00:00:00
Instytucja Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 17858 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb niżej wymienionych jednostek mających siedzibę w Grudziądzu w roku 2016, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.

1. Urząd Miejski ul. Ratuszowa 1
2. Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Narutowicza 6
3. Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Jaśminowa 2
4. Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Sienkiewicza 24
5. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Forteczna 29
6. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Moniuszki 14
7. Zespół Szkół Specjalnych ul. Sikorskiego 42
8. Szkoła Podstawowa Nr 15 ul. Bydgoska 24
9. Szkoła Podstawowa Nr 16 ul. Kochanowskiego 19
10. Szkoła Podstawowa Nr 18 ul. Dąbrówki 7
11. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 ul. Droga Mazurska 2
12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 ul. Sobieskiego 12
13. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Korczaka 23
14. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Żeromskiego 8
15. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ul. Nauczycielska 19
16. Gimnazjum Nr 4 ul. Konarskiego 14
17. Gimnazjum Nr 6 ul. Al. 23 Stycznia 30
18. Gimnazjum Nr 7 ul. Mikołaja z Ryńska 6
19. Gimnazjum Nr 8 ul. Legionów 2
20. Gimnazjum Nr 9 ul. Paderewskiego 10
21. I Liceum Ogólnokształcące ul. Sienkiewicza 27
22. II Liceum Ogólnokształcące ul. Marcinkowskiego 10
23. III Liceum Ogólnokształcące ul. Legionów 2
24. IV Liceum Ogólnokształcące ul. Sobieskiego 12
25. Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Konarskiego 39
26. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych ul. Czarnieckiego 9
27. Zespół Szkół Mechanicznych ul. Hallera 31
28. Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich ul. Skłodowskiej-Curie 22/24
29. Zespół Szkół Rolniczych ul. Lipowa 33
30. Zespół Szkół Technicznych ul. Hoffmanna 1-7
31. Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Legionów 2
32. Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Czarnieckiego 5/7
33. Zespół Placówek Młodzieżowych Bursa ul. Hallera 37
34. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Parkowa 25
35. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 ul. Kasprowicza 4
36. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Korczaka 23
37. Ognisko Pracy Pozaszkolnej ul. Chełmińska 104
38. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego ul. Mikołaja z Ryńska 8
39. Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12
40. Dom Dziennego Pobytu ul. Piłsudskiego 111
41. Przedszkole Miejskie Śródmieście ul. Grobowa 15
42. Przedszkole Miejskie Rządz ul. Łęgi 17
43. Przedszkole Miejskie Tarpno ul. Legionów 30
44. Przedszkole Miejskie Mniszek ul. Sportowców 2
45. Przedszkole Miejskie Lotnisko ul. Kustronia 6
46. Przedszkole Miejskie Kopernik ul. Dworcowa 35
47. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A
48. Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2
49. Powiatowy Urząd Pracy ul. Parkowa 22
50. Zarząd Dróg Miejskich ul. Waryńskiego 34A
51. Muzeum ul. Wodna 3/5
52. Biblioteka Miejska ul. Legionów 28
53. Centrum Kultury Teatr ul. Teatralna 1
54. VADAIN Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32
55. Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32-36
56. OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7
57. OPEC - INEKO Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7
58. OPEC - SYSTEM Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7
59. OPEC - BIO Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
III. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji.
IV. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy (łącznie 59 umów), z każdą z jednostek wskazanych powyżej. Wzór umowy, stanowi:
- załącznik nr 3 (Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., Vadain Sp. z o.o.),
- załącznik nr 3a (podmioty wymienione powyżej pod nr 56-59),
- załącznik nr 3b (podmioty wymienione powyżej pod nr 1-53).

V. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku.
VI. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Ulica ul. Waryńskiego 32-36
Nr domu 32-36
Miejscowość Grudziądz
Kod Pocztowy 86-300
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel +48 56 696 80 91 do 93
Fax +48 56 4506103, +48 56 6968098
Regon 34000902900000
E-mail z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia
Wiedza Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostaw materiałów biurowych na łączną kwotę minimum 100 tys zł brutto w przeciągu ostatnich 3 lat. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących ilości jednostkowych dostaw. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) głównych dostaw materiałów biurowych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia z dowodami, że dostawy wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw ciągłych, że dostawy są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 15 minut
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 www.aukcjegpp.grudziadz.pl
Licytacja IV.4.7 http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Licytacja IV.4.8 Wymagania formalne: 1. W celu wzięcia udziału w licytacji należy zarejestrować się jako Wykonawca na Portalu MarketPlanet Oneplace na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/web/panel?supplier=GPP Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło niezbędne do zalogowania. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do licytacji musi zalogować się na stronie Platformy Zakupowej GPP i zaakceptować regulamin licytacji. 3. Licytacja elektroniczna odbywać się będzie na Platformie Zakupowej GPP pod adresem: www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Rejestracja i udział w licytacji jest dla wykonawców bezpłatny. Wymagania techniczne: 1. komputer klasy PC, 2. system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3. przepustowość łącza minimum: 64kbit/s, 4. przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla, 5. zalecana rozdzielczość: 1024 x 768, 6. komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL.
Licytacja IV.4.9 1. Zamawiający ustalił cenę (brutto) wywoławczą na kwotę 388 000,00 zł 2.Krok postąpienia wynosi 200 zł (lub jego wielokrotność) co oznacza że ofertę prowadzącą należy przelicytować dokładnie o kwotę 200 złotych lub jej wielokrotność 3. W czasie trwania licytacji elektronicznej Wykonawcy, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 7. Testowa licytacja elektroniczna rozpocznie się w dniu poprzedzającym termin właściwej licytacji o godz. 10:00 pod adresem www.aukcjegpp.grudziadz.pl. 8. Licytacji będzie podlegać łączna kwota brutto wykonania całego zamówienia.
Data składania wniosków 03/02/2016
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce składania wniosków Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz Biuro Zarządu (Sekretariat I piętro)
Termin otwarcia licytacji 5 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00
Wartość zamknięcia licytacji Upływa w dniu otwarcia o godzinie 10:15
Wymagania zabezpieczenia umowy Nie dotyczy
Istotne postanowienia Zgodnie z załącznikiem 3, 3a, 3b do ogłoszenia
Informacje dodatkowe Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie, z adnotacją Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku oraz oznaczeniem firmy składającej wniosek
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)