USŁUGI ŁĄCZNOŚCI MOBILNEJ TELEFONII KOMÓRKOWEJ DLA 80 NUMERÓW ABONENCKICH WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH SMARTFONÓW Z KARTAMI SIM ORAZ 10 SZT. ŁADOWAREK INDUKCYJNYCH.

Data publikacji 2016-01-28
Data zakończenia 2016-02-08 12:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 19614 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322500000, 642120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach usług łączności mobilnej telefonii komórkowej dla 80 numerów abonenckich wraz z dostawą fabrycznie nowych smartfonów z kartami SIM oraz 10 sztuk ładowarek indukcyjnych.
2.Ilość grup abonenckich oraz wymagania dotyczące usług abonamentowych:
Grupa I abonament dla 44 abonentów który będzie zawierał :połączenia rozmów bez limitów w sieciach wszystkich operatorów GSM
i stacjonarnych na terenie kraju; sms bez limitów na terenie kraju ( sms komercyjne i specjalne Zamawiający ustala jako zablokowane systemowo);mms bez limitów na terenie kraju; min. 8 GB transmisji internetowej i przesyłania danych
Grupa II -abonament dla 36 abonentów który będzie zawierał :
połączenia rozmów bez limitów w sieciach wszystkich operatorów GSM
i stacjonarnych na terenie kraju; sms bez limitów na terenie kraju ( sms komercyjne i specjalne Zamawiający ustala jako zablokowane systemowo);mms bez limitów na terenie kraju;min. 2 GB transmisji internetowej i przesyłania danych
3.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że zasięg usługi-dostępu do internetu będzie na obszarze Polski nie mniejszym niż 15 % dla technologii LTE i 80 % dla technologii HSPA. Pakiety internetowe przypisane do poszczególnych abonamentów ( min 8 GB
i min 2 GB ) winny wypełniać wymogi minimalnej szybkości dosyłowej 40 Mb/s oraz minimalnej szybkości wysyłania 20 Mb/s. Ponadto Zamawiający oczekuje, że po przekroczeniu określonych w pakiecie internetowym wartości transmisji danych jakie zaoferuje Wykonawca dla poszczególnych grup może zastrzec sobie prawo do zmiany parametrów transmisji, nie może jednak całkowicie zaprzestać transmisji. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do nienaliczania dodatkowych opłat za przekroczenie określonego w abonamencie pakietu transmisji. Zamawiający informuje, że wykonawca za zaoferowanie większej transmisji danych w GB niż minimalna określona wyżej otrzyma dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza, że zadeklarowana przez Wykonawcę w ramach pakietów internetowych prędkość przesyłania danych może być uzależniona od specyfiki technicznej urządzenia dostępowego, zasięgu sieci operatora w danej lokalizacji, obciążenia sieci nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych, ale do czasu osiągnięcia limitów określonych w danym pakiecie, nie może być w żaden sposób sztucznie ograniczana przez operatora. Ewentualne ograniczenia mogą wynikać tylko z wcześniej wymienionych przyczyn.
5.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu smartfony dla I grupy 44 sztuki i 36 sztuk dla II grupy oraz 10 sztuk ładowarek indukcyjnych wg wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
6.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
8.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ Wzór umowy.
9.Termin wykonania zamówienia 24 miesiące licząc od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Planowany pożądany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie od 1 kwietnia 2016 roku Zakończenie do 31 marca 2018 roku.
10.Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji polegające na możliwości świadczenia dodatkowych usług abonenckich dla maksymalnie 10 -ciu użytkowników z grupy I i 10- ciu z grupy II w zakresie abonamentów jak i dostawy smartfonów z parametrami przypisanymi dla danej grupy na warunkach jakie dotyczą oferty do zamówienia podstawowego. Bez względu na to w jakim terminie Zamawiający skorzysta z prawa opcji w okresie trwania umowy podstawowej, wszystkie usługi w tym zakresie wygasną w terminie zakończenia umowy podstawowej.
11.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem.
12.Szczegółowy opis opcji zawarty jest w § 10 wzoru umowy stanowiącej dodatek nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004r.-Prawo telekomunikacyjne ( t.j.Dz. U. z 2014r.,poz. 243). Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie zlożonego wraz z ofertą aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004r.-Prawo telekomunikacyjne( t.j. Dz. U . z 2014r., poz. 243)- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy. którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 3A do SIWZ-oryginał
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Zamawiający w dodatku nr 4 do SIWZ (wzór umowy) w paragrafie 11 określił warunki zmian, które mogą być wprowadzone do umowy .
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Ilość oferowanego transferu danych w GB
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://bip.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce pokój nr 212 II piętro budynek C-2
Data składania wniosków 08/02/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 216 (Kancelaria Ogólna, II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)