Dostawa środków czystości, części eksploatacyjnych, worków separacyjnych do prania oraz artykułów gospodarczych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu

Data publikacji 2016-02-03
Data zakończenia 2016-02-11 09:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Rękawice,
  • Torby na pranie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 24044 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 392240008, 397134313, 189350002, 184240007, 395150005, 392221108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości, części eksploatacyjnych, worków separacyjnych do prania oraz artykułów gospodarczych dla potrzeb Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na formularzu ofertowym załączniku do specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, oraz na Specyfikacji szczegółowej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ, gdzie opisane są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów (części):
Pakiet 1 - Środki czystości, mopy/nakładki, kije, stelaże, ściereczki, pady
Pakiet 2 - Części eksploatacyjne
Pakiet 3 - Worki separacyjne do prania
Pakiet 4 - Artykuły gospodarcze
Pakiet 5 - Jednorazowe myjki do mycia chorych
Pakiet 6 - Zasłonki prysznicowe
Pakiet 7 - Naczynia jednorazowe
Przedmiot zamówienia obejmuje również :
- bezpłatne użyczenie, na czas trwania umowy 44 sztuk urządzeń dozujących z zestawem końcówek o różnej średnicy przepływu, wraz z nieodpłatnym serwisem i nieodpłatną wymianą uszkodzonych elementów; (zgodnie z opisem w Specyfikacji szczegółowej)
Po wygaśnięciu umowy, Zamawiający zwróci wykonawcy użyczone urządzenia dozujące w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia.
- Wykonawca zapewni również bezpłatny montaż urządzeń dozujących w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich kalibracje w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy
- dostawę ww asortymentu do Zamawiającego - do Magazynu szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie zamawianym przez Sekcje Zaopatrzenia zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 roboczych dni od daty złożenia zamówienia.
Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefaxu pod numerem wskazanym na formularzu ofertowym (w oświadczeniu wykonawcy).
- w przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T Wykonawca zagwarantuje odbiór opakowań.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Ulica ul. Szwajcarska 3
Nr domu 3
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-285
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8739 293, 008, 033
Fax 061 8779 517
Internet www.szpital-strusia.poznan.pl
E-mail zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a/ ulotki informacyjnej o każdym produkcie, sposobie jego użycia, składzie chemicznym dla pakietu 1 poz. 1-16 b/ karty charakterystyki substancji niebezpiecznych; (wersja papierowa) jeśli jest wymagana obowiązującymi przepisami dot. pakietu nr 1poz. 1-16 c/ folder z opisem urządzenia dozującego, potwierdzający wymagania SIWZ. d/ wzory próbki dla pakietu 1 poz. 1-22 (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. III. 3 SIWZ) e/ dla pozostałego przedmiotu zamówienia katalogi, foldery. f) podpisaną specyfikację szczegółową - załącznik nr 7 ( w zakresie, na jaki składana jest oferta)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności Zmiany, o których mowa w ww. punkcie wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital-strusia.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań. I piętro pokój 134.
Data składania wniosków 11/02/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Biuro Podawcze, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań. II piętro pokój 239.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)