Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-17 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 13541 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331940006, 331941007, 331941203, 331416240, 331570005, 331578106, 331900008, 331720006, 331410003, 391431124, 331940006, 331941007, 331710009, 331711000, 331712001, 331400003, 331713002, 331412002, 331710009, 331414114, 339141001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w rozbiciu na zadania:
Zadanie nr 1 - Zestawy do przetaczania do pompy Volumed,
Zadanie nr 2 - Regulatory próżni,
Zadanie nr 3 - Materacyki samoogrzewające,
Zadanie nr 4 - Przyrządy to przetaczania do pompy Termo,
Zadanie nr 5 - Zestawy do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa,
Zadanie nr 6 - Zestawy do pomiaru rzutu serca,
Zadanie nr 7 - Nożyki mikrotomowe i nici sekcyjne,
Zadanie nr 8 - Zestawy do toalety jamy ustnej,
Zadanie nr 9 - System kontrolowanej zbiórki stolca,
Zadanie nr 10 - Przyrządy, łączniki, kraniki, inny drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Opis

Zadanie nr 1 - Zestawy do przetaczania do pompy VolumedRegulatory próżniMateracyki samoogrzewającePrzyrządy to przetaczania do pompy TermoZestawy do przezskórnej tracheotomii metodą GriggsaZestawy do pomiaru rzutu sercaNożyki mikrotomowe i nici sekcyjneZestawy do toalety jamy ustnejSystem kontrolowanej zbiórki stolcaPrzyrządy, łączniki, kraniki, inny drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Ulica ul. Batorego 17/19
Nr domu 17/19
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6100319
Fax 56 6100306
Regon 87025227400000
E-mail master1231@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium brak
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Wiedza na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Potencjał na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Zdolne na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Sytuacja na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) opisy lub katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanych przez Wykonawcę towarów, b) próbki po 1 sztuce odpowiednio do pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1 (dotyczy zadań nr: 1,3,4,5,7,8,10), 2) dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary spełniają wymagania zasadnicze Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien złożyć wraz z ofertą deklaracje zgodności producenta.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy dopuszczają zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) podwyższenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy w każdym roku, w którym dojdzie do wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o więcej niż 5% dotychczas obowiązującego minimalnego wynagrodzenia. Podwyższenie wynagrodzenia Zleceniobiorcy może stanowić maksymalnie połowę kwoty stanowiącej iloczyn pracowników realizujących niniejszą umowę oraz kosztów pracodawcy związanych z podwyższeniem, minimalnego wynagrodzenie za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnego wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Zleceniobiorcę, 4) zmiany cen na korzyść Zleceniodawcy na skutek udzielonych w szczególności promocji, rabatów, zmiany kursów walut, 5) zmiany nr katalogowych danego asortymentu objętego umową, która nie spowoduje istotnej zmiany przedmiotu umowy, 6) zaprzestania produkcji któregokolwiek z asortymentu objętego umową - wówczas Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania danego asortymentu oraz przedstawienia Zleceniodawcy zamiennika o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w umowie w cenie umownej lub niższej. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu propozycji Dostawcy. 2. Warunkami dokonania zmian określonych w ust. 1 pkt. 1,2,3 są w szczególności: 1) wejście w życie nowych przepisów regulujących wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się wyłącznie zmianę ceny brutto przedmiotu umowy, cena netto pozostaje bez zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.med.torun.pl
Adres uzyskania siwz ul. Batorego 17/19, 87-100
Data składania wniosków 17/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce ToruńSpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń - kancelaria szpitala - pok. 032
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)