ARTYKUŁY BIUROWE

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-17 10:00:00
Instytucja "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy"
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 27854 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa: artykułów biurowych:koperty, kalki, koszulki, markery, pinezki, klej, dziurkacze, segregatory, skorowidze, spinacze, taśmy klejące i do metkownicy, zszywki, teczki biurowe, tusz do stempli, zeszyty, folia, papier ozdobny,
papier do drukarek, rolki termiczne i papierowe, składanki komputerowe,
tusze i tonery do drukarek, bębny, baterie alkaiczne, akumulatorki.

Opis

1. Dziurkacz biurowy ( do 10 kartek) 15 szt. 15
2. Kalka ołówkowa 8 szt. 8
3. Klej biurowy 10 szt. 10
4. Koperty samoklejące białe rozm. ~11,5/16 cm 3000 szt.(A 1000) 3
5. Koperty samoklejące białe rozm. B5 ~25/17,5 cm 1250 szt. (A 125) 10
6. Koperty bez kleju brązowe rozm. B5 ~25/17,5 cm 2500 szt. (A125) 20
7. Koperty samoklejące białe rozm. B4 ~35/25 cm 2500 szt. (A125) 20
8. Koszulki A4 180 op. 180
9. Koszulki A5 10 op. 10
10. Marker 1700 szt 1700
11. Pinezki (opak. 1000 szt) 5 szt. 5
12. Poduszki do stempli 10x7cm 10szt. 10
13. Segregator tekturowy z dźwignią A4 szer. Grzbietu 8cm 350 szt. 350
14. Skorowidz A4 96 kartek 20 szt. 20
15. Skoroszyt plastikowy z zawieszką 250 szt. 250
16. Skoroszyt A4 kartonowy 200 szt. 200
17. Spinacze typ 28(opak. 100 szt) 300op. 300
18. Taśma klejąca przezroczysta 3cmx2m 150 szt. 150
19. Taśma pakowa 15 szt. 15
20. Taśma do metkownicy METEO2026 40 szt. 40
21. Teczki biurowe, wiązane, kartonowe 18000 szt.(opak. 50 szt.) 18000
22. Tusz do stempli mix kolor (poj. 30 ml) 60 szt. 60
23. Zeszyt A4 96 kartkowy- kratka 60 szt. 60
24. Zeszyt 60 kartkowy- kratka 60 szt 60
25. Zszywacz (do 10 kartek) 20 szt. 20
26. Zszywki typu 24/6 350 op. 350
27. Korektor 40 szt. 40
28. Datownik 10szt. 10
29. Folia do laminowania 8 op. 8
30. Folia samoprzylepna 10 10
31. Papier ozdobny 5 ryz( 1 ryza 10 szt) 51. Papier offset.biały 70g 100/70 cm 200 kg 200
2. Papier uniwersalny ksero i do drukarek laserowych A4 1600 ryz. 1600
3. Papier uniwersalny ksero A3 5 op. 5
4. Rolki termiczne 28 mm 150 szt. 150
5. Rolki termiczne 210 mm 10 szt. 10
6. Rolki papierowe 57 20 szt. 20
7. Składanka komputerowa 240 1+2(bez nadruku) 600 skłądek 10 szt. 101. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego LASER BROTHER 2120 6 szt. 6
2 Toner do SAMSUNG ML 2010/1520/2850 3 szt. 3
3 Toner do HP 2015 12 szt. 12
4 Toner do HP 1100 6 szt. 6
5. Toner do HP 1010/1020/1022/1015/3055/1022 30 szt. 30
6. Toner do CANON 2016/2020/1600 6 szt. 6
7. Toner do TK-170/FS-1370DN/1320DN/ 1 szt. 1
8. Toner do HP 1536 1102 CE285A 55 szt. 55
9. Toner do SAMSUNG 1660,1610 3 szt. 3
10. Toner do SAMSUNG 1640,1660 3 szt. 3
11. Toner do TK-410.2035.2050.1140 2 szt. 2
12. Toner do BRPTHER TN-2210.2240/2250,2120,2220,2150 6 szt. 6
13. Toner do BR 2110 2 szt. 2
14. Toner do LRXMARK E 120 BLACK 2 szt. 2
15. Toner do PANASONIK KX-FA 83E,411 3 szt. 3
16. Toner do SAMSUNG 2160/2162 1 szt. 1
17. Toner do HP 4000 9 szt. 9
18. Toner do 1010,1102,CE 285.2612 25 szt. 25
19. Toner do HP C 4092 A 1100/1110 2 szt. 2
20. Toner do 1100 16 szt. 16
21. Toner do 4000/4127/elo 4 szt. 4
22. Toner do Brother TN-3130,2110 5szt. 5
23. Toner do TK-350/FS-3040 3 szt. 3
24 Toner do HP Q7553 A LJ 2015,2055 12 szt. 12
25. Bęben do BROTHER DR 2000 4 szt. 4
26. Bęben do Panasonik KX-FAD 412 1 szt. 1
27. Toner do HP 1010/2612 12 szt. 12
28. Toner do BROTHER TN 2120/HL-2150/2220,2240 9 szt. 9
29. Toner do LERXMARK E120 BLACK 1 szt. 1
30. Toner HP 1536/CE278A/ 40 szt. 40
31. Toner HP 1102/CE285/ 50 szt 50
32. Toner HP 2035/2055 20 szt. 20
33. Toner tk-1140/1035/1135 510szt. 10
34. Tusz CANON CL 20szt. 20
35. Tusz HP 339 czarny 30 szt. 30
36. Tusz HP 344 Color 20szt. 201. Bateria R14 alk. 130 szt. 130
2. Bateria R6 alk. 350 szt. 350
3. Bateria R20 alk 130 szt. 130
4. Bateria R9 alk 40 szt. 40
5. Bateria R3 alk. 250 szt. 250
6. Bateria R3 alkumul. I R6 akum. 30 szt. 10
7. Bateria CR2032 50 szt. 50

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy"
Ulica ul. Kościuszki 52
Nr domu 52
Miejscowość Kutno
Kod Pocztowy 99-300
Województwo łódzkie
Tel 24 388 02 00
Fax 24 388 02 01
Internet www.szpital.kutno.pl
Regon 10097478500000
E-mail m.lewandowska@szpital.kutno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o.
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Na podstawie art. 45 ustawy Pzp Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi.
Inne dokumenty Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest Anna Piątek Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 24- 388-02-47). Adres poczty elektronicznej: p.janecka@szpital.kutno.pl
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowie w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta - Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT - w uzasadnionych wypadkach, na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, strony mogą zawrzeć pisemny aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. W takiej sytuacji strony mogą zdecydować również o odpowiednim do wzrostu stawki podatku VAT podwyższeniu wartości brutto całej umowy ze skutkiem od dnia określonego w treści aneksu, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, 6) w przypadku nie wyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Logistyka
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kutno.pl
Adres uzyskania siwz 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52, w siedzibie Zamawiającego - pokój 07d w godz. od 8 00 do 14 00 bądź pocztą po pisemnym wniosku złożonym na adres Zamaw. na faks nr 24-388-02-47.
Data składania wniosków 17/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Kutnowski Szpital Samorządowy Sp. z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)