Sukcesywne dostawy tonerów, tuszów i taśm do drukarek na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Data publikacji 2016-02-15
Data zakończenia 2016-02-25 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33224 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych takich samych producentów jak użytkowany sprzęt, bądź równoważnych. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji i przewidywana maksymalna ilość asortymentu zawarta jest w załączniku nr 3 do SIWZ, będącym jednocześnie tabelą wyliczenia ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Ulica ul. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Nowa Sól
Kod Pocztowy 67-100
Województwo lubuskie
Tel 68 3882111
Fax 68 3871281
Regon 97077473300000
E-mail zpszpital.ola@wp.pl; zpszpital.justyna@wp.pl; zpszpital.krystyna@wp.pl; zpszpital.agata@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium łącznie wynosi: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj.: 25 lutego 2016r. do godz. 10:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał lub wykonuje jedną dostawę tonerów /tuszów /taśm do drukarek o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 brutto
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy potwierdzają spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty nw dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie certyfikaty (dotyczy wyrobów równoważnych)- jeśli dotyczy: a)ISO IEC 19752- norma określająca wydajność tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, b)ISO IEC 19798- norma określająca wydajność dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Kserokopię dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany będzie przesłać Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 2.W przypadku zaoferowania wyrobów równoważnych Zamawiający wymaga dostarczenia stosownych zaświadczeń i raportów z testów wydajności przeprowadzone przez podmiot uprawniony do przeprowadzenia takich testów - jeśli dotyczy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zaoferowania wyrobów równoważnych: do każdego oferowanego produktu udzielić gwarancji do wyczerpania środka barwiącego. 4. Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie próbek oferowanego asortymentu (dotyczy wyrobów równoważnych) na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji z pakietu dotyczą. Zamawiający będzie wymagał załączenia próbek dla dwóch wybranych pozycji po jednej sztuce. 5.Załączyć do oferty katalogi, ulotki, prospekty oferowanego asortymentu w przypadku zaoferowania wyrobów równoważnych (jeśli dotyczy), celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika nr 1 pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie zaznaczyć strony, której pozycji w danym katalogu, ulotce, prospekcie dany dokument dotyczy.
Inne dokumenty 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. 2)Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ. 3)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale III pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy- zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-nowasol.pl
Adres uzyskania siwz Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, Dział Zamówień Publicznych pok. 6
Data składania wniosków 25/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, sekretariat- biurowiec, pok. 34
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)