Dostawa i montaż wyposażenia - mebli, sprzętu gastronomicznego i higienicznego - do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 oraz do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13

Data publikacji 2016-02-16
Data zakończenia 2016-02-24 10:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble różne,
  • Meble przedszkolne,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Dywany,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33988 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 391500008, 391410002, 391100006, 391212006, 391513008, 391320007, 391310009, 391431162, 395310003, 392211307, 392211503, 392243403, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli, sprzętu gastronomicznego i higienicznego - do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 oraz do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13, do miejsca przeznaczenia, wraz z montażem. Towary będące przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w jednostkach opieki nad dziećmi, muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE, Wykonawca dostarczy, ustawi i zamontuje - na własny koszt i ryzyko - do miejsca przeznaczenia i odbioru, tj. do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 i do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13. a) Za datę odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiający uznaje przekazanie do użytkowania kompletnego, złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń (także wg obmiarów Wykonawcy), w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach, w szczególności ustawienie lub zawieszenie i wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia. c) W przypadku gdy dostarczone wyposażenie lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu - zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. d) Wszelkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany usunąć i zagospodarować na koszt własny oraz uporządkować miejsca dostaw i montażu zamawianego wyposażenia. e) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego (bez zastrzeżeń), potwierdzonego przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego. f) Szkody powstałe w budynku podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt. g) Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, zgodnie z zamówieniem. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane meble i wyposażenie - nie krótszy niż 24 miesięcy. h) Naprawy dla usunięcia wad w przedmiocie zamówienia będą dokonywane bezpłatnie, a usunięcie usterek nastąpi w terminach ustalonych każdorazowo przez Strony, a jeżeli Strony nie ustaliły terminu usunięcia wad wynosić on będzie 7 dni od daty zgłoszenia wady. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć na miejscu, Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres naprawy zastępcze wyposażenie, o parametrach nie gorszych niż przekazane do naprawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
Ulica ul. Mariacka 23 23
Nr domu 23
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-014
Województwo śląskie
E-mail zojodt@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2016
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 dostawy mebli i wyposażenia, każde o wartości minimum 200 000 zł brutto
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby składające się na wyposażenie w przedmiocie zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania w jednostkach opieki nad dziećmi - załącznik nr 11
Inne dokumenty W sytuacji gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w sytuacji: a. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, b. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. w przypadku przedłużających się prac remontowo - budowlanych w poszczególnych obiektach Zamawiającego, c. zmiany sposobu realizacji zamówienia, z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), d. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, e. wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta danego elementu zamawianego wyposażenia lub przez Wykonawcę, f. zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, g. zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić: a) W przypadku braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym, o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu, np. w przypadku: zakończenia serii produkcyjnej danego elementu zamawianego wyposażenia oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego, zakończenia serii produkcyjnej danej bryły meblowej fotela lub krzesła oraz rozpoczęcie produkcji mebla tego samego producenta o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego, 3) Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy. 4) Dopuszcza się wszelkie zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującą zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą, a Zamawiającym
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zojo.katowice.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403
Data składania wniosków 24/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok. 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)