Sprzedaż i dostrczanie prasy na potrzeby Centrali ARiMR w 2013 r

Data publikacji 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-15 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 437458 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie prasy na potrzeby Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w 2013 roku, w ilościach i asortymencie według Załącznika nr 1 do projeku umowy, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego: www.arimr.gov.pl, pod numerem referencyjnym DZP-2616/2/2012

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ulica Al. Jana Pawła II 70
Nr domu 70
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-175
Województwo mazowieckie
Tel 022 5950050; 5950001
Fax 022 8602903; 6361677,3185411
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300000
E-mail info@arimr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2013
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium to trzy dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert (do udziału w licytacji elektronicznej). 3. Wadium może być wniesione w: (a) pieniądzu, (b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, (d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego III Oddział w Warszawie numer rachunku - 45 1130 1062 8000 0000 0002 8175, z dopiskiem na przelewie: (Wadium w postępowaniu na sprzedaż i dostarczenie prasy dla ARiMR w 2013 roku). 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy w oryginale złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą i adresem wykonawcy zaadresowanej jak poniżej: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, Wadium na sprzedaż i dostarczenie prasy dla ARiMR, Numer Referencyjny Sprawy: DZP-2616-2/2012 w terminie trzech dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert. Nie dostarczenie dokumentu wadium w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie wykonawcy od dalszego postępowania. 6. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie niedopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej
Zaliczka Nie
Wiedza 0 zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, a więc zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia , o wartości brutto każdego z nich nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100 o charakterze podobnym do zakresu prac niniejszego zamówienia, tj. polegające na sprzedaży i dostarczeniu prasy, w tym prasy codziennej
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 2a do Formularza Wniosku dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego: www.arimr.gov.pl, pod numerem DZP-2616/2/2012); 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania wniosku, jeżeli wniosek nie został podpisany przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg Załącznika nr 3 do Formularza Wniosku dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego: www.arimr.gov.pl, pod numerem DZP-2616/2/2012). Jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał doświadczenie innego podmiotu, winien złożyć w szczególności pisemne zobowiązanie tego podmiotu (oryginał) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wypełniony Formularz Wniosku (wg wzoru, dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego: www.arimr.gov.pl, pod numerem DZP-2616/2/2012)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach wskazanych poniżej w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia następujących przyczyn obiektywnych: jeżeli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wystawienia przez Wykonawcę poszczególnych faktur VAT zmianie ulegnie wysokość obowiązującej dla danej usługi stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę usługi
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 10 minut
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 http://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 www.arimr.gov.pl pod numerem DZP-2616/2/2012
Licytacja IV.4.8 1. Licytacja elektroniczna zostanie zorganizowana na Platformie Licytacji Elektronicznej udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. 1.1. Wymagania formalne: 1.1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl; 1.1.2. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji (zgodnym ze wzorem dostępnym na stronie www.arimr.gov.pl) winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Niedostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie wykonawcy od dalszego postępowania. 1.2. Wymagania techniczne: 1.2.1. Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet. 1.2.2. Nie jest wymagany podpis elektroniczny
Licytacja IV.4.9 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia wartość 82 080,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące osiemdziesiąt złotych 00/100) 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 8. Minimalna wysokość postąpienia - 500 złotych
Data składania wniosków 15/11/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce składania wniosków Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa Parter - Kancelaria Główna
Termin otwarcia licytacji Licytacja elektroniczna odbędzie się o godzinie 11.00 5 dni po terminie przekazania zaproszeń
Wartość zamknięcia licytacji Licytacja elektr. zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 min. od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 min. od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiajacy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy
Istotne postanowienia Projekt umowy wraz z załącznikiem został zamieszczony na stronie Zamawiającego: www.arimr.gov.pl pod numerem referencyjnym DZP-2616/2/2012
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. Wykonawca, którego oferta była w chwili zamykania licytacji najkorzystniejsza cenowo, pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w momencie zamknięcia licytacji. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ 1. Wniosek należy złożyć wg wzoru Formularza Wniosku, zamieszczonego na stronie Wykonawcy: www.arimr.gov.pl pod numerem DZP-2616/2/2012. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, zawierający jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. 3. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku jak i ofert. Żadne z dokumentów wchodzących w skład wniosku, także te złożone w formie oryginału nie podlegają zwrotowi. 4. Wniosek pod rygorem nieważności musi być napisany w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej). 5. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład wniosku sporządzone w językach obcych muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 6. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego(-ych) przedstawiciela(-i) Wykonawcy. 7. Dokumenty wchodzące w skład wniosku muszą mieć formę oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku pełnomocnictwa oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 8. Zamawiający zaleca, aby wszystkie zapisane strony dokumentów składających się na wniosek były kolejno ponumerowane. 9. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był w trwały sposób (uniemożliwiający jego samoistną dekompletację) ze sobą połączony (np. zbindowany, zszyty), zawierał spis treści a strona tytułowa wniosku zawierała następujące informacje: (a) temat postępowania na jaki wniosek jest składany, (b) nazwa Wykonawcy, w przypadku, gdy wniosek jest składany przez konsorcjum powinny zostać wyszczególnione wszystkie poszczególne podmioty tworzące konsorcjum z podaniem ich nazw, danych adresowych oraz wskazaniem pełnomocnika konsorcjum, (c) adres siedziby Wykonawcy, adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż adres siedziby) nr telefonu, nr faksu, dane osoby do kontaktu. 10. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e wniosek. Parafa (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafę). MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ. 1. Wniosek należy umieścić w zamkniętej kopercie z nazwą i adresem Wykonawcy zaadresowanej jak poniżej: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, Numer Referencyjny Sprawy: DZP-2616-2/2012 2. Termin składania wniosków upływa w dniu 15.11.2012 r. o godzinie 12.00 Wnioski otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. 3. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie lub przedwczesne otwarcie wniosku, jeżeli koperta lub inne opakowanie nie będą trwale zabezpieczone przed przypadkowym ich otwarciem lub właściwie oznakowane. 4. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej w trakcie jej trwania podają łączną wartość brutto oferty. ZASADY WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie dwóch dni od jej zamknięcia, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu Ofertę - Formularz cenowy wg wzoru przedstawionego w Załączniku nr 1 do projektu umowy, umieszczonego na stronie Zamawiającego www.arimr.gov.pl, pod numerem referencyjnym DZP-2616-2/2012, który zawiera: wartość brutto całości zamówienia wyrażoną w kwocie netto plus należny podatek od towarów i usług VAT. 3. Wszystkie ceny podane w Ofercie - Formularzu cenowym muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 4. Wszystkie ceny podane w Ofercie - Formularzu cenowym winne być wyrażone w złotych polskich. 5. Oferta - Formularz cenowy stanowi integralną część umowy. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Ofertę - Formularz cenowy należy umieścić w zamkniętej kopercie/paczce z nazwą i adresem Wykonawcy zaadresowanej jak poniżej: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa, Oferta - formularz cenowy, Numer Referencyjny Sprawy: DZP-2616-2/2012 7. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej, informację o jej wyniku zawierającą: nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. INFORMACJE DOTYCZĄCE UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego, zamieszczonego na stronie internetowej www.arimr.gov.pl pod numerem referencyjnym DZP-2616/2/2012 . 2. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom. 3. Przyjęcie niniejszych postanowień umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia wniosku/oferty
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)