Wykonanie ścieżek i dostawę urządzeń małej architektury w ramach zadania Stawy Jana, Stawy Stefańskiego Od Nowa - etap III - budżet obywatelski

Data publikacji 2016-03-24
Data zakończenia 2016-04-08 09:55:00
Instytucja Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31087 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452332001, 452331615, 451127002, 451127105, 391136003, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wykonanie fragmentu ścieżki pieszej (w ilości 1965 m2) i rowerowej (w ilości 1300 m2) wykorzystywanej jako ścieżka rolkowo - wrotkarsko - nartorolkowa na terenie Stawów Stefańskiego. Ścieżka piesza ma szerokość 3 m, a rowerowa 2 m. Ścieżki piesze wykonane będą w technologii żwirowo - gliniastej, a rowerowe w asfaltowej. Ścieżki pieszo-rowerowe mają kształt nieregularny. Tam gdzie jest to możliwe ciąg pieszy zostaje odseparowany od ścieżki rowerowej pasem bezpieczeństwa o szerokości 1 m bądź większej. Miejscami pas ma kształt nieregularny lub ze względów technicznych jest go brak, dlatego na odcinkach gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pasa bezpieczeństwa ścieżki przylegają do siebie lub łączą się tworząc ścieżki pieszo-rowerowe. Technologia wykonania ścieżek przedstawiona jest w projekcie, który jest załącznikiem do dokumentacji przetargowej.
Nawierzchnie i konstrukcje ścieżek mają wyglądać następująco:

NAWIERZCHNIA ŻWIROWO-GLINIASTA
Przekrój 1. Nawierzchnia żwirowo-gliniasta Ścieżka piesza,
- warstwa żwirowo-gliniasta 8 cm
- podsypka z pospółki średnioziarnistej gr.15-30cm zagęszczona do wskaźnika Is =0.98
- istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Is =0.97
Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować obrzeża chodnikowe 8 x 30 x 100 cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm.

NAWIERZCHNIA ASFALTOWA (ŚCIEŻKA ROWEROWA)
- proj. warstwa asfaltowa ścieralna gr.4cm
- proj. warstwa asfaltowa wiążąca gr.6cm
- proj. podsypka gr. 15-30cm z pospółki średnioziarnistej zagęszczona do wskaźnika Is=0,98
- proj. podsypka piaskowa gr.15cm
- istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Is=0,97

Nawierzchnie ścieżek zostaną ukształtowane w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni na przyległe tereny zielone w spadkach od min 0,5% do max 1,0%.
Urobek z korytowania należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (górka w południowo - wschodniej części obiektu).
W trakcie wykonywania prac wykonawca przedstawi protokoły pomiarów badania zagęszczenia gruntu.
Teren wokół ścieżek objęty robotami ziemnymi obsiać trawą.

Do zakresu prac należało będzie również przygotowanie we wskazanych przez zamawiającego na etapie realizacji prac miejscach 36 placyków w technologii tożsamej ze ścieżkami pieszymi (wraz z obrzeżami) o wielkości: 3,2 x 1,3 m do ustawienia ławek i koszy na śmieci.

Oprócz kompletnego wykonanie ścieżek rowerowych we wskazanych fragmentach zadaniem wykonawcy będzie również wykonanie warstw bitumicznych na już przygotowanych podbudowach ścieżek rowerowych o łącznej powierzchni 2308 m2 oraz zamontowanie znaków drogowych wymienionych w projekcie w ilości w nim wskazanej w ustalonych z zamawiającym miejscach. Warstwy bitumiczne mają mieć następujące grubości:
- proj. warstwa asfaltowa ścieralna gr.4cm
- proj. warstwa asfaltowa wiążąca gr.6cm

Do obowiązków wykonawcy będzie należało również dostarczenie i zamontowanie po 26 szt ławek i koszy na śmieci, 5 szt koszy na psie odchody, 10 szt stojaków na rowery oraz wykonanie i zamontowanie jednej tablicy informacyjnej zgodnie z załączonym rysunkiem o wymiarach co najmniej 0,7 * 1 m. Montaż urządzeń nastąpi we wskazanych przez zamawiającego na etapie wykonawstwa miejscach. Do każdej ławki należy dostarczyć co najmniej jedną deskę w celu umożliwienia zamawiającemu w przyszłości jej wymiany w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia. Dostarczone i zainstalowane ławki i kosze na śmieci mają spełniać następujące założenia:

Ławki (schemat ławki w załączniku):
a) ławka do wkopania (głębokość wkopania minimum 40cm) do wkopania w podłożu nieutwardzonym, kotwione w podłożu wąsami
b) podstawa - element betonowy zbrojony (cement portlandzki klasy 42,5R). Klasa betonu C40/50 spełnia wymagania wytrzymałościowe zgodne z normą europejską PN-EN 206-1.
c) siedzisko i oparcie wykonane z desek wykonanych z drzewa liściastego lub egzotycznego, o grubości minimum 4cm, zabezpieczonych przed działaniem warunków atmosferycznych przy pomocy impregnatów antygrzybicznych. Malowane lakierobejcą w kolorze olchy.
d) istotne wymiary:
- długość siedziska 180 cm
- długość całkowita 205 cm
- wysokość siedziska 45 cm
- wysokość całkowita 85 cm
- głębokość siedziska 44 cm
- ciężar ławki: minimum 170kg
e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne lub wykonane ze stali ocynkowanej / antykorozyjnej w kolorze jasnoszarym
f) Wykonana z betonu z kruszywa granitowego frakcji 2-5 mm o barwie jasnoszarej.
poglądowe zdjęcie:



Kosze betonowe:
a) korpus - element betonowy zbrojony (cement portlandzki klasy 42,5R). Klasa betonu C40/50 spełnia wymagania wytrzymałościowe zgodne z normą europejską PN-EN 206-1. Wykonany z betonu z kruszywa granitowego frakcji 2-5 mm o barwie jasnoszarej.
b) daszek metalowy malowany farbą proszkową - kolor jasnoszary.
c) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o poj. 50 litrów, wyposażony w popielniczkę.
d) elementy drewniane z drzewa liściastego/egzotycznego, impregnowane, malowane dwukrotnie lakierobejcą w kolorze ławek.
e) Dane techniczne:
- wysokość 72 cm
- wysokość całkowita 90 cm
- podstawa - kwadrat o wym. 50 x 50cm
- pojemność wkładu - 50l
- waga 180kg
poglądowe zdjęcie:



Kosze na psie odchody:
a) wysokość całkowita kosza wynosi 150 cm; wysokość na słupku na stałe zintegrowanym z podstawą betonową 100 cm, kosze wkopywane na głębokość minimum 50cm, zabetonowane w podłożu, lub przymocowane do betonowej kotwy prefabrykowanej
b) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie, malowane proszkowo
c) pojemność 30 litrów
d) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie (że są przeznaczone na psie odchody)
e) otwory wlotowe zabezpieczone klapką
poglądowe zdjęcie:



Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanych wymiarów urządzeń małej architektury o +/- 5%.

Powyższy zakres robót należy zrealizować w oparciu o dokumentację techniczną i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do istotnych warunków zamówienia.
Znajdujące się w kolizji z budowanymi ścieżkami oraz w strefie do 2m od budowanej ścieżki karpiny, należy usunąć za pomocą wybranej przez Wykonawcę technologii.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Ulica ul. Ks. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-532
Województwo łódzkie
Tel 42 27 21 417
Fax 42 6367980
Internet www.mosir.lodz.pl
Regon 00000100855997
E-mail przetargi@mosir.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 05/16/PN 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.6.5.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (poprzedzających dzień złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie robót drogowych (ścieżki, drogi) o powierzchni minimum 1500m2. Wykonawca musi udokumentować, że w wymaganych 1500m2 wykonywał po przynajmniej 500m2 robót drogowych w technologii żwirowo - gliniastej i asfaltowej. Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas, gdy Wykonawca wykaże obie roboty budowlane potwierdzające zakres każdej z robót oddzielnie w ramach jednego zadania jak i dwóch odrębnych zadań.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Wykonawca musi wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej. Uwaga: Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65).
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres Rękojmi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 Dział Techniczno-Inwestycyjny pokój 020.
Data składania wniosków 08/04/2016
Godzina składania wniosków 09:55
Miejsce Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi 90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21 Sekretariat pokój 203.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)