Dostawa i montaż elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do : a/ Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. J. Słowackiego 15, b/ Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze, z siedzibą : 32-640 Zator ul. Kongresowa 11, współfinansowana w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Nr procedury DI.271.3.2016

Data publikacji 2016-03-24
Data zakończenia 2016-04-04 10:00:00
Instytucja Burmistrz Zatora
Miejscowość Zator
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66844 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004, 302300000, 480000008, 486200000, 302000001, 302360002, 391411003, 488200002, 488210009, 302321108, 302312504, 302311008, 324200003, 302320004, 302321500, 301210003, 323220006, 386521001, 323420002, 301958000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest:
a/ dostawa elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze, jego montaż w poszczególnych pomieszczeniach obiektu, uruchomienie, konfiguracja urządzeń, instalacja oprogramowania oraz włączenie sprzętu elektronicznego w istniejącą sieć, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 1.),
b/ dostawa elektronicznego sprzętu biurowego (w tym m. in. komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń multimedialnych, osprzętu sieciowego, itp.) wraz z dedykowanym oprogramowaniem sprzętowo-systemowym do Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze (placówka oświatowa działająca na podstawie ustawy o systemie oświaty prowadzona przez Gminę Zator), jego montaż w poszczególnych pomieszczeniach obiektu, uruchomienie, konfiguracja urządzeń, instalacja oprogramowania oraz włączenie sprzętu elektronicznego w istniejącą sieć, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ cz. 2.), zgodnie z poniższymi uwagami :
- Zamawiany w ramach pkt 1 b/ sprzęt, wyposażenie i oprogramowanie przeznaczone jest dla placówki oświatowej tj. Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze prowadzonej przez gminę Zator w związku jej działalnością edukacyjną i egzaminacyjną oraz stanowi uzupełnienie posiadanego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania.
- Zamawiany sprzęt i oprogramowanie wymagany jest przez programy nauczania dla poszczególnych zawodów w tym informatycznych, realizowanych przez Wielozawodowy Zespół Szkół w Zatorze i winien odpowiadać i spełniać wymagania dla stanowisk egzaminacyjnych dla kwalifikacji E12, E13, E14 zapisane w wytycznych organizacji stanowiska egzaminacyjnego podstawy programowej.
2. Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów dostawy zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia - OPZ cz. 1 i OPZ cz. 2.
W formularzach cenowych (do wypełnienia) pogrupowano podobne elementy wyposażenia, które należy wycenić.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
UWAGA ! W celu ułatwienia sporządzenia oferty dwa dokumenty, tzn. formularze cenowe i zał. nr 9a, 9b są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej. W związku z tym dokumenty te należy wypełnić, bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych.
3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy.
a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia - szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych, opisano w OPZ.
b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi niniejszym opisem przedmiotu zamówienia w tym zgodność posiadanego oprogramowania z zaproponowanym rozwiązaniem. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. W tym celu Wykonawca winien przedstawić oświadczenie i dokumenty potwierdzające równoważność pakietu oprogramowania biurowego.
c) Zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie w tym równoważne musi właściwie współdziałać z oferowanym sprzętem i oprogramowaniem nie powodując zakłóceń pracy środowiska sprzętowo-programowego.
4. Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą.
5. Rodzaj zamówienia - dostawy.
6. Wspólny słownik zamówień CPV:
30210000-4, 30230000-0, 48000000-8, 48620000-0, 30200000-1, 30236000-2, 30232110-8, 30231250-4, 30231100-8, 32420000-3
30232000-4, 30232150-0, 30121000-3, 32322000-6, 38652100-1, 32342000-2, 30195800-0, 39141100-3, 48820000-2, 48821000-9.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika Centrum Aktywizacji Zawodowej pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15 (w części dotyczącej pkt 1 lit a niniejszej specyfikacji), w tym skonfigurowanie, uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń.
10. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika Wielozawodowego Zespołu Szkół w Zatorze pod adresem: 32-640 Zator, ul. Kongresowa 11 (w części dotyczącej pkt 1 lit b niniejszej specyfikacji), w tym skonfigurowanie serwera, uruchomienie sprzętu na stanowiskach i włączenie go w sieć, oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Zatora
Ulica Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Zator
Kod Pocztowy 32-640
Województwo małopolskie
Tel 33 8412215
Fax 33 84 10 206
Internet www.zator.pl
Regon 00053107400000
E-mail gmina@zator.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują należyte wykonanie minimum jednej dostawy elektronicznego sprzętu biurowego (komputery, drukarki, kserokopiarki itp.), o minimalnej wartości 100,000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje wymagań.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia) - zał. nr 9A, 9B.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z formularzami cenowymi - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a Ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - zał. nr 4 do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty. 6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia) - zał. nr 9A, 9B.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 SKRÓCENIE OKRESU REALIZACJI
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zator.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
Data składania wniosków 04/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)