Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Ulica |
Plac Teatralny 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Toruń
|
Kod Pocztowy |
87-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 62 18 281
|
Fax |
56 62 18 455
|
Regon |
87112129000000
|
E-mail |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
|
Wiedza |
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenia tj w okresie
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonują należycie co najmniej 2 zlecenia polegające na dostawie materiałów biurowych o minimalnej wartości (brutto) 100 000,00 PLN każda. Ocena spełniania w/w warunków dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków
skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.5. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art 26 ust 2 b odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający cenę ofertową, termin realizacji zaoferowany przez Wykonawcę oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa,
2.Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
UWAGA: Wykonawca dołącza do oferty Formularz cenowy w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *XLS zapisany na płycie CD/DVD,wraz z wymaganą dokumentacją techniczną załączoną przez producenta oraz kartami gwarancyjnymi i dokumentami określającymi zasady świadczenia usług w okresie gwarancyjnym (na dokumentacji należy wpisać nr pozycji z formularza cenowego produktu, którego dana karta dotyczy),
3. W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument powinno być przedstawione w formie oryginału
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
2.1. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
2.2.1. zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
2.2.2. wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności.
4. przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem;
5. opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;
6. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto
(tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
7. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
termin dostawy
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 237
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
|
Data składania wniosków |
01/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 237
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków:
Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomocy Technicznej na lata 2014-2020;
Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;
Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020;
PFRON w ramach zadania Obsługa zadań finansowanych ze środków PFRON;
budżetu Województwa.
zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|