Dostawa komputerów przenośnych i urządzeń dla Uniwersytetu Gdańskiego, w podziale na części I - XIII.

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-04 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31135 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213100-6, 42962000-7.
2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych, zwanych dalej sprzętem, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, według części I - XIII:
Część I - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Ekologii i Zoologii Kręgowców,
Część II - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Pedagogiki,
Część III - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Statystyki,
Część IV - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Pedagogiki,
Część V - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Organizacji i Zarządzania,
Część VI - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Taksonomii Roślin i Ochrony Przyrody,
Część VII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Biologii Molekularnej,
Część VIII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Chemii Teoretycznej Uniwersytetu Gdańskiego,
Część IX - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego,
Część X - Jednorazowa dostawa drukarki kolorowej dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu Gdańskiego,
Część XI - Jednorazowa dostawa komputerów przenośnych dla Zakładu Psychologii Klinicznej i Neuropsychologii Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego,
Część XII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego z ekranem dotykowym dla Redakcji Czasopisma Oceanological and Hydrobiological Studies Uniwersytetu Gdańskiego,
Część XIII - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w formacie A3 dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowo - przedmiotowym, odpowiednio do części I - XIII.
4. Miejsca dostaw sprzętu:
Część I - Gdańsk, Wydział Biologii, Katedra Ekologii i Zoologii Kręgowców, ul. Wita Stwosza 59, pok. C323,
Część II - Gdańsk, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Pedagogiki, ul. Bażyńskiego 4, pok. S509
Część III - Sopot, Wydział Zarządzania, Katedra Statystyki, ul. Armii Krajowej 101, pok. 132,
Część IV - Gdańsk, Wydział Nauk Społecznych, Instytut Pedagogiki, ul. Bażyńskiego 4, pok. S509
Część V - Sopot, Wydział Zarządzania, Instytut Organizacji i Zarządzania, ul. Armii Krajowej 101, pok. 318
Część VI - Gdańsk, Wydział Biologii, Katedra Taksonomii Roślin i Ochrony Przyrody, ul. Wita Stwosza 59, pok. C252,
Część VII - Gdańsk, Wydział Biologii, Katedra Biologii Molekularnej, ul. Wita Stwosza 59, pok. A236,
Część VIII - Gdańsk, Wydział Chemii, Katedra Chemii Teoretycznej, ul. Wita Stwosza 63, pok. B330,
Część IX - Gdańsk, Katedra Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu, ul. Bażyńskiego 4, pok. B316,
Część X - Gdańsk, Centrum Informatyczne, ul. Bażyńskiego 8, pok. 126,
Część XI - Gdańsk, Instytut Psychologii, ul. Bażyńskiego 4, pok. C325,
Część XII - Gdynia, Oceanological and Hydrobiological Studies, Al. Piłsudskiego 46 p. 103,
Część XIII - Sopot, Instytut Transportu i Handlu Morskiego, ul. Armii Krajowej 119/121, pok. 314.
5. Sprzęt musi:
1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, wyprodukowany nie wcześniej niż przed 6 miesiącami od daty złożenia oferty; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych,
2) zostać dostarczony i wniesiony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji,
4) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r o systemie oceny zgodności tekst jednolity Dz. U. 2014r poz. 1645 z późn. zm.,
5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r poz. 1203 z późn. zm.).
6. Gwarancja na sprzęt zgodnie ze wskazaniem w załącznikach nr 2 do SIWZ, odpowiednio do części I - XIII.
7. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych zawarte są w § 4 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy,
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie.
9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznej wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu sprzętu wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 projektu umowy, Zamawiający naliczy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ, odpowiednio do części II w pozycji LP.1 i części V pozycji nr 13 tabeli nr 1.

Opis

Część I - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Ekologii i Zoologii KręgowcówCzęść II - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Instytutu PedagogikiCzęść III - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry StatystykiCzęść IV - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu PedagogikiCzęść V - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem dla Instytutu Organizacji i Zarządzania.Część VI - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Taksonomii Roślin i Ochrony PrzyrodyCzęść VII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Biologii MolekularnejCzęść VIII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Chemii Teoretycznej Uniwersytetu Gdańskiego.Część IX - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego.Część X - Jednorazowa dostawa drukarki kolorowej dla Centrum Informatycznego Uniwersytetu GdańskiegoCzęść XI - Jednorazowa dostawa komputerów przenośnych dla Zakładu Psychologii Klinicznej i Neuropsychologii Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego.Część XII - Jednorazowa dostawa komputera przenośnego z ekranem dotykowym dla Redakcji Czasopisma Oceanological and Hydrobiological Studies Uniwersytetu GdańskiegoCzęść XIII - Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego w formacie A3 dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-309
Województwo pomorskie
Tel 58 523 23 20
Fax 58 523 31 10
Internet www.ug.edu.pl
E-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.pdzp.ug.edu.pl
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym w ramach konsorcjum) powyższe warunki mogą oni spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1, 2 i 2a ustawy. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ. V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 (do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, należy przedłożyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 4 (do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - załącznik nr 4a (do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione w ppkt. 1) - 5) składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich członków konsorcjum dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 (do SIWZ); Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika. 2) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu potwierdzającej spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ (dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogi producenta, foldery producenta itp.), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu - odpowiednio do części I - XIII. b) wydruków wyników testów wydajnościowych wynikających z załącznika nr 2 do SIWZ. Autentyczność ww. wydruków musi zostać poświadczona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza testów wydajnościowych opracowanych przez producentów sprzętu - odpowiednio do części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, XI , XII. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy Ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2), 3), 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o którym mowa w ppkt. 1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminu wystawienia dokumentów określone w ppkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5. Informacje dotyczące składania dokumentów; 1) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność. 2) Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do wystąpienia w obrocie prawnym) lub notariusza. 3) W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 26 ust. 2d ustawy zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy. 7) Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 2d ustawy. 8) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 - 3 ustawy, w tym w ramach konsorcjum. 10) W przypadku opisanym w ppkt. 9) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ppkt. 9) została wybrana, Zamawiający żąda aby przed zawarciem umowy Wykonawcy ci przedłożyli umowę regulującą ich współpracę (art. 23 ust. 4 ustawy). 12) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres, na który zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Wiedza wg. opisu kompleksowego w pkt. III.3.1)
Potencjał wg. opisu kompleksowego w pkt. III.3.1)
Zdolne wg. opisu kompleksowego w pkt. III.3.1)
Sytuacja wg. opisu kompleksowego w pkt. III.3.1)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 2) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu potwierdzającej spełnianie wymagań Zamawiającego zawartych w załączniku nr 2 do SIWZ (dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogi producenta, foldery producenta itp.), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu - odpowiednio do części I - XIII. b) wydruków wyników testów wydajnościowych wynikających z załącznika nr 2 do SIWZ. Autentyczność ww. wydruków musi zostać poświadczona przez Wykonawcę np. poprzez umieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza testów wydajnościowych opracowanych przez producentów sprzętu - odpowiednio do części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, XI , XII.
Inne dokumenty Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 (do SIWZ); Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SIWZ: Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowane za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy: a) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, z przyczyn organizacyjnych lub technicznych, b) z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, c) gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności: prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 10 ust. 3 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 - 4 musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pdzp.ug.edu.pl
Data składania wniosków 04/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, ul. Jana Bażyńskiego 8, I piętro, pokój nr 115, 80 - 309 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)