dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia

Data publikacji 2016-03-25
Data zakończenia 2016-04-04 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68614 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 302372001, 312244006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr: 2, 2a, 2b, 2c, 2d do niniejszej SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymogi:
1) musi być fabrycznie nowy,
2) musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że musi być sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt może mieć lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż opisane w załącznikach, o których mowa w pkt 2.
5. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie.
6. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
1) wystąpienia do Wykonawcy o wskazanie dostępnej dokumentacji producenta (np. strona www) w celu potwierdzenia spełnienia wymogów. Niespełnienie tego warunku w ciągu 3 dni roboczych będzie skutkowało odrzuceniem oferty,
2) wystąpienia do producenta o potwierdzenie spełniania wymogów.
7. Dostawy, za zgodą Zamawiającego, mogą być realizowane także po godzinach pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy.
8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. patchcord, kabel zasilający, kabel USB).
11. Wykonawca wskaże w ofercie producenta i model oferowanego sprzętu.
12. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości dotyczącej każdego z elementów Przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych szczegółowo w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
13. Przedmiot Umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. Gdynia (81-265), ul. Grabowo 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy Wykonawca wniósł sprzęt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
14. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do obrotu oferowanym oprogramowaniem oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku z wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym.
15. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za dostawy wykonane przez podwykonawców.
16. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Grabowo 2
Nr domu 2
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-265
Województwo pomorskie
Tel 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Fax 058 7820124 w. 38
Internet www.mopsgdynia.pl
Regon 00283033200000
E-mail sekretariat@mopsgdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.mopsgdynia.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Pomoc społeczna
Rodzaj zam inny Pomoc społeczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego, o wartości brutto minimum 20.000,00 zł (dwudziestu tysięcy zł 00/100 gr) każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Poza dokumentami, o których mowa w pkt III.4 należy złożyć: 1) Formularz cenowy (wg Załącznika nr 1a do SIWZ); 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. pisemne zobowiązanie powinno zawierać w swojej treści co najmniej informacje dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, b) sposobu w jaki zostaną wykorzystane zasoby podmiotu trzeciego przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim, d) zakresu i okresu udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) warunków płatności wynagrodzenia, 2) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było ani przewidzieć ani im zapobiec; b) przyczyn zależnych od Zamawiającego; c) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji Dostawy. 2) Konieczność zmiany jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń spowodowanych: a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w Ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; b) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji urządzeń; c) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie. 3) zawsze gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 4) likwidacji lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy, 5) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 6) zmiana przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mająca wpływ na warunki realizacji Umowy. 3. Wprowadzenie zmian w umowie, w tym zmian technicznych i proceduralnych wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana umowy musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.mopsgdynia.pl/pl/ogloszenia-i-komunikaty/przetargi
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, w sekretariacie
Data składania wniosków 04/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)