Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz

Data publikacji 2016-03-30
Data zakończenia 2016-04-20 10:00:00
Instytucja Gmina Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32193 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451000008, 451100001, 452000009, 452300008, 452310005, 452332001, 320000003, 324121005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa drogi gminnej 213039G na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 222 w m. Janowo do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2710G. Łączna długość odcinków objętych robotami budowlanymi wynosi ok. 2,3 km.
Początek odcinka robót zlokalizowano tuż za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką w m. Janowo - bez przebudowy skrzyżowania , koniec odcinka robót wyznaczono przy drodze powiatowej nr 2710G z przebudową skrzyżowania.
Przyjęto następujące parametry techniczne drogi:
Klasa drogi - L
Szerokość podstawowa jezdni - 5,50 - 6,0 m
Szerokość poboczy - 1 m
Szerokość chodników 1,5 - 2 m
Szerokość ciągu rowerowego poza zwartym obszarem zabudowy - 2,5 - 3,0 m
Szerokość ciągu pieszo- rowerowego w zwartej zabudowie 4,0 m ( w tym chodnik 1,5 m ścieżka rowerowa 2 m i opaska 0,5m)

3.1 Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz - w zakresie:
a) rozbudowa drogi :
przebudowa i budowa oświetlenia:
- demontaż słupów żelbetowych - 14 szt
- demontaż przewodów nieizolowanych - 1025 mb
- montaż słupów pojedynczych - 58 szt
- montaż kabli wielożyłowych - 2977 mb
- montaż szafki oświetleniowej z fundamentem - 1 szt
budowa kanalizacji deszczowej:
- montaż kanałów z rur PCV 315 mm - 398,00 mb
- montaż kanałów z rur PCV 250 mm - 139,50 mb
- montaż kanałów z rur PCV 200 mm - 130,50 mb
- montaż studzienek rewizyjnych fi 1200 mm - 25 szt
- montaż studzienek ściekowych prefabrykowanych fi 500 mm - 27 szt
- przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej ( działka z budynkiem gospodarczym przeznaczonym do rozbiórki)
przebudowa telekomunikacji:
- budowa studni kablowej prefabrykowanej typ SKR - 2 - 1 szt
- budowa kanalizacji kablowej - 43 mb
- ułożenie kabla o śr. Do 30 mm - 240 mb
- ułożenie rur dwudzielnych - 74 mb
przebudowa przejazdu kolejowego:
- ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztywnych fi 160 mm - 15 mb
- ułożenie toru kolejowego na podłożu z kruszyw łamanych - 20 mb
- budowa nawierzchni przejazdów kolejowych z płyt prefabrykowanych - 18 m2
rozbudowa drogi - roboty drogowe:
- wycięcie i usunięcie drzew z karpinami - łącznie 80 szt
- rozbiórka naw. z kostki wibroprasowanej gr. 6 cm do ponownego wbudowania - 1913 m2
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 10.639,0 m2
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej - 1275 m2
- rozbiórka obrzeży betonowych - 1463 mb
- rozbiórka krawężników betonowych - 1524 mb
- rozbiórka nawierzchni z trylinki - 196 m2
- rozbiórka chodnika z płyt bet. 35 x 35 x5 cm - 166 m2
- rozbiórka ogrodzenia z siatki wraz z cokołem - 140 mb
- rozbiórka obiektu gospodarczego wraz z utylizacją mat. rozbiórkowych - 1 kpl
- wykonanie przepustów pod jezdnią z rur karbowanych fi 600 mm - 16,70 m
- wykonanie przepustów pod jezdnią z rur karbowanych fi 400 mm - 15,50 m
- wykonanie studni chłonnych z przykanalikami fi 100 mm - 7 szt
- wykonanie korytek z rusztem żeliwnym - 82,30 mb
- wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej - 718 m2
- ułożenie geosiatki z włókien szkalnych - 6.204,00 m2
- wykonanie nawierzchni z asfaltu - 13.063,12 m2 + zjazdy i skrzyżowania - 536,00 m2
- wykonanie ścieżek bitumicznych - 5.027,00 m2
- wykonanie chodnika z kostki wibroprasowanej z odzysku - 1.519 m2
- wykonanie chodnika z kostki wibroprasowanej nowej czerwonej - 37,60 m2
- wykonanie ścieżki rowerowej z kostki gr.8 cm - 178 m2
- wykonanie ścieżki rowerowej z kostki gr. 6 cm - 731 m2
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki gr. 8 cm czerwonej - 705,50 m2
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
- wykonanie zjazdu nr 2 - p. Szarmach
- dostawa i montaż wiat przystankowych - 2 szt - ( 1 szt. o wym. 524 x 134 cm , druga o wym. 394 x134 cm , konstrukcja wiat wykonana z zamkniętych profili stalowych, lakierowana proszkowo w kolorze zielonym, dach w kształcie płaskiego łuku wystający poza konstrukcję dolną wiaty - dach z poliwęglanu komorowego dymnego 6 mm z filtrem UV, pokryty poliwęglanem komorowym dymnym gr. 6 mm, wszystkie ściany wypełnione dużymi szybami hartowanym grubości 8 mm, na tylnej ścianie zamontowana drewniana ławka, w wyposażeniu wiaty kosz na śmieci o pojemności min. 25 l)


a) budowa ronda w Owidzu

rondo w Owidzu - część elektryczna
- demontaż słupów żelbetowych - 3 szt
- demontaż przewodów linii nn - 200 mb
- układanie kabli wielożyłowych - 522 mb
- montaż słupów wraz z oprawami oświetleniowymi - 8 szt
- montaż latarni oświetlenia parkowego - 3 szt
- montaż szafki oświetleniowej sterowniczej z fundamentem - 1 kpl
budowa kanalizacji deszczowej
- montaż kanałów z rur PCV fi 400 mm - 105,50 m
- montaż kanałów z rur PCV fi 315 mm - 182,50 m
- montaż kanałów z rur PCV fi 250 mm - 13,50 m
- montaż kanałów z rur PCV fi 200 mm - 82,50 m
- montaż rurociągu z rur PE fi 110 mm - 18,0 m
- montaż studzienek rewizyjnych fi 1200 mm - 18 szt
- montaż studzienek ściekowych fi 500 mm - 18 szt
- montaż separatora lamelowego z osadnikiem - 1 kpl

roboty drogowe - rozbiórki i budowa :
- wycięcie drzew wraz z karczowaniem pni - 3 szt
- rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych wraz z podbudową - 2.029,0 m2
- budowa nawierzchni z kostki kamiennej - 443 m2
- budowa nawierzchni z asfaltu - 2.832,0 m2
- krawężniki kamienne - 614,0 m
- krawężniki betonowe - 30,3 m
- nawierzchnia z kostki wibroprasowanej gr.8 cm ( chodniki, ścieżka, zjazdy) - 1.067,0 m2
- wykonanie fundamentowania pod projektowany obelisk na środku ronda - 1m3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
- organizację i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, rozbiórki w tym części przejazdu kolejowego, utylizacja materiałów rozbiórkowych
- roboty ziemne pod roboty drogowe, sieci wodociągowe, kanalizacyjne, teletechniczne i elektryczne,
- wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych oraz na przebudowanym przejeździe kolejowym.
- oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy,
- dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci oraz w terminie 30 dni przed planowanym wejściem z robotami budowlanymi wykonywanymi na przejeździe kolejowym oraz poniesienie związanych z zajęciem terenu na czas prowadzenia robót opłat administracyjnych.
- wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż przebudowanej drogi gminnej
- koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót
- zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy i rozbudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi, zawiadomienie właścicieli nieruchomości - budynku gospodarczego o planowanym terminie rozbiórki
- zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
- zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców,
- umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
- kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego)
- po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Starogard Gdański
Ulica ul. Sikorskiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Starogard Gdański
Kod Pocztowy 83-200
Województwo pomorskie
Tel (058) 562 50 67
Fax (058) 562 46 41
Internet www.starogardgd.ug.pl
E-mail starogardgd@ug.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/11/2016
Wadium Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Rozbudowa drogi gminnej Janowo - Owidz na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. W przypadku oferty złożonej przez Konsorcjum - wadium wpłaca konsorcjum.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień przez prowadzącego działalność gospodarczą.
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał następujące roboty budowlane: Jedną robotę budowlaną obejmującą budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb lub jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb i wartości netto co najmniej 1 milion złotych
Potencjał Wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnego potencjału technicznego przez prowadzącego działalność gospodarczą.
Zdolne Wykonawca winien dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalnościach: - drogowej - kierownik budowy, posiadający min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierowania budową - inżynieryjnej - kolejowej - telekomunikacyjnej - sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, lub posiadającymi odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Sytuacja Wykonawcy winni udokumentować: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej dwóch milionów złotych. - posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dwóch milionów złotych -Jeżeli z treści polisy/dokumentu nie wynika, że polisa została opłacona, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że na dzień składania ofert polisa został opłacona (dowód wpłaty, potwierdzenie dokonania przelewu, potwierdzenie towarzystwa ubezpieczeniowego lub inne) - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzający wykonanie: - Jednej roboty budowlanej obejmującej budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb lub jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 500 mb o wartości netto 1 milin złotych
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. - zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - zmiana podatku VAT - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5 . Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.starogardgd.ug.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. www.starogardgd.ug.pl
Data składania wniosków 20/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Inwestycja jest współfinansowana ze środków krajowych w ramach programu rozwoju gminnej i powiatowej infrstruktury drogowej na lata 2016 - 2019
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)