Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej

Data publikacji 2016-03-30
Data zakończenia 2016-04-14 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71120 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391200009, 391300002, 391500008, 391600001, 391110003, 391310009, 391120000, 391340000, 391360004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej zlokalizowanego przy ul. Podkarpackiej 1 w Rzeszowie.
Zakres dostawy:
Dostawa obejmuje kompleksowe wyposażenie budynku w meble gabinetowe, szafy stojące, szafki, regały, krzesła obrotowe i stacjonarne, stoliki, kontenerki, zabudowy socjalne, szafy w zabudowie, aneksy kuchenne, katedry, biurka komputerowe, zestawy siedziskowe oraz wieszaki i listwy odbojowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na który składają się następujące dokumenty:
1. Opis mebli wraz z przedstawionymi ilościami i wymaganiami dodatkowymi dokument o nazwie: opis SJO, ZNH, POŁONINY
2. Rysunki przedstawiające sposób ustawienia:
- PARTER - POŁONINY 1;
- I PIĘTRO SJO;
- III PIĘTRO SJO;
- PARTER SJO;
- II PIĘTRO ZNH;
- III PIĘTRO ZNH

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-959
Województwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E-mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium 10 000.00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania zamówienia, tj. zakończenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia za kwotę minimum 400 000 PLN brutto lub większej ilości umów (zamówień) o łącznej wartości co najmniej 400 000 PLN brutto z tym, że wielkość najmniejszego zamówienia (umowy) winna wynosić minimum 200 000 PLN brutto. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uznaje się dostawę w zakres której wchodziła dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych lub szkolnych lub biurowych i szkolnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w pkt 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wvkonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Do oferty należy dołączyć foldery lub opisy dla wszystkich oferowanych mebli, zawierające parametry techniczne w odniesieniu do opisu przedstawionego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ).
Inne dokumenty Oferta wypełniona zgodnie z wzorem zamawiającego z wypełnionym formularzem cenowym oraz podaniem nazw produktów. Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oferty na dostawy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Data składania wniosków 14/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)