Dostawy środków czystości

Data publikacji 2016-03-31
Data zakończenia 2016-04-11 11:00:00
Instytucja 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32859 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337119006, 398320003, 337600005, 181000000, 336316008, 398312503, 398312204, 398316002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie chemii profesjonalnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 24 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.;
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie środków pomocniczych do utrzymania czystości dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 24 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.;
Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie chemii profesjonalnej do mycia naczyń w zmywarkach dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 12 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie chemii profesjonalnej dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 24 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. W rubryce Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu ( art. 34 ust. 5 ustawy PZP ). Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony lub zmniejszony o 20% zamówienia podstawowego. Jako minimalny poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany uznaje się poziom tożsamy z ilością zamawianego asortymentu pomniejszony o 20% wartości tego zadania. W wyniku prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego w danym zadaniu. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy, lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości dostarczonych artykułów. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: np. opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
Cechy produktów równoważnych.
Produkt równoważny - pozycja: 3-17 oraz 18, 19, 22-26, 28-29.
Pojemność oferowanych produktów równoważnych nie może być wyższa niż pojemność produktu wskazanego w formularzu.
Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać skuteczność działania nie gorszą od produktów określonych przez zamawiającego jako przykładowe - dotyczy wszystkich produktów równoważnych.
W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego w formularzu cenowym jako przykładowy, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie Oferowany asortyment równoważny.
Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji umowy do:
1. Bezpłatnego dostarczenia kluczy do otwierania kanistrów.
2. Zapewnienia pełnego bezpłatnego serwisu do użyczonych systemów automatycznego dozowania na żądanie ( w razie awarii) w ciągu 48 godzin.
3. Oferowane produkty winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach.
4. Bezpłatnego szkolenie personelu z zakresu BHP w/w wymienionych środków, obsługi urządzeń dozujących po podpisaniu umowy.
5. Dostarczenie planów higieny zgodnych z zakładowymi wymaganiami - gotowych do zamocowania w formie zmywalnej ( zalaminowane lub drukowane na tworzywie łatwo zmywalnym) w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Wszystkie produkty z etykietami musza być w języku polskim.
7. Prowadzenia bieżącego monitoringu stężeń i skuteczności środków co najmniej 1 raz na kwartał.
8. Czas dostarczenia środków od chwili zamówienia 24h.
9. Nieodpłatnego udostępnienia, montażu i regulacji użyczonych systemów dozowania na okres trwania umowy w ilości - 6 SZT. - DOZOWNIKA MECHANICZNEGO 4-FUNKCYJNEGO. Opis dozownika - przepływowy dozownik czterofunkcyjny z możliwością tworzenia czterech rodzajów stężeń tego samego rodzaju środka chemicznego lub czterech różnych rodzajów środków chemicznych o tej samym lub innym pożądanym stężeniu. Dozownik służy do przygotowania odpowiedniego roztworu myjącego. Dozownik jest uruchamiany przyciskiem znajdującym się w rękojeści pistoletu. Dozowanie gotowych roztworów bezpośrednio do pojemnika np. wiaderka.
10. Przy każdej dostawie dostawca zobowiązany jest do odbioru opakowań po zużytych środkach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie środków pomocniczych do utrzymania czystości dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 24 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. W rubryce Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu ( art. 34 ust. 5 ustawy PZP ). Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony lub zmniejszony o 20% zamówienia podstawowego. Jako minimalny poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany uznaje się poziom tożsamy z ilością zamawianego asortymentu pomniejszony o 20% wartości tego zadania. W wyniku prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego w danym zadaniu. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy, lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości dostarczonych artykułów. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: np. opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
Cechy produktów równoważnych
Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać skuteczność działania nie gorszą od produktów określonych przez zamawiającego jako przykładowe - dotyczy wszystkich produktów równoważnych.
Produkt równoważny - pozycja 1 i 4.
Produkt równoważny nie może być większy ani mniejszy niż podane wymiary, oraz chłonność nie gorszą niż produkt określony przez zamawiającego jako przykładowy.
Produkt równoważny - pozycja 22.
Produkt równoważny nie może być większy ani mniejszy gramowo niż produkt określony przez zamawiającego jako przykładowy.
Produkt równoważny - pozycja: 25-31; 33-36.
Pojemność oferowanego produktu równoważnego nie może być wyższa niż pojemność produktu wskazanego w formularzu przez zamawiającego jako przykładowy.
W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego w formularzu cenowym jako przykładowy, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie Oferowany asortyment równoważny.
Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji umowy do:
1. Czas dostarczenia środków od chwili zamówienia 24h.
2. Oferowane produkty winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach.
3. Wszystkie produkty z etykietami musza być w języku polskim.
4. Przy każdej dostawie dostawca zobowiązany jest do odbioru opakowań po zużytych środkach.1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie chemii profesjonalnej do mycia naczyń w zmywarkach dla 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Krynicy-Zdroju w okresie 12 miesięcy, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. W rubryce Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu ( art. 34 ust. 5 ustawy PZP ). Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony lub zmniejszony o 20% zamówienia podstawowego. Jako minimalny poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany uznaje się poziom tożsamy z ilością zamawianego asortymentu pomniejszony o 20% wartości tego zadania. W wyniku prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego w danym zadaniu. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy, lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości dostarczonych artykułów. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji umowy do:
1. Bezpłatnego dostarczenia kluczy do otwierania kanistrów.
2. Nieodpłatnego udostępnienia, montażu i regulacji użyczonych elektronicznych urządzeń dozujących do zmywarek przemysłowych z sygnalizacją dźwiękową wyczerpania środka myjącego i nabłyszczającego w ilości -3 kompl.
3. Zapewnienia pełnego bezpłatnego serwisu do użyczonych systemów automatycznego dozowania na żądanie ( w razie awarii) w ciągu 48 godzin.
4. Oferowane produkty winny być dostarczane w oryginalnych opakowaniach.
5. Bezpłatnego szkolenie personelu z zakresu BHP w/w wymienionych środków, obsługi urządzeń dozujących (bezpośrednio po zamontowaniu w/w urządzeń).
6. Dostarczenie planów higieny zgodnych z zakładowymi wymaganiami - gotowych do zamocowania w formie zmywalnej ( zalaminowane lub drukowane na tworzywie łatwo zmywalnym) w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy.
7. Wszystkie produkty z etykietami musza być w języku polskim.
8. Prowadzenia bieżącego monitoringu stężeń i skuteczności środków co najmniej 1 raz na kwartał.
9. Czas dostarczenia środków od chwili zamówienia 24h.
10. Przy każdej dostawie dostawca zobowiązany jest do odbioru opakowań po zużytych środkach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Świdzińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowość Krynica-Zdrój
Kod Pocztowy 33-380
Województwo małopolskie
Tel 018 4146900, 4146387
Fax 018 4146240
Internet www.sanatorium-wojskowe.pl
Regon 49004414700000
E-mail 20wsur@sacz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wzór formularza ofertowego wraz z formularzem szczegółowym na zadanie/zadania częściowe - zał. nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. Rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 2. Wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę form, zasad lub sposobu organizowania i zapewniania wyżywienia przez Zamawiającego dla swoich kuracjuszy, pacjentów czy gości hotelowych zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na przedmiotowe zamówienie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości powyższych okolicznościach. 4. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp, c) w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw; II) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony. 5. Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw. 6. Zamawiający w sytuacjach szczególnych dopuszcza możliwość zmian nazw produktów, producenta lub wielkości opakowania. Za sytuację szczególną uważa się: - zaprzestanie produkcji produktów będących przedmiotem dostawy, - wycofania tych produktów z obrotu, - brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 7. Wykonawca mając wiedzę o pojawiających się trudnościach, informuje na piśmie Zamawiającego w którym szczegółowo wyjaśnia przyczynę powyższych trudności, dołącza posiadane dokumenty o wycofaniu produktu z rynku oraz proponuje produkt równoważny, który zostanie poddany ocenie Zamawiającego. 8. W przypadku złożonej uzasadnionej reklamacji przez Zamawiającego w zakresie braku skuteczności działania środka chemicznego zaoferowanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania produktu równoważnego w tej samej cenie, którego poprawne działanie będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Warunki płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.sanatorium-wojskowe.pl
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego
Data składania wniosków 11/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 125, sekretariat, 1 piętro.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)