Dostawa odzieży medycznej ochronnej

Data publikacji 2016-03-31
Data zakończenia 2016-04-08 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72962 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000, 331990001, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej ochronnej, dla potrzeb Zamawiającego; szczegóły określają załączniki do SIWZ nr 1-1 do 1-16.
2. Przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876) a w przypadku Pakietów: od 12 do 16 Zamawiający dopuszcza również możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie jest wyrobem medycznym.
3. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia:
- w ramach Pakietu od 1 do 4 : po jednym - oryginalnym opakowaniu w rozmiarze M,
- w ramach Pakietu: 5, 6, 8, 9: po 5 szt. z każdej pozycji,
- w ramach Pakietu: 7, 10, 11, 14, 16: po 3 szt. z każdej pozycji,
- w ramach Pakietu 12 i 13: po 10 szt. z każdej pozycji,
- w ramach Pakietu 15: po 2 szt.,
które zostaną sprawdzane pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia przez personel specjalistyczny Zamawiającego.
Ponadto po ewentualnym zawarciu umowy próbki będą służyły do porównywania zgodności kolejnych partii towaru z umową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Ulica ul. Seminaryjna 1
Nr domu 1
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-326
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3256735, 3256609
Fax 052 3256606
Internet www.kpcp.pl
Regon 09235693000000
E-mail zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 16
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje warunku.
Wiedza Zamawiający nie opisuje warunku.
Potencjał Zamawiający nie opisuje warunku.
Zdolne Zamawiający nie opisuje warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: 1) w zakresie obniżenia ceny w przypadku zastosowania promocji lub obniżki cen; 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, z zastrzeżeniem ust. 2; 3) w zakresie osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 4) w zakresie terminu obowiązywania umowy - w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 kwota stanowiąca 80% kwoty ceny brutto w ramach któregokolwiek z pakietów określonej § 1 ust. 2 umowy nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2; 5) w zakresie nazwy produktu i producenta, gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, braku dostępności towaru, na inny towar o takich samych parametrach lub cechach, przy czym cena zamiennego towaru nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa; 6) zmiany wielkości opakowania handlowego i związanej z tym zmiany ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej umową. 4. W wypadku wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z pkt 4) ust. 1 niniejszego paragrafu dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty także w zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT i zmiany ceny z tym związanej; 2) ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w pkt 1), 2) lub 3) ust. 4 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodujące ich zwiększenie lub obniżenie w stopniu większym niż 10 % w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 6. Przy określeniu wpływu zmian określonych w pkt 1), 2) lub 3) ust. 4 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 7. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w pkt 1), 2) lub 3) ust. 4, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5 i 6 niniejszego paragrafu, będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie. 9. W przypadkach określonych w pkt 1), 2) i 3) ust. 4 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. 10. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.kpcp.pl
Adres uzyskania siwz Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, Dział Zamówień publicznych (wejście F, parter)
Data składania wniosków 08/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dział Techniczno-Eksploatacyjny ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy (wejście F - I piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Deklaracja zgodności w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2015r. poz. 876). Odnośnie Pakietu 12, 13, 14, 15 i 16 - jest wymagana, o ile oferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym, w innym przypadku - wymagany jest atest potwierdzający jakość higieniczną i/lub zdrowotną. 2 Opis techniczny produktu potwierdzający wymagania zawarte w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia (ulotka/ etykieta/ katalog). 3. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 11.2 SIWZ i informacje zawarte na załączonej próbce nie potwierdzają spełnienia tych wymagań). 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie efektywności działania ochronnego przez minimum 8 godzin wraz z dokumentem stanowiącym podstawę złożonego oświadczenia - dotyczy Pakietu 7 i 15. 5. Badania potwierdzające: skuteczność ochrony w pracy z chemikaliami (co najmniej 2 poziom odporności podczas badania z użyciem minimum trzech substancji chemicznych), ochronę przed cytostatykami oraz antyalergiczność, wydane przez jednostki badawcze - dotyczy Pakietu 3. 6. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia określone w pkt. 3.3 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)