Prowadzenie prac programistycznych związanych z wykonaniem procesów lub ich części w środowisku IBM BPMS

Data publikacji 2016-03-31
Data zakończenia 2016-04-12 13:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73458 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722120004, 722100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest zawarcie umowy ramowej na prowadzenie prac programistycznych związanych z wykonaniem procesów lub ich części w środowisku IBM BPMS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Na wykonanie Produktu BPMS składają się między innymi następujące prace programistyczne i instalacyjne:
1.1. Implementacja przepływu procesu w narzędziu IBM Process Designer, w postaci realizacji kroków procesowych, tabel decyzyjnych, różnego rodzaju zdarzeń, ról procesowych
1.2. Tworzenie warstwy prezentacyjnej dla formularzy użytkownika - wykonanie coach-ów i coach-viewsów
1.3. Tworzenie bazy dedykowanej dla danych biznesowych (bazy SOR)
1.4. Implementowanie usług serwisowych w Produkcie BPMS wymieniających dane pomiędzy procesem a innymi systemami z wykorzystaniem szyny ESB
1.5. Integracja Produktu BPMS z repozytorium dokumentów opartego o Microsoft SharePoint 2013 Server z wykorzystaniem standardu CMIS oraz usługą katalogową LDAP w postaci integracji z domeną Active Directory.
1.6. Wykonanie i udostepnienie raportów dla użytkowników w portalu procesowym
1.7. Wykonywanie i automatyczne wysyłanie maili z Produktu BPMS
1.8. Wykonanie w Produkcie BPMS: danych biznesowych dla procesu, KPI-ów, czasów optymalnych, eskalacji powiadomień i innych elementów wskazanych w zamówieniu cząstkowym.
1.9. Automatyczne generowanie dokumentów w różnych formatach zawierających zmienne biznesowe.
1.10. Wykonanie nowych komponentów oraz bibliotek w sytuacji niemożności skorzystania z posiadanych przez UMED zasobów
1.11. Instalacja rozwiązania na trzech środowiskach BPMS: Developerskim, Testowym i Produkcyjnym zgodnie z metodyką wdrożenia Produktu BPMS.
1.12. Wyczyszczenie snapshotów obrazu stanu procesów oraz starych instancji ze wszystkich środowisk przed końcowym odbiorem poza dwoma najbardziej aktualnymi obrazami stanu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Szczegółowy odpis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny
Ulica al. Kościuszki 4
Nr domu 4
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-419
Województwo łódzkie
Tel 42 2725937
Fax 42 2725947
Internet www.umed.lodz.pl
Regon 47307330800000
E-mail biurozp@rkt.am.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 2
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł; słownie: dwanaście tysięcy 00/100 zł 2. Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia (załączyć do oferty) upływa dnia 12.04.2016 r. godz. 13:30 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/10/2016 - Utrzymanie aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. - w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 i 10. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodnie z załącznikiem nr4.1 do SIWZ;
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej: - 2 usługi wdrożenia projektów o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, polegające na przeprowadzeniu prac programistycznych i utrzymaniowych w oparciu o aplikacje procesowe w środowisku IBM. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów albo dokumentów potwierdzających, czy usługi zostały/są wykonane/wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ, (dowodem jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów).
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować Zespołem, który zdolny jest do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającym poniżej wymienione wymagania, a w szczególności co najmniej: Kierownik Projektu - zawsze. Musi on posiadać: Certyfikat Prince II na poziomie co najmniej Foudation lub certyfikatem równoważnym, tj. wydanym przez, niezależną od Wykonawcy, jednostkę certyfikującą osoby zgodnie z wytycznymi ISO IEC 17024, w szczególności w niniejszych aspektach: jawności i powszechności procesu certyfikacji, wymagań, zakresu i formy, procedur certyfikacyjnych, w zakresie zarządzania projektami informatycznymi; oraz musi posiadać jako Kierownik projektu lub Zastępca kierownika projektu w realizacji co najmniej 2 projektów o wartości powyżej 100000,00 zł brutto każdy, które polegały na utrzymaniu Systemu BPMS wraz z wdrożeniem AP; Architekt ds. procesów - zawsze. Musi posiada wiedzę oraz doświadczenie potwierdzone stosownym certyfikatem oraz udział w co najmniej 1 projekcie o wartości powyżej 100000,00 zł brutto w roli architekta ds. procesów, wydawanym przez centrum szkoleniowe IBM; Pierwszy i drugi Developer - zawsze. Musi posiadać wiedzę i doświadczenie przynajmniej w jednym z wymienionych zakresów: Developer Systemu BPMS, Administrator Systemu BPMS; potwierdzoną stosownym certyfikatem, wydanym przez centrum szkoleniowe IBM; Pierwszy i drugi Tester - zawsze. Musi posiadać certyfikat ISTQB Foudation lub równoważny w zakresie testowania oprogramowania; Kierownik zespołu - opcjonalnie w zależności od zakresu Analityk ds. procesów - opcjonalnie w zależności od zakresu Trzeci i kolejni deweloperzy oraz testerzy - opcjonalnie w zależności od zakresu. Każdy z członków Zespołu wdrożeniowego musi posiadać wykształcenie wyższe. Co najmniej jeden członek Zespołu wdrożeniowego musi posiadać wiedzę i umiejętności w zarządzaniu złożonymi projektami informatycznymi, która potwierdzona jest certyfikatem PMP (Project Management Professional) lub certyfikatem równoważnym, tj. wydanym przez, niezależną od Wykonawcy, jednostkę certyfikującą osoby zgodnie z wytycznymi ISO IEC 17024, w szczególności w niniejszych aspektach: jawności i powszechności procesu certyfikacji, wymagań, zakresu i formy, procedur certyfikacyjnych, w zakresie zarządzania projektami informatycznymi. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem 6 SIWZ.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: - przedstawi rachunek zysków i strat a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym rachunku, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, innych dokumentów określających obroty, w którym wykaże, że za okres jednego, ostatniego roku obrotowego przychody ze sprzedaży, wyniosły co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4. Rachunek zysków i strat a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym rachunku, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, innych dokumentów określających obroty, w którym wykaże, że za okres jednego, ostatniego roku obrotowego przychody ze sprzedaży, wyniosły co najmniej 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. W przypadku, gdy wartość wyrażona będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny spełnienia warunku przez danego Wykonawcę przeliczy podane wartości po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu ogłoszenia postępowania NBP nie opublikuje kursu walut, Zamawiający przyjmie kurs opublikowany w pierwszym dniu roboczym po tej dacie.
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 1
Sprawozdanie calosc 2 Nie
Lata obrotowe 2 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 14 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dowód wniesienia wadium w formie wskazanej przez Zamawiającego w rozdziale XI ust. 3 SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii). Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje w celu należytego wykonania umowy możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków: e) w sytuacji zaistnienia siły wyższej; f) gdy konieczność zmiany spowodowana jest zaistnieniem niezawinionych przez strony okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; g) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, jak również w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; h) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powodujących konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian postanowień umowy ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do dokonania takich zmian. 6. Ewentualna zmiana postanowień umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wydłużenie czasu gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.umed.pl/zp
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Data składania wniosków 12/04/2016
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Na podstawie art. 100 ust. 3 Zamawiający podpisze umowę ramową z maksymalnie trzema Wykonawcami, którzy przedstawią najkorzystniejsze oferty.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)