PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DAŃ GOTOWYCH I PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH

Data publikacji 2016-04-01
Data zakończenia 2016-04-11 09:30:00
Instytucja Akademia Obrony Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74678 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158943004, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań gotowych i produktów głęboko mrożonych: Naleśniki z serem kg 1500, Naleśniki ze szpinakiem kg 900, Naleśniki z jabłkiem kg 900, Naleśniki francuskie kg 900, Krokiety z kapustą i grzybami kg 600, Krokiety z pieczarkami kg 600, Krokiety z mięsem kg 600, Krokiety meksykańskie kg 600, Pierogi z mięsem kg 1200, Pierogi z serem kg 900, Pierogi włoskie kg 600, Pierogi litewskie kg 600, Pierogi z kapustą i grzybami kg 1200, Pierogi ze szpinakiem kg 600, Pierogi z serem feta kg 600, Kluski śląskie kg 900, Kluski leniwe kg 600, Kopytka kg 900, Pierogi ruskie kg 900, Pyzy ziemniaczane kg 900, Pyzy ziemniaczane z mięsem kg 900, Knedle owocowe różne smaki kg 600, Paszteciki drożdżowe z mięsem kg 600, Paszteciki drożdżowe z pieczarkami kg 600, Kluski ziemniaczane przecieraki kg 450.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Obrony Narodowej
Ulica al. Gen. A. Chruściela 103
Nr domu 103
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-910
Województwo mazowieckie
Tel 261 814 085
Fax 261 813 217
Internet www.aon.edu.pl
Regon 01157424400000
E-mail i.lopacinska@aon.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2018
Wadium W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada: - aktualną decyzję administracyjną wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 z poź. zm.) lub - potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresiejedną dostawę zawierającą w swym przedmiocie dostawę dań gotowych lub produktów głęboko mrożonych, przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.- z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa ta została wykonana, oraz załączy dowody, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Potencjał Wykonawca musi wykazać dysponowanie, co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu zamówienia. Opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno technicznych z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty W zakresie potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; - aktualna decyzja administracyjna wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 z poź. zm.) lub - potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: - aktualny certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualny protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającego stosowanie systemu HACCP Próbki produktów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza indeksację wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności np. klęska żywiołowa lub jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny w publikacji branżowej Ceny, handel, usługi - wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych o tytule Ceny w gospodarce narodowej - miesięczne, ulegnie zmianie o 5 % w stosunku do cen obowiązujących w umowie.Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących warunkach:w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 60
Adres strony internetowej siwz www.aon.edu.pl
Adres uzyskania siwz Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój nr 127.
Data składania wniosków 11/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 pokój 210a (II piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)