Zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.

Data publikacji 2016-04-04
Data zakończenia 2016-04-12 09:30:00
Instytucja Politechnika Poznańska
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34165 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391120000, 391130007, 391413005, 391500008, 391212008, 391131008, 391135002, 391136003, 391210006, 391310009, 391411003, 391412004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zakup i dostawa mebli, wraz z montażem do Politechniki Poznańskiej.
Dostawa obejmuje:
1) Wyposażenie Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej, znajdującego się przy ul. Piotrowo 3a, Poznań,
2) Wyposażenie Działu Spraw Pracowniczych, znajdującego się w budynku Rektoratu, przy pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, Poznań,
3) Wyposażenie budynku Hali Sportowej Politechniki Poznańskiej, znajdującego się w Kampusie Warta, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Poznańska
Ulica Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
Nr domu 5
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-965
Województwo wielkopolskie
Tel 61 6653538
Fax 61 6653738
E-mail zamowienia.publiczne@put.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 63
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie pobierał wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę mebli wraz z montażem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie niższej niż 160 000,00 zł dla każdej wykonanej dostawy wraz z załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Potencjał - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 160 000,00 zł, co potwierdzi przedstawiając opisany wyżej dokument.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1. Próbek produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w szczególności: a) w przypadku mebli płytowych należy dołączyć do oferty próbki kolorystyczne płyt oraz próbkę oklejoną z czterech stron obrzeżem ABS w technologii bezspoinowej, zalecany rozmiar nie większy niż format A4 (niniejszy zapis dotyczy mebli: od B1 do B12, od S1 do S6, od L1 do L4, SZ1, BL1 i BL2, KN1 oraz wszystkich mebli indywidualnych), b) w przypadku tkanin tapicerskich do oferty należy dołączyć próbniki tkanin (niniejszy zapis dotyczy mebli: K1, K2, R1, od F1 do F3). - Kolorystykę nie wyszczególnionych mebli należy przed podpisaniem umowy przedstawić projektantowi do akceptacji [dotyczy podpunktu a) i b)]. 2. W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów należy przedstawić opisy, tj.: karty katalogowe (zalecany format minimum A4), na których będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - zalecany rozmiar zdjęcia w formacie A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania projektu. 3. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, o którym mowa w pkt. 1.20 i 1.21 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia opisu parametrów technicznych oferowanego asortymentu.
Inne dokumenty a) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik 1 do SIWZ) wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie, i że akceptuje je bez zastrzeżeń oraz wypełniony Formularz Cenowy (Załącznik 1 do SIWZ). b) Wypełniony formularz cenowy- Załącznik 1-A do SIWZ. c) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację. d) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik 3 do SIWZ). e) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik 4 do SIWZ). f) Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania. g) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 23 i 141 ustawy PZP). Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. h) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. i) Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, nie złączone z ofertą w sposób trwały. j) W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji złożonych w ofercie (pkt. 3.10 SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. k) Informacje składane w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. l) Wykonawca nie może zastrzec informacji (zawartych w formularzu ofertowym), o których mowa w art. 86, ust. 4. PZP (Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1-Na podstawie art.144, ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku gdy ze względów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego (art.144, ust. 1 Ustawy PZP). 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2-Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia należytego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i usług. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Okres gwarancji na wyposażenie
Kryt 2p 3
Kryt 3 Okres gwarancji na krzesła, fotele wolnostojące, krzesła audytoryjne
Kryt 3p 3
Adres strony internetowej siwz www.put.poznan.pl
Adres uzyskania siwz Gmach Główny Politechniki Poznańskiej, Dział Zamówień Publicznych P.P. pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.
Data składania wniosków 12/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Gmachu Głównym Politechniki Poznańskiej, Dziale Zamówień Publicznych P.P., pokój 102, pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, 60 - 965 Poznań.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)