Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Data publikacji 2016-04-04
Data zakończenia 2016-04-19 11:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 34283 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921253, 301921215, 302374302, 301971007, 228163006, 301995005, 301992301, 302343001, 301993003, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i rozmieszczeniem w magazynie według wskazań pracownika zamawiającego nowych nieużywanych oraz nieregenerowanych materiałów biurowych i papierniczych do sprzętu biurowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) część I pn.: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim dla której dostawa obejmuje m.in.:
- papier kserograficzny, ozdobny,
- segregatory, koperty,
- skoroszyty zwykłe, skoroszyty plastikowe,
- teczki kopertowe, wiązane, z gumką,
- zeszyty, notesy,
- długopisy, cienkopisy, pióra żelowe, markery,
- ołówki, gumki, kleje, taśmy klejące, tusze do stempli,
- dziurkacze, zszywacze, rozszywacze, zszywki, spinacze, itp. materiały biurowe.
Dostawy będą realizowane partiami w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty złożenia każdorazowych zamówień transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
2) część II pn.: Dostawa papieru do plotera atramentowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim, która dotyczy dostawy 10 rolek papieru do plotera atramentowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu.
5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie i rozmieszczenie materiałów w magazynie zamawiającego, a koszty transportu powinny być wliczone do ceny oferowanych materiałów.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia dla części I i części II na okres minimum 12 miesięcy. W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych materiałów biurowych i papierniczych na wolne od wad w terminie 3 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. Ponadto, dla części II zamawiający wymaga udzielenia gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca, składając ofertę na część II zamówienia jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o okresie i warunkach gwarancji dla części II - załącznik nr 5/II do oferty

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem m.in:
- papier kserograficzny, ozdobny,
- segregatory, koperty,
- skoroszyty zwykłe, skoroszyty plastikowe,
- teczki kopertowe, wiązane, z gumką,
- zeszyty, notesy,
- długopisy, cienkopisy, pióra żelowe, markery,
- ołówki, gumki, kleje, taśmy klejące, tusze do stempli,
- dziurkacze, zszywacze, rozszywacze, zszywki, spinacze, itp. materiały biurowePrzedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę 10 rolek papieru do plotera atramentowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowość Wodzisław Śląski
Kod Pocztowy 44-300
Województwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E-mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające dokumenty producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.), określające następujące parametry papieru: 1) dla części I dla asortymentu papieru do drukarek w formacie A4 i A3 (pozycja 134, 135 tabeli Parametry techniczne przedmiotu zamówienia) - gramatura, białość, nieprzeźroczystość. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany papier w formacie A4 i A3 spełnia minimalne parametry określone przez zamawiającego w dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części I, pozycje w tabeli: 134, 135; 2) dla części II dla papieru do plotera atramentowego - gramatura, grubość, nieprzezroczystość, białość. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany papier do plotera atramentowego spełnia minimalne parametry określone przez zamawiającego w dziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części II.
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według wzoru stanowiącego zał. nr 4/I do oferty; 2) w przypadku składania oferty na część II przedmiotu zamówienia - Oświadczenie o okresie i warunkach gwarancji dla części II - zał. nr 5/II - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy tylko w sytuacji, gdy: a) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć danej pozycji zamówionego materiału wymienionego w części I w ofercie w pozycji 134 i 135 asortymentu oraz w części II, z powodu wycofania go z sieci sprzedaży po zawarciu umowy, b) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć danej pozycji zamówionego materiału wymienionego w części I w ofercie w pozycji 134 i 135 asortymentu oraz w części II, z powodu utrudnionego dostępu do jego nabycia na rynku, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, c) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy; d) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; e) w zakresie ustawowej stawki podatku VAT - zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji oraz zachować niezmienną cenę w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem pkt 1 lit. e). 3. W przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w pkt 1 lit. a) i w pkt 1 lit. b) wykonawca musi zaproponować materiał papierniczy o nie gorszych parametrach technicznych niż wymieniony w ofercie, załączyć do wniosku stosowne dokumenty producenta papieru (certyfikaty, atesty, specyfikacje techniczne, raporty itp.) potwierdzające parametry papieru wymagane przez zamawiającego: a) część I: gramatura, białość, nieprzeźroczystość, b) część II: gramatura, grubość, białość, nieprzeźroczystość. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze stron.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatwodzislawski.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego (pok. 214) ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski
Data składania wniosków 19/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Dotyczy sekcji III.4.2) i III.4.4): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-5 do Działu III SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Dotyczy sekcji IV.4.1): SIWZ można uzyskać w Wydziale Zamówień Publicznych w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a - pokój 214 po uprzednim uiszczeniu kwoty 10,00 zł (brutto) w kasie na rachunek: GETIN BANK o/Wodzisław Śl. 22 1560 0013 2008 5502 0000 0177 lub pocztą, na pisemny wniosek (faks) wykonawcy, za zaliczeniem pocztowym lub przelewem ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zwrotu opłata za SIWZ. Zadanie finansowane będzie ze środków własnych zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)