Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Adama Mickiewicza
|
Ulica |
ul. Mokotowska 25
|
Nr domu |
25
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-560
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 4476100
|
Fax |
022 4476152
|
Internet |
www.iam.pl
|
Regon |
14047007100000
|
E-mail |
iam@iam.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.
2. Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postępowaniu to 4.600,00 zł. (słownie: cztery tysiące sześćset złotych).
3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą,
b) termin obowiązywania gwarancji,
c) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.
8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy
Instytutu Adama Mickiewicza:
Bank Gospodarstwa Krajowego 79 1130 1017 0020 1461 7720 0002
z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr 6/IAM/2016/03
9. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert).
10. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
11. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu.
12. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej:
- jedną usługę, porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, która obsługuje ruch, co najmniej na poziomie 10 000 unikalnych użytkowników dziennie.
- dwie usługi w zakresie wsparcia aplikacji CMS opartej o system Drupal 6/7/8 których wartość w całym okresie obowiązywania wyniosła co najmniej 80 000 zł brutto każda usługa, w tym przynajmniej jedna usługa w oparciu o system Drupal 8.
Zamawiający przez usługę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie wykonanie i wdrożenie stron internetowych.
|
Potencjał |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5-osobowym zespołem, w tym zapewni:
- Managera projektu, posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT, certyfikat z zarządzania projektami informatycznymi (Prince2, PMP, IMPA, Certified ScrumMaster lub porównywalne) i ukończone magisterskie studia w zakresie Informatyki lub w zakresie Zarządzania uzupełnione odpowiednimi studiami podyplomowymi z Zarządzania Projektami, potwierdzone dyplomami.
- Jednego programistę front-end / drupal developera posiadającego, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal.
- Dwóch programistów back-end, posiadających, co najmniej tytuł inżyniera w zakresie Informatyki, co najmniej 5-letnie doświadczenie we wdrażaniu aplikacji webowych opartych o system CMS Drupal.
- Jednego specjalistę ds. testów i dokumentacji, posiadającego, co najmniej 3-letnie doświadczenie w testowaniu aplikacji webowych.
|
Sytuacja |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
2) zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że Zamawiający ma prawo niewyrażenia zgody na osoby, których kwalifikacje są niższe niż wymagane w SIWZ na dane stanowisko;
3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego;
4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT;
5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
20
|
Kryt 2 |
kryterium stawki godzinowej wykraczającej poza SLA brutto
|
Kryt 2p |
25
|
Kryt 3 |
kryterium dostępności SLA
|
Kryt 3p |
25
|
Kryt 4 |
jakość
|
Kryt 4p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
www.iam.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00 -560 Warszawa
|
Data składania wniosków |
12/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00 -560 Warszawa recepcja
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z następującymi kryteriami:
1) kryterium koszty wynikające z SLA - 20 pkt
2) kryterium stawki godzinowej wykraczającej poza SLA brutto - 25 pkt
3) kryterium dostępności SLA - 25 pkt.
4) kryterium oceniające, jakość procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu- 30 pkt - Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do przedstawienia obszernego opisu objaśniającego metodologie proponowanego przez Wykonawcę procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, w tym opisu podziału prac na etapy oraz opisu stosowanych narzędzi strategicznych. Wyżej wymieniona metodologia procesu będzie przedmiotem oceny oferty i w związku z powyższym jej brak nie będzie podlegał uzupełnieniu. W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty ww. dokumentu otrzyma on 0 punktów.
Ad. 1) W kryterium koszty wynikające z SLA maksymalna możliwa do otrzymania liczba punktów to 20. Liczba punktów przyznana ofercie będzie wyliczana wg następującego wzoru:
C =najniższa cena w ofertach/cena w ofercie badanej x 100pkt. x 20%
Ad. 2) W kryterium stawka godzinowa wykraczająca poza SLA najwyższą liczbę punktów (25), otrzyma oferta zawierająca najniższą wartość brutto za 1 godzinę, zgodnie ze wzorem:
Wartość punktowa stawki godzinowej st obliczona wg wzoru
C1 = najniższa zaproponowana stawka za 1 h / zaproponowana stawka za 1 h w ofercie badanej x 100pkt. x 25%
Ad. 3 W kryterium dostępności SLA punkty - maksymalnie 25, zostaną przyznane w następujący sposób:
25 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 1 (świadczenie usługi w trybie 365x7x24 z czasem reakcji poniżej 30min);
15 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 2 (tryb 7 dni w tygodniu od godziny 7 do 18 z czasem reakcji poniżej 1 godziny);
5 punktów w przypadku zaznaczenia w formularzu SLA (Załącznik nr 9) opcji 3 (tryb od godziny 9 do 17 z wyłączeniem świąt i weekendów z czasem reakcji do 4 godzin)
Ad.4. Kryterium oceniające, jakość proponowanego procesu wdrażania zmian na wersję produkcyjną serwisu, będzie oceniane przez komisję przetargową oraz zewnętrznych ekspertów w skali od 0 do 30 pkt., na podstawie złożonego przez Wykonawcę opisu procesów z uwzględnieniem szczegółowego opisu następujących elementów:
zgłaszanie zmian przez Zamawiającego,
proces testowania zmian,
proces odbioru zmian,
proces wdrażania zmian na wersję produkcyjną,
proces reakcji na awarię wraz z definicją kanałów komunikacji i postępowania na wypadek braku komunikacji w danym kanale
procedury przywracania serwisu z kopii na wypadek wystąpienia problemów w wersji produkcyjnej podczas wdrożenia nowej wersji
procesu umożliwiającego jednoczesny rozwój wielu alternatywnych wersji serwisu
procesu umożliwiającego stawianie kopii serwisu culture.pl na potrzeby rozwoju innych projektów culture.pl
Procesy te staną się częścią zakresu zlecenia po podpisaniu umowy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Inne dokumenty |
Pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione
w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten
powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa w formie
kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne. 2. Wykonawcy mogą
wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (podmioty te występujące wspólnie zwane są dalej konsorcjami). W
przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz zobowiązani są dołączyć do oferty pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do
reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w
świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego, albo
notarialnie potwierdzonej kopii. Spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w
pełnomocnictwo - poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum
dołącza w/w pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę
konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych
lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią
oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp. Podmiot,
który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę
zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób
wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz
wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby
innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły
wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy
wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto;
Brak przedstawienie powyższego dokumentu Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
|