Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów RA-TL-Z-05A/2016

Data publikacji 2016-04-04
Data zakończenia 2016-04-12 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75294 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla Uniwersytetu Zielonogórskiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Zielonogórski
Ulica ul. Licealna 9
Nr domu 9
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-417
Województwo lubuskie
Tel 68 328 28 90
Fax 68 324 74 47
Internet www.uz.zgora.pl
Regon 97792414700000
E-mail a.luszczynski@adm.uz.zgora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.uz.zgora.pl
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty.
Potencjał Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia w celu wykazania spełniania warunku zobowiązani są złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia, na podstawie żądanych dokumentów. Podane warunki przedstawiają konkretne wymagania, a dokumenty przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzać ich spełnianie. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów, złożenie dokumentów nie potwierdzających spełnianie warunków, złożenie dokumentów zawierających błędy lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy i / lub odrzucenie oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tzn. materiałów eksploatacyjnych innych niż materiały producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, w celu wykazania równoważności do oferty należy dołączyć: a) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę tonery monochromatyczne odpowiadają normie ISO/IEC 19752 - dla każdego oferowanego tonera; b) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę kasety do kolorowych drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19798 - dla każdej oferowanej kasety; c) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę tusze odpowiadają normie ISO/IEC 24711 - dla każdego oferowanego tuszu; d) raporty z testów wydajności przeprowadzonych przez niezależny podmiot (uprawniony do kontroli jakości w tym zakresie) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne posiadają wymaganą przez Zamawiającego wydajność minimalną - raporty dla każdego oferowanego produktu; raporty te muszą: - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 19752 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku tonerów do urządzeń monochromatycznych, - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 19798 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku kaset do kolorowych drukarek laserowych, - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 24711 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku tuszy do urządzeń atramentowych; Testy te muszą być przeprowadzane zgodnie z normami ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 24712 dotyczącymi wyglądu stron testowych dla pomiarów wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
Inne dokumenty 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust.1, do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA!!! A. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2013 r., poz. 231 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §4 tego Rozporządzenia, tzn. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IV.1.2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: ­ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w lit. A Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Podane wyżej w lit. A terminy wystawienia dokumentów obowiązują odpowiednio (stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują). C. W przypadku, gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do udziału w postępowaniu, tzn. nie mogą podlegać wykluczeniu - wszystkie wymagane w pkt. IV.1 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców. Spółkę cywilną traktuje się jak Wykonawców składających ofertę wspólnie. 2. W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1, do oferty należy dołączyć: wypełniony formularz Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć: 1) Opis wszystkich towarów oferowanych przez Wykonawcę, który należy wpisać w Formularzu cenowym w kolumnach 2, 3 i 5: Rodzaj materiału eksploatacyjnego, Urządzenia do których materiał eksploatacyjny jest przeznaczony i Minimalna wydajność; opis Wykonawcy musi zawierać co najmniej te elementy, które w zał. nr 1 do SIWZ Zamawiający wpisał w kolumnach Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry i cechy materiałów eksploatacyjnych. Poza Opisem oferowanego produktu Wykonawca musi w Formularzu cenowym wskazać konkretny produkt, który oferuje - musi podać producenta i odpowiednio model/typ/symbol/ oferowanego produktu (jeśli istnieją). Oferowany produkt musi być zidentyfikowany w sposób nie budzący wątpliwości. Zamawiający musi posiadać informację, jakie produkty oferuje Wykonawca. 2) W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tzn. materiałów eksploatacyjnych innych niż materiały producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, w celu wykazania równoważności do oferty należy dołączyć: a) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę tonery monochromatyczne odpowiadają normie ISO/IEC 19752 - dla każdego oferowanego tonera; b) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę kasety do kolorowych drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19798 - dla każdej oferowanej kasety; c) zaświadczenia/certyfikaty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę tusze odpowiadają normie ISO/IEC 24711 - dla każdego oferowanego tuszu; d) raporty z testów wydajności przeprowadzonych przez niezależny podmiot (uprawniony do kontroli jakości w tym zakresie) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne posiadają wymaganą przez Zamawiającego wydajność minimalną - raporty dla każdego oferowanego produktu; raporty te muszą: - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 19752 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku tonerów do urządzeń monochromatycznych, - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 19798 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku kaset do kolorowych drukarek laserowych, - mieć formę przewidzianą normą ISO/IEC 24711 i być przeprowadzone zgodnie z tą normą - w przypadku tuszy do urządzeń atramentowych; Testy te muszą być przeprowadzane zgodnie z normami ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 24712 dotyczącymi wyglądu stron testowych dla pomiarów wydajności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. UWAGA!!! a) Wykonawca może zamiast zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi i zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, o których mowa w §6 ust. 1 pkt 2)-4) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2013 r., poz. 231 z p. zm. (jeśli Zamawiający żąda tych dokumentów powyżej od Wykonawcy), złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeśli Zamawiający żąda powyżej tych dokumentów. b) Wykonawca może zamiast zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi i zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, o których mowa w §6 ust. 1 pkt 2)-4) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2013 r., poz. 231 z p. zm. (jeśli Zamawiający żąda tych dokumentów powyżej od Wykonawcy), złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. 4. Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Formularz cenowy załączony przez Wykonawcę do oferty musi wskazywać konkretny produkt/sprzęt oferowany przez Wykonawcę - poprzez podanie ich producenta oraz (jeśli istnieją) model/typ/symbol/nazwę/nr katalogowy oferowanego produktu i zawierać kompletny, wymagany przez Zamawiającego, opis oferowanego produktu/sprzętu; 3) wypełniony formularz Informacja Wykonawcy w zakresie przynależności do Grupy Kapitałowej - załącznik nr 7 do SIWZ. Na mocy art. 26 ust. 2d ustawy, Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 4) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 5) jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty należy dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 8 do SIWZ, z koniecznymi zdaniem Wykonawcy załącznikami.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się m. in. następujące zmiany w umowie: 1) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; 2) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian ilości towaru podanych w Opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu cenowym Wykonawcy, w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych produktów w ilościach większych, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych produktów w ilościach mniejszych, aniżeli określone w umowie) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy określonej w §2 ust. 1- zmiany te nie powodują konieczności zmiany umowy; 3) w przypadku, gdy zaoferowany towar został wstrzymany, wycofany z produkcji lub dystrybucji albo zmienił markę, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany zaoferowanego towaru na towar nowy o parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego; w takim przypadku zamiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu dostawy i innych warunków zawartych w SIWZ i niniejszej umowie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu podpisany przez producenta lub głównego dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego towaru, z jednoczesną propozycją zmian oraz dokumenty potwierdzające, że nowo zaoferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, 4) dopuszcza się zmianę cen jednostkowych, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. w następujących przypadkach: a) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, b) w przypadku obniżenia ceny przez Wykonawcę lub jego dostawców, w takich przypadkach kwoty należne Wykonawcy zostaną odpowiednio zmniejszone; 5) Dopuszcza się zmianę wartości niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) z powodu braku bieżących potrzeb, Zamawiający nie będzie mógł wykorzystać pełnej wartości umowy - w takim przypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, b) ceny jednostkowe zostaną obniżone na mocy pkt. 4) - w takim przypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiany te nie wymagają zmiany umowy. 6) dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły; zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy; 7) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, dopuszcza się zmiany umowy pozwalające na dostosowanie jej do obowiązujących przepisów; zmiany takie nie spowodują wzrostu ceny ani zmiany terminu realizacji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uz.zgora.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Zielonogórski, Dział Zaopatrzenia, 65-516 Zielona Góra ul. Szafrana 21, pok. 101, bud. A-7, w godzinach 7.00-15.00
Data składania wniosków 12/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9, bud. A-18, pok. 010 Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie przepisów ustawy, w tym również na mocy art. 24 ust. 2a, tzn.: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)