Data publikacji |
2016-04-04 |
Data zakończenia |
2016-04-19 10:00:00 |
Instytucja |
Ministerstwo Spraw Zagranicznych |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Soki owocowe i warzywne,
- Warzywa przetworzone,
- Przetworzone owoce i orzechy,
- Mleko,
- Różne produkty spożywcze,
- Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
- Cukier i produkty pokrewne,
- Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
- Kawa, herbata i podobne produkty,
- Wody mineralne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
75442 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
158000006, 155110003, 158200002, 158300005, 158600004, 158400008, 153323007, 153200007, 159810008, 153314506 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
|
Ulica |
Al. J. Ch. Szucha 23
|
Nr domu |
23
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-580
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 523 99 10
|
Fax |
022 523 81 19
|
Internet |
www.msz.gov.pl
|
Regon |
00017791600000
|
E-mail |
bzp@msz.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
15
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W ramach potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że posiadają ważną decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu ze wskazaniem zakresu działalności lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, wystawione przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego w sprawie rejestracji i zatwierdzenia zakładu na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.).
|
Wiedza |
W ramach potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 główną dostawę artykułów spożywczych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
Przez główną dostawę artykułów spożywczych Zamawiający rozumie dostawę polegającą na dostarczeniu minimum trzech rodzajów artykułów spożywczych z wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
W ramach przedmiotowego warunku Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę artykułów spożywczych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę artykułów spożywczych, w ramach której zrealizowano co najmniej jedno jednostkowe zamówienie (jednorazową dostawę) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, złożone w oryginale.
2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt III.6)1 ogłoszenia o zamówieniu.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa - w zakresie tych postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ;
2) w przypadkach:
- zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych, bądź ich nieosiągalności z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności działania siły wyższej), dopuszcza się zastąpienie ich innymi artykułami spełniającymi Wymóg Równoważności pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny w porównaniu do ceny zastępowanego artykułu,
- ceny jednostkowe brutto, poza przypadkami określonymi w pkt IV.3)1.1) niniejszego ogłoszenia ulegną zmianie również w przypadku zmiany przez producenta gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu danego artykułu spożywczego. W takiej sytuacji cena jednostkowa brutto artykułu, którego dotyczyć będzie zmiana gramatury, zostanie odpowiednio przeliczona, proporcjonalnie do dokonanej zmiany gramatury lub ilości sztuk w opakowaniu i będzie ceną obowiązującą dla dostaw danego artykułu spożywczego dokonywanych po zmianie jego gramatury. Zmiana ta nie wpłynie na wysokość Wynagrodzenia Maksymalnego i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
2. Poza przypadkami wymienionymi w IV.3)1. niniejszego ogłoszenia Zamawiający dopuszcza również dokonanie zmiany umowy w odniesieniu do wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- na zasadach i w sposób określony w IPU, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.msz.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Spraw Zagranicznych, al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, tel.: (022) 523 99 10, faks (022) 523 81 19, Kamila Komsta, Grzegorz Poręba
|
Data składania wniosków |
19/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J.Ch. Szucha 21 (róg al. J.Ch. Szucha i ul. Litewskiej) - Dziennik Podawczy lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy, jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania środków finansowych przewidzianych na Maksymalne Wynagrodzenie. Zamawiający przewiduje, że umowa będzie obowiązywała od dnia 13 czerwca 2016r
|
Czy unieważnienie |
Nie
|