Dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół Nr 7 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10

Data publikacji 2016-04-05
Data zakończenia 2016-04-15 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 7
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76630 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 33100005, 155000003, 32200009, 158000006, 153000001, 158100009, 153300000, 158200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z wniesieniem) żywności do magazynu żywnościowego Zespołu Szkół Nr 7 we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 10 tj
Zadanie nr 1. Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.
Zadanie nr 2. Dostawa ryb.
Zadanie nr 3. Dostawa artykułów nabiałowych.
Zadanie nr 4. Dostawa na przetwory i soki.
Zadanie nr 5. Dostawa artykułów ogólnospożywczych, przypraw.
Zadanie nr 6. Dostawa warzyw i owoców.
Zadanie nr 7. Dostawa mrożonek.
Zadanie nr 8. Dostawa pieczywa.
Zadanie nr 9. Dostawa wyrobów garmażeryjnych.
Zadanie nr10. Dostawa wyrobów cukierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz załącznik 3-3.9. i 6 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i przetworów mięsnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.1. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów nabiałowych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.2. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów i soków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.3. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych, przypraw, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.4. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.5. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.6 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.7. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów garmażeryjnych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.8. do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów cukierniczych, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II oraz zał. nr 3.9. do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół nr 7
Ulica ul. Iwana Pawłowa 15
Nr domu 15
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 53-604
Województwo dolnośląskie
Tel 71 342 11 54
Fax 71 342 03 10
Internet www.edu.wroclaw.pl
Regon 02194262200000
E-mail sekretariat.zs07@wroclawskaedukacja.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Szkół
Rodzaj zam inny Zespół Szkół
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2017
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 zadanie (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacja całej umowy), odpowiadające swoim rodzajem (asortymentem) stanowiącym przedmiot zamówienia dla każdego zadania osobno o wartości min: - dla zadania Nr 1 - 13.500,00 zł. - dla zadania Nr 2 - 11.000,00 zł. - dla zadania Nr 3 - 6.000,00 zł. - dla zadania Nr 4 - 5.000,00 zł - dla zadania Nr 5 - 20.000,00 zł. - dla zadania Nr 6 - 28.500,00 zł. - dla zadania Nr 7 - 7.000,00 zł. - dla zadania Nr 8 - 3.000,00 zł. - dla zadania Nr 9 - 15.000,00 zł. - dla zadania Nr 10- 500,00 zł oraz załączą dowody, że wykazane zadanie/zadania zostały wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz wykazany asortyment i ogólna wartość wykonanych zadań, musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia/asortymentowi oraz sumie wartości (wymienionych w ppkt od 1) do 10) ), na które została złożona oferta
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty a. wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), b. Zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4., i /lub 3.5, i /lub 3.6, i /lub 3.7. i /lub 3.8, i /lub 3.9. do SIWZ, c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy PZP - Załącznik nr 2
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a. zmiany stawki podatku od towarów i usług - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, d. zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania, jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to jest zmiana wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. e. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania); 2) inne: a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. c. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania);
Kod kryterium B
Kryt 1p 0.95
Kryt 2 produkty ekologiczne
Kryt 2p 0.05
Adres strony internetowej siwz www.edu.wroclaw.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Nr 7 przy ul. Iwana Pawłowa 15, 53 -604 Wrocław (sekretariat)
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Nr 7 przy ul. Iwana Pawłowa 15, 53 -604 Wrocław (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)