Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
w ramach zad. 1 (rejon radomski): wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej/ niegazowanej w butelkach: 1,5 l. - 73080 butelek, 0,5 l. - 2700 butelek, wody źródlanej niegazowanej smakowej w butelkach 0,5 l. - 540 butelek,
w ramach zad. 2 (rej. płocki): wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej/ niegazowanej w butelkach 1,5 l. w łącznej ilości 35.280 butelek,
w ramach zad. 3 (rej. ciechanowski): wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej/ niegazowanej w butelkach 1,5 l., w łącznej ilości 23.184 butelek,
w ramach zad. 4 (rej. ostrołęcki): wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej/ niegazowanej w butelkach 1,5 l., w łącznej ilości 18.648 butelek,
w ramach zad. 5 (rej. siedlecki): wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej/ niegazowanej w butelkach 1,5 l. w łącznej ilości 27.216 butelek,
Wydanie towaru nastąpi w dostawach częściowych - do każdej z jednostek wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
|
| Ulica |
ul. 11 Listopada 37/59
|
| Nr domu |
37/59
|
| Miejscowość |
Radom
|
| Kod Pocztowy |
26-600
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
48 3453103
|
| Fax |
48 3452002
|
| Internet |
http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
| Regon |
67089737900000
|
| E-mail |
agnieszka.swierczynska@mazowiecka.policja.gov.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
5
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
18
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
|
| Wiedza |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji
należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,- Wykonawca zobowiązany
jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać sposób udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci
przy realizacji zamówienia, 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa
lub kopia poświadczona przez notariusza, 3. Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do
licytacji elektronicznej - jego wzór opublikowano na stronie internetowej Zamawiającego
bip.mazowiecka.policja.gov.pl 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał
pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres
umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji 5 Jeżeli w
kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, potwierdzających , że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa
się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego
rodzaju dokumentu
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
LE
|
| Kod kryterium |
A
|
| Etapy licytacji |
1
|
| Czas trwania etapu |
30 minut
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Licytacja IV.4.6 |
licytacje.uzp.gov.pl
|
| Licytacja IV.4.7 |
bip.mazowiecka.policja.gov.pl
|
| Licytacja IV.4.8 |
1. Z platformy licytacji elektronicznych w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy,
którzy zarejestrują się na platformie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/ 2. Rejestracji
Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 3.
Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma login - identyfikator użytkownika. Wykonawca
informuje Zamawiającego o swoim loginie we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. W
przypadku wpisania nieprawidłowego loginu lub nie podania go Zamawiającemu we wniosku,
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania
prawidłowego loginu. Niepoinformowanie Zamawiającego o loginie bądź jego błędne wskazanie
uniemożliwi udział Wykonawcy w licytacji. UWAGA: Nie należy przesyłać Zamawiającemu hasła
Wykonawcy. 4. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux z
zainstalowaną przeglądarką internetową: Mozilla Firefox 2.0 (lub wyższa) lub Internet Explorer w
wersji 6.0 (lub wyższa) oraz aktywne połączenie z siecią Internet.
|
| Licytacja IV.4.9 |
1.Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej
uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty
cenowe w postaci elektronicznej. 2.W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału
w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od
otwarcia licytacji do chwili jej zamknięcia. 3.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny
wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4.W toku licytacji wykonawcy proponują rzeczywistą cenę
oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych
kropką. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia, o których mowa w
ogłoszeniu o zamówieniu. Wylicytowana najkorzystniejsza cena brutto ma zawierać wszystkie koszty
wykonawcy 5.Oferta złożona przez wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co
najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6.Zamawiający ustalił wysokość minimalnego
postąpienia na kwotę:
w zad. 1: 1.000 PLN.
w zad. 2: 450 PLN.
w zad. 3: 300 PLN.
w zad. 4: 200 PLN.
w zad. 5: 300 PLN.
System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest niższa
od minimalnego postąpienia. 7.W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim
wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział
w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia
licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 8.Zamawiający
udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 9. Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wypełni wykaz
asortymentowo - ilościowy, którego wzór został opublikowany na stronie internetowej
Zamawiającego: bip.mazowiecka.policja.gov.pl obrazujący zaoferowaną w licytacji cenę łączną w
cenach jednostkowych, oraz wskaże markę oferowanej wody. Wypełniony i podpisany wykaz
asortymentowo - ilościowy stanowić będzie załącznik do umowy. Suma wartości oferowanego
asortymentu, tzn. wartość przedmiotu umowy brutto wskazana w wykazie nie może przekraczać
kwoty zaoferowanej w toku licytacji.
|
| Data składania wniosków |
13/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:00
|
| Miejsce składania wniosków |
Komenda Wojewódzka Policji z s. w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59
26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych
pok. 801
|
| Termin otwarcia licytacji |
5 dni po terminie przekazania zaproszeń, zad. 1 o godz. 09:00, zad. 2 o godz. 09:30, zad. 3 o godz. 10:00, zad. 4 o godz. 10:30, zad. 5 o godz. 11:00,
|
| Wartość zamknięcia licytacji |
Upływa w dniu otwarcia, zad. 1 o godz. 09:30, zad. 2 o godz. 10:00, zad. 3 o godz. 10:30, zad. 4 o godz. 11:00, zad. 5 o godz. 11:30,
|
| Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Istotne postanowienia |
Wzór umowy wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej bip.mazowiecka.policja.gov.pl.
Sprawa 17/16
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|