Dostawa wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-064/2016

Data publikacji 2016-04-06
Data zakończenia 2016-04-14 09:30:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78568 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321005, 302140002, 480000008, 302313000, 386510003, 386516009, 330000001, 331681006, 331900008, 331923005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i instruktażem
w zakresie obsługi wyposażenia multimedialnego Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM w podziale na pakiety:
Pakiet 1: Dostawa systemu do obsługi wideokonferencji;
Pakiet 2: Dostawa zestawu do wizualizacji 3D;
Pakiet 3: Dostawa zestawu toru wizyjnego.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.3.
Zamawiający wymaga aby oferowane procesory, osiągały liczbę pkt. w teście PassMark PC Mark, określoną z osobna dla każdego z Pakietów: Pakiet 2 i 3, w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.2 oraz 2.3 do SIWZ) wg wyniku opublikowanego na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, aktualnego na dzień ogłoszenia postępowania. Wydruk z powyższej strony aktualny, na dzień ogłoszenia postępowania, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający oceniając spełnianie powyższego parametru będzie brał pod uwagę wyłącznie dane zawarte w ww. Załączniku.
3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa wraz z instalacją i instruktażem
w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia do Katedry i Kliniki Otolaryngologii WUM,
ul. Banacha 1a; 02-097 Warszawa

Opis

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i instruktażem
w zakresie obsługi systemu do obsługi wideokonferencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.1 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i instruktażem
w zakresie obsługi zestawu do wizualizacji 3D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.2 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i instruktażem
w zakresie obsługi zestawu toru wizyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym załącznik 2.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-091
Województwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E-mail aez@wum.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą karty katalogowej producenta lub innego dokumentu wystawionego przez producenta (Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta) potwierdzającego zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych: Pakiet 1: oferowanego systemu do obsługi wideokonferencji, określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.1 do SIWZ); Pakiet 2: oferowanych: stacji roboczej, monitorów, drukarki 3D, określonych w Części I - III Formularza wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.2 do SIWZ); Pakiet 3: oferowanych: jednostki głównej toru wizyjnego, monitora medycznego, otoskopu, optyki sztywnej - Sinusoskopu, nasofaryngoskopu giętkiego, laptopa, stolika modułowego oraz aparatów określonych w Części I - IX Formularza wymaganych warunków technicznych (Załącznik nr 2.3 do SIWZ); ze stanem faktycznym. Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w języku angielskim
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie: 1) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Data składania wniosków 14/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Opracowanie innowacyjnej metody bezpośredniej stymulacji struktur ucha wewnętrznego na drodze przewodnictwa kostnego, współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Badań Stosowanych, na podstawie umowy dofinansowania Nr PBS3/B7/25/2015, z dnia 08.07.2015 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)