| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
| Ulica |
Pl. Bankowy 3/5
|
| Nr domu |
3/5
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
00-950
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
(+48 22) 443 14 00
|
| Fax |
(+48 22) 443 14 02
|
| Internet |
www.um.warszawa.pl
|
| Regon |
01525964000000
|
| E-mail |
pkasprzak@um.warszawa.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
13/05/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Część nr 1 - za spełniających warunek udziału w postępowaniu w Części nr 1 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każda, obejmujące łącznie wynajem (lub udostępnienie w innej formie), montaż/demontaż sprzętu nagłaśniającego oraz aparatury oświetleniowej wraz z ich obsługą techniczną, w celu realizacji imprez artystycznych, kulturalnych lub rozrywkowych.
Część nr 2 - za spełniających warunek udziału w postępowaniu w Części nr 2 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała wynajem (lub udostępnienie w innej formie) i montaż/demontaż trybun dla widzów, o ilości miejsc siedzących min. 500, wraz z obsługą techniczną.
Część nr 3 - za spełniających warunek udziału w postępowaniu w Części nr 3 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 2 usługi obejmujące wynajem (lub udostępnieniu w innej formie) ekranów diodowych (telebimów) lub LED, wraz z ich obsługą techniczną oraz montażem/demontażem, przy czym każda z tych usług dotyczyła użycia min. 30 m kw. ekranów diodowych (telebimów) lub LED.
|
| Zdolne |
Część nr 2 - za spełniających warunek udziału w postępowaniu w Części nr 2 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują (lub będą dysponować) osobami (min. 1 osobą) oraz zapewnią objęcie kierownictwa budowy i nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby (min. 1 osoba) wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
dokumenty zawierające specyfikacje lub opisy techniczne oferowanych urządzeń i ich osprzętu jednoznacznie wykazujące, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego określone w umowie i w załącznikach do umowy.
|
| Inne dokumenty |
1. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów.
2. Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy, a skutkujących - bezpośrednio lub pośrednio - znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy zawarciu Umowy, w tym znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń w terminach określonych w Umowie, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny;
c) zmiany terminu czynności opisanych w Umowie będące następstwem okoliczności nie wynikającej z winy Wykonawcy;
d) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy.
2. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiany, o których mowa w pkt 2, nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z Oferty Wykonawcy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Aspekt społeczny
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.um.warszawa.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 413
|
| Data składania wniosków |
15/04/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 413. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w sali nr 415
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Numer postępowania, na który należy powoływać się w korespondencji z Zamawiającym: ZP/AB/271/II-62/16;
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Anna Borkowska (główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych) tel.: 22/443-14-18
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|