Dostawa, montaż, instalacja oraz serwis sprzętu, urządzeń i wyposażenia, wspomagającego i zabezpieczającego proces kształcenia - szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-15 11:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80522 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 323000006, 516100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja oraz serwisowanie sprzętu, urządzeń i wyposażenia wspomagających i zabezpieczających proces kształcenia i szkolenia w Jednostce Wojskowej 3937 w Mrzeżynie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Dostawę notebook z oprogramowaniem i akcesoriami - 7 szt.;
b) Dostawę urządzenia wielofunkcyjnego - 7 szt.;
c) Dostawę urządzenia UPS - 7 szt.;
d) Dostawę listwy zasilającej - 7 szt.;
e) Dostawę tablicy interaktywnej - 2 szt.;
f) Dostawę projektora do tablicy interaktywnej - 2 szt.
g) Dostawę projektora krótkoogniskowego podwieszanego - 5 szt.;
h) Dostawę telewizora z uchwytem mocującym - 7 szt.;
i) Dostawę wizualizera - 7 szt.;
j) Dostawę nagłośnienia - 6 kpl.;
k) Dostawę odtwarzaczy Blu-Ray - 7 szt.;
l) Dostawę zestawu nagłośnienia tablicy interaktywnej - 1 szt.
m) Instalację i konfigurację przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. - lit a) do l). W zakres instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej.
n) Serwis sprzętu komputerowego - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ - Warunki techniczne oraz gwarancja i serwis dotycząca dostawy sprzętu komputerowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz załącznik 10 do SIWZ - Warunki techniczne oraz gwarancja i serwis dotycząca dostawy sprzętu komputerowego
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Opakowania muszą zawierać nazwę przedmiotu zamówienia i nazwę producenta wraz ze wskazaniem upływu daty gwarancji udzielonej przez producenta.
Informacja o produktach równoważnych:
1. Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń i wyposażenia, które spełniają założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe;
2. W dokumentacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 9,10 do SIWZ, we wszystkich pozycjach, w których wskazano jakikolwiek znak towarowy, patenty, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, wykonawca może zaproponować produkt równoważny. Informację o zaoferowaniu produktu równoważnego, wykonawca zamieści w załączniku nr 11 do SIWZ - informacja o produktach równoważnych. Produkt równoważny musi spełniać wymagania minimalne określone w specyfikacji technicznej. Jednocześnie, wykonawca musi udowodnić, że produkty równoważne spełniają wymagania zamawiającego zawarte w SIWZ, poprzez dołączanie do oferty kart katalogowych, opisów, norm itp. - zgodnie z brzmieniem pkt 1.4. Rozdziału 6 SIWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji, jakości na dostarczone produkty - zgodnie z zapisami załącznika nr 10 do SIWZ- warunki techniczne oraz gwarancja i serwis dotycząca dostawy sprzętu komputerowego.
UWAGA! Wykonawca ma obowiązek poinformować zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja ta musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Wykonawca dostarczy informację o obowiązku podatkowym zamawiającego wraz z formularzem cenowym.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Ulica ul. Połczyńska 32
Nr domu 32
Miejscowość Świdwin
Kod Pocztowy 78-301
Województwo zachodniopomorskie
Tel 261 533 509
Fax 261 533 509
Internet www.21blot.wp.mil.pl
Regon 33102935500000
E-mail m.kozyra@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 dostawę główną polegającą na dostawie, lub dostawie z montażem sprzętu komputerowego i/lub audiowizualnego, o wartości minimum 250 000,00 zł każda, w ramach jednego kontraktu;
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w następującym zakresie: - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, - jeżeli umowa nie może być wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - jeżeli umowa na realizację zadania nr 1 nie może być wykonana z powodu braku wyłonienia wykonawcy na realizację zadania nr 2, lub wykonawca realizujący przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 2 nie wywiązał się z terminu realizacji umowy określonego w ofercie. c) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy. d) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto), e) zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, nowowskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków, f) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego. g) gdy istnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych, h) rezygnacji przez zamawiającego z części przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.21blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Sekcja zamówień publicznych, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Data składania wniosków 15/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)