Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, znak sprawy: ZP/08/2016

Data publikacji 2016-04-07
Data zakończenia 2016-04-19 12:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81244 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 331400003, 331412002, 331413106, 331413209, 331414114, 331416408, 331413216, 331312230, 317111406, 384230006, 331900008, 336963000, 331980004, 331241202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne sprzętu medycznego i materiałów jednorazowego użytku w rodzajach i ilościach szczegółowo opisanych w załącznikach nr 2.1 - 2.43 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Ulica ul. Grenadierów 51/59
Nr domu 51/59
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-073
Województwo mazowieckie
Tel 22 51 52 743
Fax 22 51 52 789
Internet www.grochowski.waw.pl
Regon 00215398900000
E-mail zp@grochowski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 43
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga, by wykazane przez Wykonawcę dostawy, odpowiadały swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i były dostawami o wartościach nie mniejszych niż: - dla części 1: minimum dwie dostawy o wartości minimum 80.000,00 złotych brutto każda; - dla części 2: minimum dwie dostawy o wartości minimum 60.000,00 złotych brutto każda; - dla części 3: minimum dwie dostawy o wartości minimum 40.000,00 złotych brutto każda; - dla części 4: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda; - dla części 5: minimum dwie dostawy o wartości minimum 6.000,00 złotych brutto każda; - dla części 6: minimum dwie dostawy o wartości minimum 10.000,00 złotych brutto każda; - dla części 7: minimum dwie dostawy o wartości minimum 21.000,00 złotych brutto każda; - dla części 8: minimum dwie dostawy o wartości minimum 18.000,00 złotych brutto każda; - dla części 9: minimum dwie dostawy o wartości minimum 800,00 złotych brutto każda; - dla części 10: minimum dwie dostawy o wartości minimum 12.000,00 złotych brutto każda; - dla części 11: minimum dwie dostawy o wartości minimum 48.000,00 złotych brutto każda; - dla części 12: minimum dwie dostawy o wartości minimum 22.000,00 złotych brutto każda; - dla części 13: minimum dwie dostawy o wartości minimum 22.000,00 złotych brutto każda; - dla części 14: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda; - dla części 15: minimum dwie dostawy o wartości minimum 36.000,00 złotych brutto każda; - dla części 16: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda; - dla części 17: minimum dwie dostawy o wartości minimum 30.000,00 złotych brutto każda; - dla części 18: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda; - dla części 19: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.000,00 złotych brutto każda; - dla części 20: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda; - dla części 21: minimum dwie dostawy o wartości minimum 47.000,00 złotych brutto każda; - dla części 22: minimum dwie dostawy o wartości minimum 7.000,00 złotych brutto każda; - dla części 23: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda; - dla części 24: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda. - dla części 25: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda; - dla części 26: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.200,00 złotych brutto każda; - dla części 27: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda; - dla części 28: minimum dwie dostawy o wartości minimum 3.000,00 złotych brutto każda; - dla części 29: minimum dwie dostawy o wartości minimum 23.000,00 złotych brutto każda. - dla części 30: minimum dwie dostawy o wartości minimum 16.000,00 złotych brutto każda; - dla części 31: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda; - dla części 32: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.400,00 złotych brutto każda; - dla części 33: minimum dwie dostawy o wartości minimum 33.000,00 złotych brutto każda; - dla części 34: minimum dwie dostawy o wartości minimum 38.000,00 złotych brutto każda; - dla części 35: minimum dwie dostawy o wartości minimum 4.000,00 złotych brutto każda; - dla części 36: minimum dwie dostawy o wartości minimum 4.200,00 złotych brutto każda; - dla części 37: minimum dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 złotych brutto każda; - dla części 38: minimum dwie dostawy o wartości minimum 2.000,00 złotych brutto każda; - dla części 39: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.100,00 złotych brutto każda; - dla części 40: minimum dwie dostawy o wartości minimum 13.000,00 złotych brutto każda; - dla części 41: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda; - dla części 42: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.000,00 złotych brutto każda; - dla części 43: minimum dwie dostawy o wartości minimum 1.200,00 złotych brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartościach nie mniejszych niż wskazane powyżej dla każdej z części oraz dołączy dowody należytego wykonania lub wykonywania dostaw; ponadto Wykonawca zobowiązany jest również złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony dla wszystkich części zamówienia w przypadku złożenia wykazu dwóch dostaw wraz z dowodami ich należytego wykonania lub wykonywania, o wartościach spełniających warunek wiedzy i doświadczenia dla części zamówienia z najwyższymi wymaganymi wartościami dostaw, spośród części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw tylko dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu i tym samym nie wymaga wykazania wszystkich głównych dostaw
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające produkty do stosowania: certyfikat CE - deklaracja zgodności - wpis - powiadomienie - zgłoszenie, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie, a ponadto oświadczenie dot. opakowań oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wymagane dokumenty do zadania 3 poz. 1 - Dokument wystawiony przez producenta lub niezależny uprawniony podmiot potwierdzający wymagany przez Zamawiającego czas utrzymywania cewnika w pęcherzu moczowym. 3. Wymagane dokumenty do zadania 7 poz. 1 - Badanie lub oświadczenie producenta potwierdzające możliwość wykorzystania pojemników (butelek) po otwarciu w ciągu 30 dni pod warunkiem zmiany drenów do każdego pacjenta. 4. Wymagane dokumenty do zadania 15 poz. nr 26 i 27 - Pozytywna opinia PZH. 5. Wymagane dokumenty do zadania 22 poz. Nr 19 i 20 - Deklaracja zgodności CE. 6. Wymagane dokumenty dla wszystkich pakietów: Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań. 7. Wymagane próbki w ilości min. 10 szt. oferowanych elektrod EKG dla Zadania nr 18 (Elektrody EKG). 8. Wymagane próbki w ilości min. 1 szt. oferowanego introducera dla Zadania nr 40 (peel away). 9. Próbki oferowanego asortymentu - Zamawiający na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy w celu wyjaśnień treści oferty może żądać od Wykonawców dostarczenia niezbędnych próbek oferowanego asortymentu
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2.1 - 2.43 (tylko na oferowane zadania / części zamówienia). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. 4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 2) wydłużenia terminu realizacji umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy na okres nie dłuższy niż 30 miesięcy; 3) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważnym, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto (tj. cena jednostkowa netto i brutto nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto i brutto asortymentu zaoferowanego w ofercie); 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 5) zmiany cenny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, za wyjątkiem przypadku o którym mowa w pkt 5; 7) zmiany zapisów § 5 ust. 3-5 umowy w sposób powodujący ograniczenie liczby wystawianych faktur, w przypadku zmiany systemów informatycznych u Zamawiającego lub zmian organizacyjnych u Zamawiającego
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.grochowski.waw.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 204, Pawilon VII
Data składania wniosków 19/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sekretariat Prezesa Zarządu, Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)