Dostawa dań gotowych - wyrobów garmażeryjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Data publikacji 2016-04-08
Data zakończenia 2016-04-26 11:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81782 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań gotowych - wyrobów garmażeryjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
2. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w pakiecie asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Ilości podane w załączniku nr 1a są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku.
4. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
6. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a,
2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, Al. Kościuszki 29,
3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Borowa 6,
4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Ćwiklińskiej 18,
5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Fabryczna 19,
6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Grota - Roweckiego 30,
7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Jaracza 36,
8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Lelewela 17,
9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. 1 -Maja 24/26,
10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Narutowicza 37,
11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Organizacji WIN 37,
12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Obywatelska 69,
13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Piotrkowska 203/205,
14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Rojna 52,
15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Smetany 4,
16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Wrocławska 10,
17) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi, ul. Zbocze 2a,
18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Ćwiklińskiej 5a,
19) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi, ul. Rojna 18a.
7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, dwa razy w tygodniu tj. w godzinach od 7:00 do 12:00.
8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążenia z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego.
9. Ilości zamawianych artykułów będą każdorazowo uzgadniane na podstawie zgłoszeń Zamawiającego, składanych za pośrednictwem faksu, telefonicznie lub adresem poczty elektronicznej, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
10. Sposób przygotowania oraz transport wyrobów garmażeryjnych będzie musiał odpowiadać najwyższym standardom. Będą przygotowane na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i normami HACCP a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku , poz. 594) oraz w przepisach wykonawczych.
11. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie,
2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP,
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą,
4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi itp.,
5) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia,
6) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
7) wszelkie zmiany numerów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie.
12. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia podczas odbioru, przedmiotu zamówienia pod względem jakości produktu.
14. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań:
1) pojemniki czyste,
2) bez obcych zapachów,
3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu,
4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu.
15. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane:
1) nazwę środka spożywczego,
2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego,
4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,
5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
7) oznaczenie partii produkcji,
8) klasę jakości handlowej.
16. Zamawiający będzie mógł odmówić dostawy w następujących przypadkach:
1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu,
2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony,
3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym,
4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
17. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonych artykułach spożywczych Zamawiający będzie miał prawo odmowy ich przyjęcia i faksem lub pocztą e- mail zgłosi reklamację Wykonawcy.
18. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający będzie mógł zwrócić na koszt Wykonawcy wyroby będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
19. Wykonawca w ciągu 24 godzin zobowiązany będzie wymienić towar na inny odpowiadający Zamawiającemu.
20. W przypadku nie dotrzymania terminu o którym mowa w pkt. 19, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy zgłoszone do reklamacji artykuły spożywcze.
21. Wykonawca będzie wystawiał fakturę po wykonaniu dostawy artykułów żywnościowych i potwierdzeniu jej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
22. Każda faktura zawierać będzie wykaz dostarczonych produktów.
23. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, określone przez Wykonawcę.
24. Ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów muszą być zgodne z cenami określonymi w ofercie Wykonawcy i nie będą mogły ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
25. Należność za dostarczone artykuły żywnościowe będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
26. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
27. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się
możliwość zmiany w zakresie kwot VAT i kwoty wynagrodzenia brutto.
28. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
29. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców w imieniu swoim i pozostałych Wykonawców. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90- 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90- 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)