Wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych

Data publikacji 2016-04-08
Data zakończenia 2016-04-25 09:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 82618 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 453100003, 453300009, 391810004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych wraz z dostawą i montażem mebli laboratoryjnych w budynku głównym i laboratoryjnym Wydziału Farmaceutycznego w Gdańsku przy ul. Hallera 107.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie robót ogólnobudowlanych, których szczegółowy opis ilościowy oraz jakościowy został określony w przedmiarach robót i STWiOR stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ
- Wykonanie, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia meblowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
Nr domu 3a
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-210
Województwo pomorskie
Tel (058) 349 12 23
Fax (058) 349 12 24
Internet www.gumed.edu.pl
Regon 00028862700000
E-mail zp@gumed.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 13% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 140
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 robót budowlano-instalacyjnych (w tym wykonanie instalacji wentylacyjnych z elementami instalacji chemoodpornych, utrzymujących różnice ciśnień w pomieszczeniach laboratoryjnych) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Zdolne Kierownik budowy - 1 osoba, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, doświadczenie : minimum 3 lata na stanowisku kierownika budowy , Kierownik robót - 1 osoba, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku kierownika robót, Kierownik robót - 1 osoba, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, doświadczenie minimum 2 lata na stanowisku kierownika robót Jedna osoba posiadająca wymagane przez Zamawiającego uprawnienia może pełnić nadzór w zakresie jednej, kilku lub wszystkich części. W takim przypadku traktowane to będzie jako spełnienie wymaganych warunków.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwe są w wypadkach gdy: 1) są wynikiem zmiany odpowiednich przepisów, 2) dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Stron lub których żadna ze Stron, przy zachowaniu należytej staranności, nie była w stanie uniknąć lub przewidzieć, 3) powstały inne przeszkody lub utrudnienia w realizacji umowy spowodowane przez osoby trzecie lub warunki pogodowe, w których wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót nie było możliwe, 4) powstały jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, 5) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 6) zrezygnowano z części robót lub wprowadzono rozwiązania zamienne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.gumed.edu.pl
Adres uzyskania siwz Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)