Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Choszcznie
|
Ulica |
ul. Nadbrzeżna 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Choszczno
|
Kod Pocztowy |
73-200
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
95 748 89 31
|
Fax |
95 748 89 40
|
Internet |
www.spow.choszczno.bip.net.pl
|
Regon |
21046724400000
|
E-mail |
amazurczak@powiatchoszczno.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/11/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych usług polegających na wykonaniu cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (tożsamych z przedmiotem zamówienia) o wartości nie mniejszej niż. 20.000,00 zł brutto każda,
5) dysponują lub będą dysponować w okresie zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.). Należy przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia.
|
Wiedza |
1) Wykaz potwierdzający spełnienie warunku rozdziału 7 lit. d SIWZ, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych usług polegających na wykonaniu cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym
i kartograficznym (tożsamych z przedmiotem zamówienia) o wartości nie mniejszej niż. 20.000,00 zł brutto każda, Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Potencjał |
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia, dysponują lub będą dysponować w okresie zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.). Należy przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia. Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 głównych usług polegających na wykonaniu cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym (tożsamych z przedmiotem zamówienia) o wartości nie mniejszej niż. 20.000,00 zł brutto każda,
5) dysponują lub będą dysponować w okresie zamówienia: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie określonym art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.). Należy przedstawić potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji zamówienia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia warunków umowy stanowią załącznik nr 6 SIWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
I. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie usługi
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenia usługi;
II. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy;
2) Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
3) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
4) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWIZ;
5) Zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mającym wpływ na usługę w zakresie jej realizacji lub świadczenia stron,
6) Zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, finansowej, technicznej, zdolnościami finansowymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, na którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
94
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
6
|
Adres strony internetowej siwz |
www.spow.choszczno.bip.net.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Choszcznie, ul. Bol. Chrobrego 27A, pokój nr 210 II piętro, w godzinach pracy urzędu
|
Data składania wniosków |
19/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Choszcznie, ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|