Sygn. akt 16/B/NT/2016 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-20 09:30:00
Instytucja Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37077 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251208, 301240004, 301242006, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne).

Wydajność materiałów zaoferowanych przez Wykonawcę nie może obniżać trwałości całego urządzenia i wydajności innych materiałów używanych w tym urządzeniu. Zamawiający rozumie przez to, że takie materiały jak grzałki, bębny i pasy transferu powinny działać prawidłowo zgodnie ze wskazaniami producenta materiałów i zapewniać pełną jakość do końca działania zgodnie ze statystyką zliczania zużycia zaimplementowaną przez producenta urządzenia.

Zamawiający wymaga by dostarczone materiały eksploatacyjne gwarantowały jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych) do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie terminu ważności materiałów.

Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały nie spowodowały utraty gwarancji eksploatowanych urządzeń lub nie powodowały wzrostu kosztów bieżących przeglądów okresowych, w szczególności w związku z większym zabrudzeniem urządzeń, złą jakością wydruku.

Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne z wyłączeniem materiałów podanych w zał.6 SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
Ulica ul. Partyzantów 36
Nr domu 36
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-254
Województwo pomorskie
Tel 058 3412041
Fax 058 3416758
Internet www.zdiz.gda.pl
Regon 19003008390919
E-mail info@zdiz.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2016
Wadium 6500,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga : Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego lub oryginał gwarancji załączyć do oferty. Potwierdzenie złożenia wadium w kasie Zamawiającego można otrzymać na wcześniej przygotowanej kopii gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizacją co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych lub faksów każda o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto). Wykonawca może wykazać mniejszą ilość wykonanych dostaw jeżeli ich wartość wyniesie minimum 100 000,00 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący - Wykonawcy mogą spełnić ten warunek wspólnie. Uwaga! Spełnienie warunku poprzez: wypełnienie zał. nr 1 SIWZ, potwierdzenie realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Pzp., 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) . Dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych. Dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zawartej umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy; wówczas stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego stosownie do stawki podatku VAT ustalonej przez ustawodawcę. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona do umowy aneksem.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Czas realizacji dostawy
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.zdiz.gda.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-251 Gdańsk.
Data składania wniosków 20/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedziba ZDiZ w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-251 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.04.2016r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, bud. B pok. nr 03
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)