WFA.2410.1.2016.JR Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 8 pakietów

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-27 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37233 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302131006, 302372001, 302132007, 322500000, 302130005, 302313000, 302321108, 302331521, 302370009, 302371000, 302372085
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest
dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 8 pakietów.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.

Pakiet 1 - Dostawa notebooków (15 szt.);
Pakiet 2 - Dostawa notebooków (2 szt.) i tabletu (1 szt.)
Pakiet 3 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna i Klawiatura i Mysz ( 3 szt.); 2. Monitor LCD ( 2 szt.)
Pakiet 4 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna i Klawiatura i Mysz ( 2 szt.); 2. Monitor LCD ( 3 szt.);
Pakiet 5 - Dostawa zestawu komputerowego i urządzeń peryferyjnych: tj.: 1. Komputer stacjonarny PC (1 szt.); 2. Monitor komputerowy (1 szt.); 3. Drukarka laserowa (1 szt.); 4. Zewnętrzna nagrywarka DVD do laptopa - musi współpracować z posiadanym laptopem Mac Book Pro (early 2015) (1 szt.)
Pakiet 6 - Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów i części komputerowych tj.: 1. Monitor LCD (1 szt.), 2. Dysk twardy (1 szt.), 3. Karta graficzna (1 szt.), 4. Adapter micro HDMI-VGA (1 szt.), 5. Klawiatura (5 szt.);
Pakiet 7 - Dostawa części komputerowych i akcesoriów sieciowych tj.: 1. Przełącznik sieciowy (1 szt.); 2. Router bezprzewodowy (4 szt.); 2. Router bezprzewodowy (1 szt.);
Pakiet 8 - Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna i Klawiatura i Mysz ( 2 szt.); 2. Monitor ( 2 szt.); 3. Zasilacz awaryjny UPS (2szt);

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 5.1 - 5.8 do SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia - pakiety od 1 do 8 (specyfikacja techniczna).
1.3 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Opis

Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych.
1. Notebook z oprogramowaniem biurowym - (1 szt), 2. Notebook - (1 szt),
3. Notebook z oprogramowaniem biurowym - (1 szt), 4. Notebook - (1 szt),
5. Notebook z oprogramowaniem biurowym- (1 szt), 6. Notebook przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych
pod kontrolą systemu Windows - (2 szt.), 7. Notebook przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych
pod kontrolą systemu Windows - (1 szt.), 8. Notebook 13,3 - (2 szt), 9. Notebook 17,3 - (1 szt), 10. Notebook 15,6 - (1 szt), 11. Notebook 14 - (1 szt), 12. Notebook 13,3 - (1 szt.), 13. Notebook 14 - (1 szt.), 14. Notebook 15,6 - (1 szt.), 15. Notebook 12,5 - (1 szt.);Dostawa notebooków i tabletu.

1. Notebook przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych
pod kontrolą systemu MacOSX. ( 1 szt.)
2. Tablet przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych ( 1 szt.)
3. Notebook przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych
pod kontrolą systemu MacOSX. (1 szt.)Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych

1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 3 szt.)
2. Monitorów LCD ( 2 szt.)Dostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych

1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 1 szt.)
2. Monitor LCD ( 3 szt.)
3. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 1 szt.)Dostawa zestawu komputerowego i urządzeń peryferyjnych

1. Komputer stacjonarny PC ( 1 szt.)
2. Monitor komputerowy (1 szt.)
3. Drukarka laserowa (1 szt.)
4. Zewnętrzna nagrywarka DVD do laptopa - musi współpracować z posiadanym laptopem Mac Book Pro (early 2015) (1 szt.)Dostawa urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów i części komputerowych

1. Monitor LCD ( 1 szt.)
2. Dysk twardy (1 szt.)
3. Karta graficzna (1 szt.)
4. Adapter micro HDMI - VGA (1 szt.)
5. Klawiatura (5 szt.)Dostawa urządzeń sieciowych

Przełącznik sieciowy 1 szt
Router bezprzewodowy 4 szt
Router bezprzewodowy 1 sztDostawa zestawów komputerowych i urządzeń peryferyjnych

1. Komputer stacjonarny przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu Linux i Klawiatura i Mysz - 2 szt.
2. Monitor - 2 szt.
3. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-137
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3436847, 3759404
Fax 071 3443421
Regon 00000130100000
E-mail alekw@ift.uni.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Wykonawca winien wykazać że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną należycie wykonaną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 - 48500,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - 20000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - 6600,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - 4400,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - 2700,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - 1200,00 zł brutto, Pakietu nr 7 - 2700,00 zł brutto, Pakietu nr 8 - 7200,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale III.4.1) Ogłoszenia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik nr 7 do SIWZ). Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie: Obowiązek wskazania dotyczy dostaw niezbędnych do wykazania spełnienia warunku określonego w rozdz. IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Inne dokumenty: 1) Formularz Oferty - (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Kalkulacja cenowa - (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych -w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Jako odrębny załącznik Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego (Załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorze umowy. 1) Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji umowy pociąga za sobą zmianę wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 bez konieczności zmiany niniejszej umowy; 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i modelu dostarczanego Sprzętu na wniosek wykonawcy pod warunkiem, że oferowany Sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości i wydajności oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
Adres strony internetowej siwz www.uni.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
Data składania wniosków 27/04/2016
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wykonawców, w stosunku do których zamawiający wykaże zaistnienie przesłanek wymienionych w niniejszym przepisie. 2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, zastosowania aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10.00
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)