Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń kserujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-19 09:45:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37649 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302132007, 301212005, 324200003, 323513001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz urządzeń kserujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
Szczegółowy opis zamówienia poszczególnych części zawiera Dział II.
W zakresie Części 2 Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania gwarancji do świadczenia usługi bezpłatnego serwisu z czasem reakcji - 2 dni od dnia telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie serwisu.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Uczelni,
b) Wykonawca części 1 dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie,
c) Wykonawca Części 2 dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz dokona jego montażu i uruchomienia w pomieszczeniach wskazanych w dniu dostawy przez Zamawiającego, znajdujących się w dwóch obiektach należących do PWSZ w Płocku: w Instytucie Nauk o Zdrowiu Plac Dąbrowskiego 2 oraz w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym ul. Kościuszki 20,
d) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz urządzeń kserujących na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ulica Pl. Dąbrowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Płock
Kod Pocztowy 09-402
Województwo mazowieckie
Tel 24 3665400
Fax 24 3665421
Internet www.pwszplock.pl
Regon 61103840300000
E-mail zamowienia@pwszplock.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3)
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Inne dokumenty a) formularz ofertowy - Załącznik nr 1, b) formularz cenowy - Załącznik nr 2, c) pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, d) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 9/, e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy) 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) wskazania producenta i modelu sprzętu, które mają zostać dostarczone, zgodnie z Załącznikiem nr 2, b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (zestaw komputerowy - część 1, pozycja 1), deklaracja zgodności CE (zestaw komputerowy - część 1, pozycja 1) Uwaga! Certyfikaty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z formą określoną w pkt. 7 niniejszego Rozdziału SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4. Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona aneksem, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny aneks do umowy, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.pwszplock.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, pok. B116.
Data składania wniosków 19/04/2016
Godzina składania wniosków 09:45
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok. B 202.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)