Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie 97
|
Nr domu |
97
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 6840328
|
Fax |
022 8250803, 6846704
|
Internet |
www.szi.wp.mil.pl
|
Regon |
01305805000000
|
E-mail |
p.kulawczyk@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Część I - 2 300,00 zł
Część II - 1 000,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - (Załącznik nr 2 do SIWZ);
|
Wiedza |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ);
- wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum 1 (jednego) zamówienia polegającego na:
- dostawie ubrań strażackich (Część I) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
- dostawie obuwia strażackiego (Część II) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto
wraz z podaniem ich wartości, zakresu, terminu realizacji i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw ciągłych, że są wykonywane należycie (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
- poświadczenie, że dostawy zostały wykonane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a. Oświadczenie winno wskazywać również owe uzasadnienie przyczyny o obiektywnym charakterze. Zamawiający w przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno (tj. dla części I i II, nie wystarczą jedne referencje na kwotę 50 000,00 zł. brutto, lecz wymagane są dwie referencje: dla części I - wartość minimalna 50 000,00 zł brutto i część II wartość minimalna 20 000,00 zł brutto). Wykonawca zobowiązany jest złożyć poświadczenie należytego wykonania/wykonywania dostaw w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłużenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Potencjał |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ);
- Dla części I - kserokopie n/w dokumentów (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę):
- Ubranie strażackie specjalne typu NOMEX: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz certyfikat oceny typu WE zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173);
- Rękawice strażackie bojowe pięciopalcowe: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz certyfikat oceny typu WE zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173);
- Pas strażacki bojowy: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP
- Kominiarka strażacka niepalna: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP;
- Dla części II - kserokopie n/w dokumentów (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę):
- Buty strażaka specjalne skórzane sznurowane: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz deklarację zgodności WE przedstawiciela - producenta
- Buty strażaka specjalne gumowe: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz deklarację zgodności WE przedstawiciela - producenta
|
Zdolne |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ);
|
Sytuacja |
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ);
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum 1 (jednego) zamówienia polegającego na:
- dostawie ubrań strażackich (Część I) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto
- dostawie obuwia strażackiego (Część II) o wartości co najmniej 20 000,00 zł bruttowraz z podaniem ich wartości, zakresu, terminu realizacji i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw ciągłych, że są wykonywane należycie (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ).
Dowodami, o których mowa wyżej, są:
- poświadczenie, że dostawy zostały wykonane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a. Oświadczenie winno wskazywać również owe uzasadnienie przyczyny o obiektywnym charakterze.
Zamawiający w przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno (tj. dla części I i II, nie wystarczą jedne referencje na kwotę 50 000,00 zł. brutto, lecz wymagane są dwie referencje: dla części I - wartość minimalna 50 000,00 zł brutto i część II wartość minimalna 20 000,00 zł brutto).
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca
w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza
z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu o poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Dla części I - kserokopie n/w dokumentów (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę):
- Ubranie strażackie specjalne typu NOMEX: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz certyfikat oceny typu WE zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173);
- Rękawice strażackie bojowe pięciopalcowe: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz certyfikat oceny typu WE zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. Nr 259 poz. 2173);
- Pas strażacki bojowy: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP
- Kominiarka strażacka niepalna: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP;
h) Dla części II - kserokopie n/w dokumentów (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę):
- Buty strażaka specjalne skórzane sznurowane: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz deklarację zgodności WE przedstawiciela - producenta
- Buty strażaka specjalne gumowe: ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP oraz deklarację zgodności WE przedstawiciela - producenta
|
Inne dokumenty |
1. Formularz oferty (załącznik nr 01 do SIWZ), 2. Formularz cenowy cz. I(załącznik nr 07 do SIWZ), 3. Formularz cenowy cz. II (załącznik nr 08 do SIWZ), 4. Zaleca się załączenie kserokopii dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium (oryginał gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowe, itp. należy złożyć w kancelarii SZI) 5. Zaleca się załączenie kart opisu wraz z rysunkami na oferowane wyroby wskazujące na spełnienie warunków technicznych oraz konstrukcyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w następujących przypadkach:
- Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
- Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
- Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
- wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wskazany w formularzu oferty do niniejszego postępowania,
- wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód;
- Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
0.90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
0.10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szi.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
strona internetowa lub siedziba zamawiającego 00-909 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 97
|
Data składania wniosków |
22/04/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
siedziba zamawiającego 00-909 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 97 p. 118
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|