Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Olszyna wraz z zapewnieniem finansowania - zaprojektuj i wybuduj.

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-26 09:00:00
Instytucja Gmina Olszyna
Miejscowość Olszyna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84378 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 453161109, 315200007, 661330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Olszyna wraz z zapewnieniem finansowania - zaprojektuj i wybuduj - lokalizacja: gmina Olszyna, powiat lubański, województwo dolnośląskie.

2. W ramach inwestycji przewiduje się:
- opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, niezbędnych zezwoleń i decyzji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla części zamówienia obejmującej dobudowę dodatkowych punktów oświetleniowych w technologii LED,
- demontaż oraz utylizacja opraw oświetleniowych w ilościach lub zakresach wskazanych w programie funkcjonalno - użytkowym oraz części wysięgników, dobudowa nowych punktów świetlnych LED wraz z posadowieniem słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi LED, ułożeniem rur osłonowych, linią kablową itd.,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej, wykonanie pomiarów itd., przedstawienie atestów i certyfikatów wraz z dokumentacją odbiorową.

UWAGA
Lampy z demontażu należy przekazać Zamawiającemu, który po dokładnych oględzinach i spisaniu protokołu - przekaże lampy nie nadające się do użytku dla Wykonawcy w celu ich utylizacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olszyna
Ulica ul. Wolności 6
Nr domu 6
Miejscowość Olszyna
Kod Pocztowy 59-830
Województwo dolnośląskie
Tel 075 7212368
Fax 075 7212050
Internet http://www.bip.olszyna.nv.pl
Regon 23082148600000
E-mail poczta@olszyna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ. Ocena spełnienia wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.
Wiedza Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - m.in. 1 dostawy opraw oświetlenia ulicznego LED w licznie m.in. 600 szt. - m.in. 1 wymianie opraw oświetlenia ulicznego na LED w liczbie min. 600 szt. - m.in. 1 zrealizowanej inwestycji polegającej na zaprojektowaniu, dostawie i montażu opraw oświetleniowych LED o wartości m.in. 500 tys. brutto. Łącznie należy przedstawić minimum 3 referencje. Wykonawca zobowiązany jest podać rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące dostawy oraz zrealizowanej inwestycji, określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz zrealizowanych inwestycji - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ b) dowodami są: poświadczenia np.: referencje, listy polecające, protokoły odbioru. Ocena spełnienia wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.
Potencjał Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ. Ocena spełnienia wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ: a) dysponuje 1 osobą tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych b) dysponuje 1 osobą tj. projektantem z uprawnieniami projektowymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Osoby te winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i projektowania, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. : Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia tego warunku zamawiający żąda przedłożenie przez wykonawcę następujących dokumentów: a) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (jeden milion złotych). b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN (jeden milion złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia wskazanego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 m.in. 1 dostawy opraw oświetlenia ulicznego LED w licznie m.in. 600 szt.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stosowne pełnomocnictwa, dowód wpłaty wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej - w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 PZP), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie: 1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 2) zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3) zmianę sposobu i terminów dostarczania poszczególnych elementów zamówienia; 4) zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy; 5) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 6) zmiany ceny ofertowej w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu jej ceny netto; Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: 1) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania; 2) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Wykonawcę zadań objętych realizacją zamówienia; 3) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości wykonywanych robót; 4) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii; 5) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa; 6) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu; 7) działania siły wyższej (np. klęską żywiołowa), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. 8) nieuzyskanie w ustawowych terminach uzgodnień, decyzji administracyjnych itp. W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia, powiadomi drugą stronę o tym fakcie. Następnie strony umowy, w terminie do 7 dni od daty w/w powiadomienia, przystąpią do negocjacji na temat zmiany postanowień umowy w przedmiotowym zakresie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.bip.olszyna.nv.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, budynek B
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, I piętro - pok. nr 5 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)