Zaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-29 10:00:00
Instytucja Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Gniazda sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84518 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453000000, 450000007, 324210000, 324230004, 324200003, 485170005, 482100003, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, montaż dodatkowych gniazd sieciowych i Punktów dostępowych, korekta dotychczasowej lokalizacji Punktów dostępowych sieci WLAN (jeśli zajdzie taka potrzeba) wraz z konfiguracją urządzeń bezprzewodowej sieci komputerowej w budynku głównym szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 w celu wyeliminowania problemów pokrycia sygnałem w zakresie telefonii VOIP w paśmie 5GHz oraz polepszenia korzystania z sieci WLAN w paśmie 2,4 GHz.

2. Na bazie wykonanych w lutym 2016 roku pomiarów pokrycia sieci WIFI stanu istniejącego oraz stworzonej dokumentacji pomiarowej, Wykonawca przedłoży koncepcję rozbudowy. Zamawiający w tym celu udostępni Wykonawcy, wyniki z pomiarów wraz z wytworzoną na ich podstawie dokumentacją pomiarową. Pomiary wykonywano na działającym obiekcie przy pomocy oprogramowania AirMagnetSurvey.

3. Do zadań w zakresie wykonawstwa należy:
1) Opracowanie koncepcji sieci bezprzewodowej,
2) Wykonanie ewentualnych korekt położenia obecnych punktów dostępowych,
3) Ułożenie okablowania oraz gniazd sieciowych pod nowe punkty dostępowe,
4) Dostawa i montaż dodatkowych punktów dostępowych,
5) Konfiguracja i uruchomienie nowych punktów,
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
7) Wykonanie pomiarów SiteSurvey.

4. Prace prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie. Z uwagi na powyższe Wykonawca musi uwzględnić wszelkie ograniczenia i komplikacje pojawiające się podczas wykonywanych prac, w szczególności dostosowanie terminu wykonania prac (wg. harmonogramu wykonywanych prac) oraz zasad wejścia do wrażliwych obszarów takich jak np. blok operacyjny.
Celem rozbudowy sieci bezprzewodowej WLAN w szpitalu jest rozszerzenie i zapewnienie łączności VoIP pomiędzy mobilnymi aparatami telefonicznymi Innovaphone IP62 w paśmie 5GHz oraz zapewnienie bezprzewodowego dostępu do Internetu na terenie obiektu.
Obiekt wyposażony jest w sieć bezprzewodową składającą się ze 118 punktów dostępowych HP 425 zarządzanych za pomocą dwóch kontrolerów HP870 (P/N JG723A). Kontrolery działają w konfiguracji active-active i każdy z nich obsługuje jednocześnie wszystkie 118 punktów dostępowych.
Do bezprzewodowej komunikacji głosowej wykorzystuje telefony Innovaphone IP62. Całość systemu nadzorowana i monitorowana jest przez oprogramowanie HP IMC. Punkty dostępowe sieci bezprzewodowej przymocowane są do sufitów podwieszanych za pomocą dedykowanych uchwytów systemowych. Zasilanie punktów dostępowych realizowane jest poprzez PoE z przełączników dostępowych HP 5500 HI znajdujących się w lokalnych punktach dystrybucyjnych FD.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Igielna 13
Nr domu 13
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-117
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7359301
Fax 71 7359300
Internet http://www.nszw.pl
Regon 02117320000000
E-mail biuro@nszw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka Prawa Handlowego
Rodzaj zam inny Spółka Prawa Handlowego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zaprojektowanie, dostawa, montaż i konfiguracja dodatkowych urządzeń sieci bezprzewodowej wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych, do 50% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 91
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 (jednego) zamówienia odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie: budowy lub rozbudowy sieci bezprzewodowej składającej się z minimum 100 Punktów dostępowych
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania: a) Kierownik Projektu: jedna osoba, która w okresie 3 lat przed upływu terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika projektu polegającego na wdrożeniu systemów teleinformatycznych, b) Inżynier sieciowy: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie inżyniera sieciowego oraz certyfikat HP Master Accredited Systems Engineer - FlexNetwork Solutions lub równoważny (poprzez równoważność rozumie się certyfikat tego samego poziomu w ścieżce certyfikacyjnej innego producenta rozwiązań sieciowych), c) Kierownik robót w specjalności budowlanej: posiada zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub rozporządzenia w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Projektu i Inżyniera sieciowego.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów realizacji zamówienia może być dokonana: a) w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy w tym także wystąpienia podczas realizacji robót dodatkowych lub uzupełniających nieobjętych Umową, a w szczególności wystąpienia: - klęsk żywiołowych, które utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej minus 100C, wiatru uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych, gwałtownych opadów deszczu (oberwanie chmury), gradobicia, burz z wyładowaniami atmosferycznymi; - niewypałów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych, których nie przewidziano; - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); - odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności stwierdzenia istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.). b) w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiającego; - wstrzymanie robót przez Zamawiającego; - konieczność wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej; c) w następstwie działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; - odmowa wydania przez organy administracji i/lub Sanepid wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w Dokumentacji Projektowej, - przedłużającej się procedurze wydania opinii przez Sanepid, warunkującej dopuszczenie Obiektu do użytkowania. d) w następstwie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a które skutkować mogą niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: - zmiany uzgodnionych z Użytkownikiem terminów wykonywania robót, wprowadzonych przez Użytkownika lub Zamawiającego, - brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych poza terenem budowy, - protesty mieszkańców, - przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT. Jeśli w trakcie realizacji Umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmian wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. 3) Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem potencjałem technicznym i osobowym; 4) Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 5) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy; b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotem Umowy, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; d) odmienne od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; e) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. a nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których mowa w lit. a, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu Umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą kwotę tej podwyżki. Wynagrodzenie w tej części (podwyżka) będzie wypłacone dopiero po okresie gwarancji. Zmiany, o których mowa w lit. c - lit. d mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Zmiany wskazywane w lit. b i lit. e będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu Kontraktu do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a - lit. e zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. 6) Zmiana osób kluczowego personelu Wykonawcy wymienionych w § 12 ust. 2 Umowy oraz Przedstawiciela Wykonawcy, która może być dokonana jedynie w okolicznościach i na zasadach opisanych w § 12 Umowy. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 niniejszego paragrafu zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być również dokonywane w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.nszw.pl
Adres uzyskania siwz Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o. o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław
Data składania wniosków 29/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o. o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)