dostawa 110 sztuk komputerów do Kancelarii Senatu

Data publikacji 2016-04-12
Data zakończenia 2016-04-22 12:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38447 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa 110 komputerów klasy PC (bez monitorów) do Kancelarii Senatu.
1.2. Nagranie oprogramowania wzorcowego na wszystkich komputerach.
1.3. Instalacja w siedzibie Zamawiającego dostarczonych komputerów.
1.4. Instalacja w siedzibie Zamawiającego komputerów deinstalowanych w wyniku instalacji dostarczonych.
2. Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie zakupem komputerów produkowanych seryjnie i będących efektem kompleksowego projektu.
W szczególności:
2.1. Zaoferowany model komputera i jego składniki muszą znajdować się w publicznej ofercie producenta (zgodność zaoferowanego komputera z publiczną ofertą musi obejmować co najmniej obudowę z zasilaczem, płytę główną, typ procesora wraz ze sposobem odprowadzania chłodzącego go powietrza, dysk).
2.2. Do momentu sporządzenia oferty powinno być sprzedanych co najmniej 2000 sztuk komputerów zgodnych w wyżej opisany sposób z zaoferowanym.
2.3. Obudowa komputera z zasilaczem i układ wewnętrzny komponentów powinny być wynikiem autorskiego projektu producenta komputera.
3. Zaoferowany model komputera musi być oznaczony znakiem CE.
4. Zaoferowany model komputera musi spełniać kryteria efektywności energetycznej Energy Star. (Ma posiadać oznakowanie efektywności energetycznej Energy Star).
5. Wszystkie dostarczone komputery muszą być fabrycznie nowe i mieć identyczną konfigurację.
6. W przypadku złożenia oferty zawierającej komponenty równoważne (w szczególności system operacyjny) na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania i udowodnienia równoważności.
7. Każdy z Wykonawców musi być gotowy do dostarczenia komputera do testów, w ciągu 7 dni roboczych od dnia otwarcia ofert. Zamawiający będzie wzywał faksem Wykonawców, których oferty spełniły wymogi formalne i techniczne do dostarczenia sprzętu do testów. Sprzęt musi być dostarczany w ciągu 2 dni roboczych od wezwania. Spełnienie warunków opisanej procedury postępowania jest istotnym warunkiem zamówienia.
Dostarczane do testów komputery muszą być zgodne ze specyfikacją zawartą w ofercie.
Zamawiający może odstąpić od wymogu dostarczenia komputerów do testów.
Dostarczone do testów komputery będzie można odebrać najpóźniej w ciągu tygodnia od daty rozstrzygnięcia postępowania.
8. Wykonawca nagra przed dostawą na każdym dostarczanym komputerze oprogramowanie wzorcowe. Oprogramowanie wzorcowe zostanie przygotowane przez Zamawiającego na egzemplarzu wzorcowym komputera dostarczonym wstępnie przez Wykonawcę i skopiowane na dysk Wykonawcy służący do replikacji. Oprogramowanie będzie zawierało, m.in.: zaoferowany system operacyjny (zgodny z Windows 10/8/7 - zakupywany w ramach niniejszego postępowania) i inne aplikacje (licencje posiadane przez Zamawiającego).
9. Dostawa komputerów ma odbyć się w 5 partiach, po 20-25 sztuk w ciągu tygodnia w godzinach 9.00-14.00.
11. Dostarczone komputery, z udziałem pracowników Wykonawcy, będą rozpakowywane, znakowane, ewidencjonowane i magazynowane.
12. Prace instalacyjne będą odbywać się w kolejnych tygodniach po dostawie.
13. Instalowane/reinstalowane będą:
13.1. W tygodniach nieparzystych komputery dostarczone (nowe), po ok. 20 sztuk tygodniowo.
13.2. W tygodniach parzystych komputery zdeinstalowane (stare) w poprzednim tygodniu.
14. Zamawiający we własnym zakresie dokona instalacji oprogramowania na komputerach starych po deinstalacji, a przed powtórną instalacją.
15. Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych komputerów, na co najmniej 36 miesięcy od daty ich dostawy. Naprawy gwarancyjne muszą być realizowane u Zamawiającego.
16. Realizacja przedmiotu zamówienia: dostawa komputerów musi odbyć się do 30.06.2016 r. Natomiast, instalacja i reinstalacja komputerów mają się zakończyć do 30.09.2016 r.
17. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Senatu
Ulica ul. Wiejska 6
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 22 6949035
Fax 22 6949213
Internet www.senat.gov.pl
Regon 00139380011000
E-mail drapinsk@nw.senat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kancelaria Senatu
Rodzaj zam inny Kancelaria Senatu
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2016
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie - wykonał/wykonuje dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia dla co najmniej 3 różnych podmiotów o wartości łącznej brutto dla każdego podmiotu nie mniejszej niż 100 000,00 zł, oraz poda ich wartość, przedmiot oraz daty wykonania/wykonywania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane/są wykonywane. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku do oferty należy dołączyć Wykaz głównych dostaw, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania/wykonywania, wraz z dowodami potwierdzającymi, że wykazane dostawy zostały wykonane/są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie/wykonywanie dostaw, są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawca jest zobowiązany do podania przyczyn nieuzyskania poświadczenia. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt III.3.1., III.3.3., III.3.4. i III.3.5. ogłoszenia - powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca albo wszyscy Wykonawcy wspólnie, a warunek określony w pkt III.3.2. ogłoszenia - powinien spełnić co najmniej jeden Wykonawca.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów jakościowych Wykonawca oferujący komputery dołączy do oferty: 1) oświadczenie producenta o fakcie wykonanej już sprzedaży wraz ze wskazaniem sposobu publikacji publicznej oferty dotyczące zaoferowanego typu komputera; 2) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że producent spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie projektowania i produkcji komputerów PC, lub równoważny dokument, jeśli producent nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 3) oświadczenie producenta o spełnieniu kryteriów wymaganych dla oznaczenia znakiem CE; 4) fotografie wnętrza komputera (obudowy) lub rysunki ilustrujące sposób chłodzenia procesora i wyprowadzania powietrza na zewnątrz.
Inne dokumenty Wykonawca oprócz dokumentów i oświadczeń wymaganych w części VIII SIWZ, jest zobowiązany złożyć również: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1a do SIWZ; 2) pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.3.-8.5. SIWZ, winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty; 3) wyjaśnienie Wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 4) dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis/podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów były opatrzone pieczątkami imiennymi; 5) dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Jednocześnie Zamawiający informuje, że będzie akceptował dokumenty sporządzone w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym, tj. w języku angielskim; 6) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 7) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym do należytego jego wykonania, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające w szczególności informacje o: a) zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów tego podmiotu. b) sposobie wykorzystania zasobów tego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. c) charakterze stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem. d) zakresie i okresie udziału tego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Moc tracona (TDP, wg specyfikacji producenta), po 0,1% (0,1 punktu w skali 100 pkt)za każde 0,2W poniżej 125W, jednak nie więcej jak 20%
Kryt 2p 20
Kryt 3 Obsługa przez zaoferowany procesor 4 i więcej wątków (10 punktów w skali 100 pkt za 4, 5, 6 wątków niezależnie od ich liczby)
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.senat.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kancelaria Senatu, ul. Frascati 2, pokój 217, tel. 22 694 90 35, 22 694 90 37
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu, Warszawa, ul. Wiejska 6, budynek B, wejście B II, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)