wyposażenie gastronomiczne w szkole w Serocku

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-26 11:00:00
Instytucja Powiat Legionowski
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39367 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku przy ul. Wolskiego 8.
2. Szczegółowe parametry techniczne urządzeń zostały określone w projekcie techniczno-technologicznym i specyfikacji technicznej załączone do SIWZ. Montaż urządzeń wg załączonego rysunku.
3. Nazwy i ilości wyposażenia:
Okap wentylacyjny centralny z oświetleniem i łapaczami tłuszczu szt. 3
Kuchnia elektryczna ceramiczna 4-płytowa z piekarnikiem elektr. szt. 6
Szafka magazynowa z szufladami szt. 6
Szafka magazynowa drzwi przesuwne szt. 6
Szafka ze zlewem 1-komorowym i koszem uchylnym szt. 6
Maskownica -półka szt. 3
Nadstawka 2-półkowa, półki neutralne szt. 3
Stół komisji egzaminacyjnej szt. 5
Krzesło szt. 20
Szafa chłodniczo-mroźnicza 2*350 l szt. 2
Szafa magazynowa szt. 3
Pojemnik na odpadki szt. 2
Stół z otworem na odpadki szt. 1
Basen 1-komorowy szt. 2
Bateria gastronomiczna stojaca łokciowa ze spryskiwaczem i wylewką szt. 2
Regał ociekowy szt. 2
Regał ociekowy szt. 1
Stół ze zlewem 1- komorowym bez półki szt. 1
Stół ze zlewem 1-komorowym bez półki szt. 1
Bateria gastronomiczna stojąca łokciowa ze spryskiwaczem i wylewką szt. 1
Zmywarka do naczyń podblatowa na podstawie szt. 1
Stół z półką szt. 1
Regał ociekowy szt. 2
Wieszak na fartuchy ochronne szt. 1
Piec konwekcyjno-parowy 6-półkowy na podstawie-prowadnicach szt. 1
Okap wentylacyjny przyścienny z oświetleniem i łapaczami tłuszczu szt. 1
Urządzenie do sous-vide + pakowarka próżniowa szt. 1
Schładzarko- zamrażarka szokowa 3x GN 1/1 szt. 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Legionowski
Ulica ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
Nr domu 11
Miejscowość Legionowo
Kod Pocztowy 05-119
Województwo mazowieckie
Tel 22 7840872
Fax 22 7742551
Internet www.powiat-legionowski.pl
Regon 01326985800000
E-mail przetargi@powiat-legionowski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium 1. Wadium w kwocie 3.252,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt dwa złote) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego - oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu i godziny składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 507 lub 510 na V piętrze - Główny Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Wiedza za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie zapewniającym realizację zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, należytym wykonaniem przynajmniej dwóch dostaw z montażem wyposażenia pomieszczeń gastronomicznych o wartości brutto minimum 100.000,00 zł każda
Zdolne za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą posiadającą uprawnienia SEP (D+E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów montażu, kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenia o solidarnej odpowiedzialności z Wykonawcą innego podmiotu za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 92
Kryt 2 termin wykonania
Kryt 2p 4
Kryt 3 okres gwarancji
Kryt 3p 4
Adres strony internetowej siwz bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych na V piętrze, pokój 516 w wersji papierowej w cenie 30 zł po uprzednim uzgodnieniu tel 22 784 08 72
Data składania wniosków 26/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)