TA/ZP-2/2016 dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem

Data publikacji 2016-04-13
Data zakończenia 2016-04-22 10:00:00
Instytucja Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39443 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302320004, 480000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem dla potrzeb badań naukowych oraz prac rozwojowych i upowszechniających w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także instalacja, skonfigurowanie i przetestowanie oraz serwis gwarancyjny ww. sprzętu w siedzibie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący sześć części asortymentowych i warunki gwarancji zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółową specyfikację techniczną poszczególnych Części zamówienia - Załącznik od 1.1 do 1.6 do SIWZ (stanowiącą osobne pliki dla poszczególnych części zamówienia). Dodatkowo Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej (BIP - zamówienia publiczne), osobne pliki zawierające wyniki testów Benchmarks dla CPU (PassMark - CPU Mark) i GPU (PassMark - G3D Mark) z dnia 15.03.2016 r.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania,
b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w OPZ,
c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie,
d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych,
e) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu oraz inne parametry wymagane w szczegółowej specyfikacji technicznej.
Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja, deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz wymagane nośniki z oprogramowaniem.
Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu o lepszych parametrach), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.

Opis

Podstawowe stacje robocze i komputery laboratoryjne przeznaczone do wykorzystania w pracach naukowo-badawczych, projektowych i edytorskich: wielozadaniowe, edytorskie, przetwarzania graficznego 2D, a także projektowe oraz pomiarowo-laboratoryjne (z jednym procesorem wielordzeniowym), wysokiej wydajności, o bardzo niskim poziomie emitowanego hałasu, z monitorem LCD i zasilaczem awaryjnym UPS wraz z instalacją, skonfigurowaniem i przetestowaniem systemu operacyjnego (łącznie 18 szt. i 1 dodatkowy monitor, w tym 3 szt. bez zasilacza awaryjnego UPS), wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.1.Jednoprocesorowe, wysokowydajne, zaawansowane stacje robocze - obliczeniowe i graficzne 3D (przystosowane do pracy ciągłej) przeznaczone do wykorzystania w pracach naukowo-badawczych: do obliczeń numerycznych, przetwarzania graficznego 3D oraz zaawansowanych prac projektowych, o bardzo niskim poziomie emitowanego hałasu, z jednym lub dwoma monitorami LCD wraz z instalacją, skonfigurowaniem i przetestowaniem systemu operacyjnego (łącznie 2 szt.), wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.2.Zaawansowane komputery przenośne wysokiej wydajności (umożliwiające mobilną pracę z aplikacjami obliczeniowymi, projektowymi i przetwarzania graficznego), a także przenośne komputery prezentacyjne i przeznaczone do mobilnych prac eksperymentalnych wraz z instalacją, skonfigurowaniem i przetestowaniem systemu operacyjnego - łącznie 6 szt., wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.3.Komputerowy sprzęt peryferyjny: drukarki, skanery i urządzenia wielofunkcyjne (łącznie 14 szt.) wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.4.Specjalistyczne drukarki 3D z oprogramowaniem - szt. 2 (wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.5).Oprogramowanie biurowe w wersji akademickiej oraz antywirusowe, kompatybilne z oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego - 26 szt. pakietów (wg szczegółowej specyfikacji zamieszczonej w Załączniku nr 1.6)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
Ulica ul. Czerniakowska 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-701
Województwo mazowieckie
Tel 22 613 46 19, 623 36 98
Fax 22 623 36 93
Internet www.ciop.pl
Regon 00001804600000
E-mail ilteo@ciop.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Państwowy Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Tak
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne Części zamówienia - Dla Części 1 - 3.900 zł, Dla Części 2 - 800 zł, Dla Części 3 - 1.000 zł, Dla Części 4 - 600 zł, Dla Części 5 - 700 zł, Dla Części 6 - 300 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach - pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego Centralny Instytut Ochrony Pracy Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, Bank PEKAO S.A., Oddział w Warszawie, ul. Jasna 1, nr konta 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963 z dopiskiem Wadium do przetargu na dostawę specjalistycznego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem Część. Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami np umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesione zostało w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr od 1.1. do 1.6. do SIWZ - Wykonawca podaje informacje o producencie i typie oferowanego urządzenia lub oprogramowania oraz faktyczne parametry oferowanego urządzenia (nie gorsze niż wymagane); 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykonawca podaje informacje o cenie netto i brutto za poszczególne części zamówienia oraz okres przedłużenia okresu gwarancyjnego; 3) oświadczenie Wykonawcy z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca złoży ofertę na część zamówienia i gdy przedmiot zamówienia podlega mechanizmowi odwróconego obciążenia VAT - Załącznik nr 2a do SIWZ; 4) Szczegółowy formularz cenowy - Załącznik nr 2.1. do 2.6 do SIWZ - Wykonawca podaje informacje o cenie jednostkowej brutto urządzenia lub oprogramowania, łączną cenę brutto za poszczególne części zamówienia oraz podaje okres gwarancji lub aktualizacji oprogramowania; 5) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej na poszczególne części lub całość zamówienia, wymagane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu; 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej na poszczególne części lub całość zamówienia, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; 7) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 8) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadą wskazaną w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany umowy, w formie aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków: a) zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania i prowadzenia postępowania, a także w momencie zawarcia umowy; b) zmiana sposobu dokonywania rozliczeń z uwagi na zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa; c) zmiany w wymaganych parametrach produktu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego, d) inne zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa fax (22) 840-81-41, e-mail: ilnie@ciop.pl piętro IV, pok. 403B
Data składania wniosków 22/04/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa piętro III, pok. 335 - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)